  • 11. Data: 2012-06-16 19:37:14
    Temat: Re: II wisnie w Rafim - dosta ju kto ? - Nie
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "knrdz" jrifpg$i92$...@i...gazeta.pl

    > Można zapytać na podstawie czego to wykoncypowałeś? Przecież nawet zmiana jest od
    pierwszego lipca, że nagrodę wypłaconą za
    > wycofane transakcje będą potrącać z konta nawet jeśli spowoduje to powstanie
    debetu...

    Łomatko... Chcesz kupić coś za półtora tałzena w galerii handlowej?
    Nie płać szarytką -- 5 dych i tak dostaniesz, a te 1500 złych wydasz
    jakąś (może nawet impresjonistyczną) kredytwką, dostając
    na %% merytorycznych czy ideowych kolejne złotówki. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-06-16 20:08:19
    Od: knrdz <p...@v...cy>

    Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

> [...]
    > jakąś (może nawet impresjonistyczną) kredytwką, dostając
    > na %% merytorycznych czy ideowych kolejne złotówki. :)

    Zamiast łomatkować mógłbyś podlinkować ów tajemniczy nowy regulamin
    Dobrego Konta, według którego niezależnie od wydanej ichnią kartą kwoty
    dostaje się 50 zł (a nie jak dotychczas 3%, więc 50 dopiero od 1667 zł).
    Regulaminy dostępne na stronie Millennium Banku nic takiego nie obiecują.

  • 13. Data: 2012-06-17 03:04:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "knrdz" jrii2r$f38$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > kartą kwoty dostaje się 50 zł (a nie jak dotychczas 3%, więc 50 dopiero od 1667
    zł). Regulaminy dostępne na stronie Millennium

    Bo nie o zmianę regulaminu tu chodzi lecz o świadomość społeczną budzącą
    się raczej powoli. Przed rokiem nie każdy pobierał w realu czy w Orlenie
    2 setki przy okazji płacenia debetówką Dobrego konta. Teraz chyba każdy
    ,,posiadacz'' szarytki tak czyni. Tym samym nie warto już robić solidnych
    zakupów w realu -- warto kupić tam szczoteczkę do zębów czy pastę (teraz
    jest w realu promocja Colgate na bolące żeby) i wziąć 2 setki przy okazji
    takich drobnych zakupów a za zakupy duże (w realu czy gdziekolwiek)
    zapłacić kredytówką.

    Tym samym weszliśmy w fazę ,,przemysłowego'' wykorzystania ,,szarytek''.
    Okres miodowy kończy się... Zaczyna się zwykłe, brutalne życie, w którym
    nie ma już miejsca na sentymenty typu płacenie tałzena debetówką Dobrego
    konta... Moje ostatnie zakupy opiewały wprawdzie na ponad 7 dych, ale to
    kwestia ,,wdrażania'' nowych przyzwyczajeń...

    A że ja zazwyczaj jestem ostatnim -- większość z Was kupuje w realu
    jeden litr mleka, pobiera 2 setki, po chwili kupuje jedną bułkę,
    także pobierając przy okazji 2 setki itd. aż do skutku, po czym
    płaci za zwykłe zakupy (opiewające na dziesiątki czy nawet na
    setki złotych) kedytowkami. :)

    -=-

    Ciekawią mnie także ,,dziewczyny przy kasie'' z reala. Toż one mogą
    pozakładać znajomym i rodzinie szeroko rozumianej masę kont i nudząc
    się, dorabiać sobie do pensji nie 50 złotych miesięcznie, ale 500,
    1000 czy nawet więcej...

    Ja, profilaktycznie, co jakiś czas wyjaśniam tym kasjerkom, że
    za pobranie 2 setek bank płaci mi 6 złotych, aby w razie czego
    nie miały pretensji do świata za pomijanie okazji dorobienia
    sobie do fajnego życia w wolnej Polsce, w której średnia pensja
    (obecnie chyba ze 2500 na obie ręce naraz) na nic nie starcza
    poza przewegetowaniem. :) Ani za to nie można kupić domu, ani
    mnie można za to utrzymać rodziny ani wykształcić dzieci...
    Można przeżyć na niemal najniższym poziomie wegetacji, o ile
    zdrowie nie szwankuje... Bo jeśli szwankuje (mnie na przykład)
    zdrowie zbyt mocno -- i leczenie jest drogie, i wydajność pracy
    drastycznie maleje do zera, i życzliwość społeczeństwa spada
    drastycznie do tej wielkości...

    -=-

    Ja mam słabe zdrowie -- to prawda. Mam: reumatyzm od wczesnych
    lat dziecięcych; trzy wrodzone wady wzroku; choć banalnie
    nazywane trądzikiem -- jednak wcale niebanalne choroby skóry;
    problemy z kręgosłupem; alergię i astmę... Do tego dochodzi
    mój niefrasobliwy stosunek do życia, dzięki któremu mam sporo
    kontuzji (mój ojciec, starszy ode mnie o ponad 30 lat) nie miał
    ANI JEDNEGO złamania kości. (a jeśli miał -- nie wiedział o tym)
    Ja wielu złamań nie leczyłem ,,u lekarzy'', aby niepotrzebnie ;)
    nie zawracać im dupy. :) Wychowałem się na przedmieściach, gdzie
    do lekarzy miałem daleko. Umiałem (i umiem nadal) solidnie :)
    unieruchomić kończynę ;) bandażem elastycznym i wiedziałem
    (wiem nadal) jakie unieruchomienia przysługuje danym złamaniom.
    Leczonych złamań mam cała masę -- aż strach mnie ogarnia, gdy
    oglądam swoje ,,portfolio'' roentgenowskie ukazujące moją łamliwą
    przeszłość...

    I ja mam wytrwałość -- cnotę, w którą zostałem wyposażony przez Boga. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-06-19 09:57:41
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    I dalej wiśni brak :(

  • 15. Data: 2012-06-19 10:09:16
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-19 09:57, Michal Pl pisze:
    > I dalej wiśni brak :(

    niestety potwierdzam

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 16. Data: 2012-06-19 10:17:29
    Od: maciekmouse <m...@g...com>

    W dniu wtorek, 19 czerwca 2012 10:09:16 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > niestety potwierdzam
    >

    > --
    > pozdrawiam
    > Marcin

    Coś nie bardzo im idzie z drugą dostawą...

  • 17. Data: 2012-06-19 10:42:37
    Od: woody <a...@i...invalid>

    maciekmouse <m...@g...com> wrote:
    > W dniu wtorek, 19 czerwca 2012 10:09:16 UTC+2 u|ytkownik lolekanabolek napisaB:

    > Co[ nie bardzo im idzie z drug dostaw...

    Pewnie 25.06 sie pojawi ;)

  • 18. Data: 2012-06-19 11:29:14
    Od: maciekmouse <m...@g...com>

    Dlaczego 25.06 ? Wcześniej były w okolicach 14 05...

  • 19. Data: 2012-06-19 11:34:20
    Od: woody <a...@i...invalid>

    maciekmouse <m...@g...com> wrote:
    > Dlaczego 25.06 ? Wcze[niej byBy w okolicach 14 05...

    Wiele osob dostalo rowniez 24.05.

  • 20. Data: 2012-06-19 12:38:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Tue, 19 Jun 2012 00:57:41 -0700, Michal Pl napisał(a):

    > I dalej wiśni brak :(

    Za to chyba nie pobierają opłaty za kartę czy komuś pobrali?
    Konto założyłem bodajże 30 marca a kartę zamknąłem na koniec kwietnia i
    na razie nie mam żadnego minusa na koncie z tego powodu.

    --
    xbartx