  • 1. Data: 2011-05-06 08:30:12
    Temat: IDEA Lokata Nr 1 dla właścicieli - przypomnienie
    Od: "Ya" <z...@g...pl>

    Tym którzy zdążyli i założyli w tamtym tygodniu
    lokatę Nr 1 dla właścicieli firm w Idea Banku
    przypominam że zgodnie z regulaminem lokaty
    żeby mieć to wysokie oprocentowanie powinni wysłać skany:

    1. Wpisu do Ew.dzial. Gosp.
    2. Nadania numeru REGON
    3. Zaswiadczenia NIP

    szkoda by było tych procentów ;)

    Pozdr. Ya

  • 2. Data: 2011-05-06 09:18:53
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Ya wrote:
> [...]
    > przypominam że zgodnie z regulaminem lokaty
    > żeby mieć to wysokie oprocentowanie powinni wysłać skany:

    yhmmm dzieki, dzieki - gdzie to wyslac? Zalozylem przez neta (bez zakladania
    konta jako takiego) podali gdzie wplacic i mam dawne do logowania - co dalej
    ?:)

  • 3. Data: 2011-05-06 09:31:57
    Od: Ya <Ya@_nospam_.pl>

    Dnia Fri, 6 May 2011 11:18:53 +0200, Papkin napisał(a):

    > yhmmm dzieki, dzieki - gdzie to wyslac? Zalozylem przez neta (bez zakladania
    > konta jako takiego) podali gdzie wplacic i mam dawne do logowania - co dalej
    > ?:)
    Ja wysłałem mailem skany w załączniku na adres z regulaminu:
    k...@i...pl, można też kserokopie pocztą, adres w regulaminie
    lokaty, jak trzeba to odnajdę i przpomnę.
    Ya.

  • 4. Data: 2011-05-06 10:54:34
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Ja wysłałem mailem skany w załączniku na adres z regulaminu:
    > k...@i...pl, można też kserokopie pocztą, adres w regulaminie
    > lokaty, jak trzeba to odnajdę i przpomnę.
    > Ya.

    cos w tytule email trzeba podac?

    Jakbys mial link do tego regulaminu. Nie czytalem :) W email z numerem konta
    nie ma linku do regulaminu (a byc powinien wg mnie).

    http://ideabank.pl/gospodarcza_przedsiebiorcza_na_st
    art_promo/

    A tu ponad 8% netto - kurcze pieczone to przeciez znacznie wiecej niz w "Nr 1"!

    Mozna to jeszcze zalozyc jesli juz zalozylem lokate nr 1?

    Koszmar, regulaminy, wiele promocji. Nie mam czasu studiowac wszystkiego.

  • 5. Data: 2011-05-06 19:04:15
    Od: Ya <Ya@_nospam_.pl>

    Dnia Fri, 6 May 2011 12:54:34 +0200, Papkin napisał(a):

    > cos w tytule email trzeba podac?

    Myślę że trzeba podać w mailu nr wniosku taki jak w tytule przelewu
    ale to tylko moja sugestia, bo w regulaminie nie ma nic na ten temat.

    > Jakbys mial link do tego regulaminu. Nie czytalem :) W email z numerem konta
    > nie ma linku do regulaminu (a byc powinien wg mnie).

    Rzeczywiście, na stronie nie mogę go nigdzie znaleźć, a na pewno powinien
    być jak jest taka lokata. No bo jak się można do niego zastosować jak go
    nie ma... Ja mam go gdzieś na dysku, ściągnąłem go w dniu zakładania lokaty
    wtedy regulamin Lokata_Nr_1_dla_Wlascicieli_Firm_regulamin.pdf był.

  • 6. Data: 2011-05-06 20:34:43
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Ya wrote:
> [...]
    > przypominam że zgodnie z regulaminem lokaty
    > żeby mieć to wysokie oprocentowanie powinni wysłać skany:

    A to ciekawe, bo bo w regulaminie wymagają tylko skanu ewidencji.
    W mailu potwierdzającym dostałem też wymaganie złożenia oświadczenia, ze DG
    nie jest zawieszona.
    Dodatkowo zwóciłem uwagę, ze na stronach wymagają NIP i REGON co jest
    niezgodne z wymaganiami regulaminu.
    Bank odpowiedział, że "oświadczenie nie jest już wymagane, w związku, z
    czym informacja zawarta w mailu jest błędna i zostanie usunięta. Dziękujemy
    za zwrócenie uwagi" Ale wymagań NIP i REGON nie usunęli ze stron.

    Wysłałem mailem sam skan z EDG i mam 8,05%.

  • 7. Data: 2011-05-06 20:58:49
    Od: Ya <Ya@_nospam_.pl>

    Dnia Fri, 6 May 2011 22:34:43 +0200, cef napisał(a):

> [...]
    > za zwrócenie uwagi" Ale wymagań NIP i REGON nie usunęli ze stron.
    >
    > Wysłałem mailem sam skan z EDG i mam 8,05%.

    Nie wiem o jakim regulaminie piszesz, bo w regulaminie
    Lokata_Nr_1_dla_Wlascicieli_Firm_regulamin.pdf
    jest wymagane coś takiego: ...jako spełnienie warunku udokumentowania faktu
    prowadzenia działalności .... jest przesłanie(...)skanów: wpisu do
    Ew.dzial. Gosp., nadania numeru REGON, oraz zaświadczenia NIP a nie tylko
    wpisu do ewidencji. Nie ma też nic o żadnym oświadczeniu o nie
    zawieszeniu, w takim razie tego nie trzeba składać.
    Ya.

  • 8. Data: 2011-05-06 21:30:39
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Ya wrote:
> [...]
    > NIP a nie tylko wpisu do ewidencji. Nie ma też nic o żadnym
    > oświadczeniu o nie zawieszeniu, w takim razie tego nie trzeba składać.

    Pisałem o tych wcześniejszych lokatach- z marca - chyba lokata na start.
    Tam w regulaminie był tylko skan z EDG, a na stronach pisali to co teraz:
    czyli skan zaswiadczenia, NIP i REGON.
    Widać, że dodali teraz w regulaminie wymagania odnośnie NIP i REGON,
    bo w pierwszych lokatach "dla przedsiębiorców" tego wymogu nie było.
    Wymaganie oświadczenia "o niezawieszeniu" przyszło z mailem potwierdzającym
    złożenie wniosku. Czyli zmienili na gorsze, bo więcej wymagań.

  • 9. Data: 2011-05-06 21:46:48
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Myślę że trzeba podać w mailu nr wniosku taki jak w tytule przelewu
    > ale to tylko moja sugestia, bo w regulaminie nie ma nic na ten temat.

    Tak zrobilem i aktywowali wyzszy procent. Dzieki za przypomnienie.

    Fajny bank, mam nadzieje ze tez bezpieczny :E Banalne zalozenie lokaty i
    aktywowanie dostepu do konta (tylko te haslo z sms jest po byku ale coz).
    Wszystko widac, kasa sama wroci na konto z ktorego przelewano. Czyli latwo i
    przyjemnie do tego duzy procent.

    Dodatkowo tego zalozylem lokate z oprocentowaniem 10% brutto (dalo sie
    dodaktowa dodac z poziomu systemu www).

    I patrze na pozostale lokaty jakie mozna zalozyc - jest tez jakas 3M z 5% chyba
    tez bezbelkowa. I to pewnie dla kazdego (brak dopisku "dla firm"), to po co mi
    bylo sie babrac ze skanowaniem... Dodatkowo - ta lokata nie ma limitu
    maksymalnej kwoty wplacanej na rachunek!

    Gdzie jest jakis kalkulator ktory mi wyliczy maksymalna (albo tez dodatkowo
    optymalna) kwote przy jakiej nie wejde na BELKE z GWODZIEM? Wychodze z mBanku
    juz od roku, i ciagle wiekszosc kasy kisi sie na marnych 4% bez belki :(

  • 10. Data: 2011-05-06 22:03:58
    Od: Ya <Ya@_nospam_.pl>

    Dnia Fri, 6 May 2011 23:46:48 +0200, Papkin napisał(a):

> [...]
    > juz od roku, i ciagle wiekszosc kasy kisi sie na marnych 4% bez belki :(

    Bardzo się cieszę że mogłem pomóc :) u mnie już o dawna w mbanku
    nie ma nic, wszystko krąży w kółku Getin - Open - Polbank - Meritum
    pozdr. Ya