  • 41. Data: 2010-01-10 12:01:57
    Temat: Re: Kijek za marchewke, czyli jak panstwo chce utrzymac monopol na wyplacanie emerytur
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Clegan"
    news:16df0eee-f058-43cf-a6f6-846d75e28a03@j14g2000yq
    m.googlegroups.com

    > Najpierw dowiedz się ile wynosi emerytura po 15 latach służby, potem
    > pisz. Też jestem za zniesieniem mundurówek, ale gadanie o kiszeniu się
    > na emeryturze po 15 latach służby jest dowodem na nieznajomość tematu.
    > I tyle ma wspólnego z rzeczywistością co hasełka o likwidacji armii
    > urzędników z przeznaczeniem zaoszczędzonych środków na pomoc
    > potrzebującym. Jakbym słyszał program wyborczy lewicy (takiej czy
    > innej).

    Widzisz kolego, tak się składa, że mam w swojej rodzinie dwóch kuzynów,
    którzy ponad 18 lat temu związali się z mendownią... Jeden z nich jest na
    emeryturze od roku, drugi od niecałych dwóch lat. Myślisz, że mają głodowe
    emerytury - błąd. Jak na polskie warunki mają naprawdę konkretne pieniądze.
    Poniżej 1900 PLN do łapki nikt z nich nie bierze. - zdziwiony? ja też byłem
    zdziwiony jak mi świstki pokazali.
    W chwili obecnej jeden z nich kręci kółkiem na taryfie i drugie tyle
    wyciągnie co mu państwo daje. Drugi od czasu do czasu pracuje ze mną na
    budowie w DE, by sobie "dorobić", a tak na codzień siedzi w domu i się
    najmłodszą córką opiekuje.

  • 42. Data: 2010-01-10 12:10:00
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Robert Kois" news:12w6b0g9abwun.dlg@kojer.kojer

    > Ja tak tylko spytam. Jak emigrowałeś na zachód to też byłeś za tym by tych
    > brudasów, pijaków, złodziei samochodów i na dodatek zupełnie obcych
    > kulturowo komunistów do Niemiec nie wpuszczać?

    Zawsze byłem przeciwny aby "polski alkohol" wyjeżdżał z kraju :)
    Miałem "przyjemność" popracować z popularnym "Antkiem emigrantem" tu i
    ówdzie i z ręką na sercu ci napiszę, że dla takich ludzi nawet wypady na
    zakupy do Berlina powinny być zakazane...

    Dla mnie plus z ich "pracy" był taki, że Niemcy szybko poznali się na ich
    modelu pracy, który głównie był oparty na porannym zalaniu pały i wyjściu z
    założenia, że "jakoś się zrobi". W wyniku czego zamiast 5 gości w robocie
    byłem ja i mój znajomy co przełożyło się na konkretne pieniądze. Dnia od %
    nie zaczynałem jak i nie kończyłem w wyniku czego to co mieliśmy zlecone
    zawsze było wykonane na tip top.
    Nie odbieraj tego jako poem pochwalnych na mój temat ale było mi dane
    zobaczyć jak znaczna część Polaków pracuje i co wyczynia po za granicami
    kraju...

    > PS. Proponowłabym zmienić grupę na odpowiedniejszą do waszych "dyskusji" -
    > pl.soc.polityka powinna być ok.

    Eeee... tam jeszcze więksi radykałowie niż tutaj :)

  • 43. Data: 2010-01-10 12:17:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2010 11:33:27 +0100, Valdi napisał(a):

    > Puszczanie na emeryturę faceta w wieku około 35 lat jest niczym innym jak
    > patologią, wrzodem na dupie polskich przepisów, egzemą polskiego systemu
    > emerytalnego. Ci co już kiszą się na mundurowej emeturze niech na niej

    Ależ skąd. Jest tylko jeden warunek - jego emerytura to kasa na koncie
    podzielona przez ilość miesięcy przewidywanej dalszej długości życia.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 44. Data: 2010-01-10 12:19:03
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 10 Jan 2010 13:10:00 +0100, Valdi napisał(a):

    > Nie odbieraj tego jako poem pochwalnych na mój temat ale było mi dane
    > zobaczyć jak znaczna część Polaków pracuje i co wyczynia po za granicami
    > kraju...

    Nadal nie rozumiesz. Dla ogółu Niemców byłeś takim samym brudasem i
    pijakiem jak reszta. Tak jak teraz dla ciebie każdy murzyn to brudna leniwa
    małpa. Tak samo z przestępczością idącą za emigracją. Z Polakami było to
    samo. Radzę to sobie przemysleć bo niedługo mogą np. zacząć przeganiać z UK
    Polaków stosując podobną do twojej argumentację. Z mojej strony EOT.

    > Eeee... tam jeszcze więksi radykałowie niż tutaj :)

    Ale grupa właściwa, ta jest o bankach.

    --
    Kojer

  • 45. Data: 2010-01-10 12:24:03
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Robert Kois" news:1hfuyehs7cyvq.dlg@kojer.kojer

    > Nadal nie rozumiesz. Dla ogółu Niemców byłeś takim samym brudasem i
    > pijakiem jak reszta.

    To fakt.

    > Tak jak teraz dla ciebie każdy murzyn to brudna leniwa
    > małpa.

    Nie każdy. Ale większość :)

> [...]
    UK
    > Polaków stosując podobną do twojej argumentację. Z mojej strony EOT.

    Już przeganiają - patrz co się m. in. działo po tym jak polska hołota
    przyjechała do Belfastu na tourne w czasie meczu eliminacyjnego do MŚ.

    > Ale grupa właściwa, ta jest o bankach.

    Polityka, ekonomia, demografia to wszystko przekłada się na pieniądze a jak
    pieniądze to i banki :)

    No ale jak EOT to EOT.

  • 46. Data: 2010-01-10 12:25:36
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Adam Płaszczyca" news:h1db9pxltkci$.dlg@oldfield.org.pl

  • 47. Data: 2010-01-10 12:51:34
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Valdi" <V...@v...pl> napisał w wiadomości

    > :) Podoba mi się to co napisałeś :)

    Szacunki to potencjalne mozliwosc manipulacji. POwinna byc mozliwosc
    podpisania kontraktu na terminowa wyplate emerytury.

    MK

  • 48. Data: 2010-01-10 13:05:00
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MK" news:hicigs$gr2$1@inews.gazeta.pl

    > POwinna byc mozliwosc
    > podpisania kontraktu na terminowa wyplate emerytury.

    Co po upływie określonego w umowie terminu wypłaty emerytury?

  • 49. Data: 2010-01-10 13:06:37
    Od: Clegan <c...@g...com>

    On 10 Sty, 13:01, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

> [...]
    > Poniżej 1900 PLN do łapki nikt z nich nie bierze. - zdziwiony? ja też byłem
    Po ilu latach służby ? Bo chyba nie 15. I po jakim stanowisku ?

  • 50. Data: 2010-01-10 13:11:29
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Clegan"
    c.googlegroups.com

    > Po ilu latach służby ? Bo chyba nie 15. I po jakim stanowisku ?

    Więcej niż 15, mniej niż 20 lat w czynnej służbie.
    Obaj nie robili za "krawężników", więc może to też z tego powodu taka
    wysokość emerytury. A kim byli dokładnie w policji to nie wiem, na pewno nie
    prewencja :)