  • 11. Data: 2002-04-12 08:54:29
    Temat: Re: IBAN
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > No to mam dwie wersje by schen i blad :) Fajna jazda :)

    Bywa :-)

    > Na razie system przyjął sposób shen'a, następnym razem spróbuję drugiego.

    System przyjmie oba formaty, bo prawidlowo je zinterpretuje jako stary numer
    (oddzial-numer).
    Jednak dla spokojnosci i bezpieczenstwa radzilbym wpisac tak, jak podal blad.

    > Aha był jeszcze sposób Pani z pomocy telefonicznej BZWBK, ale niestety był
    > absurdalny i nie udało się go zrealizować :)

    Podziel sie :-)

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 12. Data: 2002-04-12 09:52:11
    Od: "Zygmunt Kaluza" <e...@h...pl>

    Trzecia czesc numeru w PKO jest 9 cyfrowa, a powinna byc 16 cyfrowa - tu
    jest problem.
    Do czasu przejscia przez PKO na prawidlowe numery IBAN nalezy pomijac dwie
    pierwsze cyfry kontrolne - wtedy wszystko jest w porzadku.

    Z.K.

    Uzytkownik "Jakub Wasielewski" <j...@w...slask.pl> napisal w
    wiadomosci news:20020411.215222.2113903881.5226@wasielewski.sla
    sk.pl...
    > W artykule <6...@n...onet.pl>, "bobby75"

    RIM.zip

  • 13. Data: 2002-04-12 17:37:28
    Od: "Jakub Wasielewski" <j...@w...slask.pl>

    W artykule <6...@n...onet.pl>, "maksym_"
    <m...@p...onet.pl> napisa?(a):

    > Podziel sie :-)

    Wpisaae numer ciurkiem, bez ?adnych spacji, my?lników itp. 8-/
    Mówi?a bardzo przekonuj?co, tak jakby problem by? jej dobrze znany, hmm...

  • 14. Data: 2002-04-12 20:55:34
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Wpisać numer ciurkiem, bez żadnych spacji, myślników itp. 8-/
    > Mówiła bardzo przekonująco, tak jakby problem był jej dobrze znany, hmm...

    Pomysl nie jest taki absurdalny, tyle ze pani cos kiedys uslyszala na ten temat
    i nie do konca wiedziala o co chodzi... A system powinien zinterpretowac numer
    tak samo niezaleznie od tego, czy wpisujesz z kreskami, spacjami czy ciurkiem.

    AFAIK przy przelewie eliksirowym wszystkie separatory sa automatycznie
    wycinane, tak jak przy NRB w postaci elektronicznej. Moze ktos moglby to
    potwierdzic albo zaprzeczyc?

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 15. Data: 2002-04-12 20:59:04
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Jak zawsze nikt nie jest winny i jednocześnie nikt nie ma racji, mogliby
    > w sumie trochę lepiej informować jak to jest z tymi numerami kont...
    > PKO przegina a w BZWBK system jest ważniejszy od klientów.

    PKO faktycznie utrudnilo, a jesli chodzi o system - to w zadnym banku uslugi
    elektroniczne "nie znaja" formatu "IBAN" z PKO BP, chyba ze cos sie zmienilo.

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 16. Data: 2002-04-13 09:08:03
    Od: <b...@p...onet.pl>

    > No fajnie ale, numer konta, który za Chiny w BZWBK nie chcą przyjąć to:
    > 88 1020xxxx xxxxx0052
    > i kicha :(

    ftp://ftp.jzk.pl

    sciagnij sobie stamtad TESTER_INSTALACJA - to programik ktory
    uwzglednia 'polskie normy' ;-)

  • 17. Data: 2002-04-13 20:24:27
    Od: "Jakub Wasielewski" <j...@w...co.na.slasku.pl>

    W artykule <6...@n...onet.pl>, "bobby75"
    <b...@p...onet.pl> napisa?(a):

    > ftp://ftp.jzk.pl
    >
    > sciagnij sobie stamtad TESTER_INSTALACJA - to programik ktory uwzglednia
    > 'polskie normy' ;-)

    A to dziala pod linux'em? ;)
    MSPANC

  • 18. Data: 2002-04-14 20:19:45
    Od: "Stasiek" <s...@w...USUN.pl>

    > PKO faktycznie utrudnilo, a jesli chodzi o system - to w zadnym banku
    uslugi
    > elektroniczne "nie znaja" formatu "IBAN" z PKO BP, chyba ze cos sie
    zmienilo.

    W Inteligo chodza bez problemu.
    Pzdr. Stasiek