  • 1. Data: 2002-05-01 09:24:58
    Temat: IBANator 1.1
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <N...@p...onet.pl>

    Zapraszam do zapoznania się z pierwszą publiczną wersją
    programu IBANator 1.1.

    IBANator 1.1
    czyli kompleksowa obsługa IBAN

    Program do pobrania ze strony
    http://www.ebanki.pl/iban/

    Wasze uwagi mogą się przyczynić do dalszego rozwoju
    programu. Czekam na zgryźliwą krytykę PBB ;-))

    MJ

  • 2. Data: 2002-05-01 09:39:18
    Temat: Re: IBANator 1.1
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <3...@p...onet.pl>, Mariusz A. Jasiński wrote:
    > Zapraszam do zapoznania się z pierwszą publiczną wersją
> [...]

    Oki dzieki.
    Cos jednak ostanio zande info do mojej skrzynki nie dochodzi
    o aktualizacjach na podanej wyzej stronie (wiadomosci, odpowiednie
    uaktualnienia etc) Jakis zastoj?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2002-05-01 10:13:38
    Od: "Mariusz A. Jasiński" <N...@p...onet.pl>

    Maciej wrote:

    > Oki dzieki.
    > Cos jednak ostanio zande info do mojej skrzynki nie dochodzi
    > o aktualizacjach na podanej wyzej stronie (wiadomosci, odpowiednie
    > uaktualnienia etc) Jakis zastoj?

    taki mały zastój,
    poinformuję niebawem w biuletynie o strategii eBanki.pl
    na najbliższą przyszłość :-)

    MJ