  • 1. Data: 2004-09-10 14:18:02
    Temat: IKE
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    Czy przyglądaliście się już bliżej ofertom IKE opartym na lokatach i
    na funduszach? Jakie wnioski wyciągnęliście? Czyjej ofercie warto
    poświęcić uwagę, czym w ogóle nie zawracać sobie głowy?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 2. Data: 2004-09-10 14:57:43
    Temat: Re: IKE
    Od: "Salvador" <d...@g...pl>

    Witam

    Wersja proponowana przez rzad jest bardzo dla wydatków panstwa wygodna, bo
    praktycznie nic uczestnicy IKE nie zyskuja. Nie wiem co oferuja inne
    instytucje finansowo-ubezpieczeniowe, ale Amplico AIG Life, gdzie pracuje,
    wprowadzilo na rynek Polski od 1 wrzesnia produkt o wiele lepszy niz to co
    proponuje rzad polski.

    Wiecej informacji, jesli bylaby Pani zainteresowana moge udzielic w
    bezposredniej rozmowie.

    Pozdrawiam
    Salvador

    tel: 0/503-078-985

  • 3. Data: 2004-09-10 15:24:28
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Salvador" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > proponuje rzad polski.
    >
    > Wiecej informacji, jesli bylaby Pani zainteresowana moge udzielic w

    Ja rozumiem troskę o swoją prowizję.
    Ale jak się z lekka spamuje na grupie a nie pisze na priv to wypadałoby
    napisać o co chodzi i w czym ten tajny produkt jest lepszy.
    Obawiam się że być może chodzi o:
    http://www.amplico.pl/news.php?sel=news_cont&id=47
    Czyli 'dwa w jednym' a więc nie wiadomo do końca co, za ile i jak.

    TomekD

  • 4. Data: 2004-09-10 15:25:55
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <chsfj9$j5g$1@nemesis.news.tpi.pl>, Salvador wrote:
    > Witam
    >
    > Wersja proponowana przez rzad jest bardzo dla wydatków panstwa wygodna, bo
    > praktycznie nic uczestnicy IKE nie zyskuja.

    Czyli nieprawdą są pogłoski o rzekomym zwolnieniu zysków z IKE z
    podatku Belki?

> [...]
    > proponuje rzad polski.
    >
    > Wiecej informacji, jesli bylaby Pani zainteresowana moge udzielic w

    I mam prosić "Salvadora"? Sorry, ale jeśli ktoś chce ubijać ze mną
    interes, to oczekuję, że się najpierw przedstawi.

    Renata

  • 5. Data: 2004-09-10 15:56:20
    Od: "Salvador" <d...@g...pl>

    Panie Tomaszu

    Nie ma zadnej troski o prowizje bo po prostu takowej nie ma. Nie pracuje w
    Amplico na zadnej prowizji, wiec panskie obawy sa bezpodstawne.

    Po drugie to nie jest spam tylko odpowiedz na pytanie Pani Renaty.
    Proponowałbym przeczytac najpierw definicje terminu "spam", a potem uzywac
    tego terminu.

    Po trzecie - rozumiem pana obawy przed produktem ktorego pan nie zna. Tez
    nie wiedzialbym o co chodzi w czyms o czym nie mam zielonego pojecia. Tu
    zgadzam sie z panem w zupelnosci.

    Pozdrawiam
    Dariusz Strawa vel Salvador :-)

  • 6. Data: 2004-09-10 16:03:43
    Od: "Salvador" <d...@g...pl>

    Pani Renato

    Na dzien dzisiejszy zwolnienie od podatku Belki jest, ale kto nam
    zagwarantuje ze tak bedzie za lat 5 czy 10, lub kto nam zagwarantuje ze
    bedzie to 19% jak jest dzis, a nie mniej. Przypominam, ze Belka wprowadzil
    podatek w wysokosci 20%, a niedawno zostal on obnizony o jeden procent.

    Co do przedstawiania sie, to wyslalem wczesniej rowniez Pani maila, w ktorym
    byly moje dane. "Salvador" jest tylko moim nickiem. Pod nickiem wiekszosc
    osob udziela sie w necie.

    Pozdrawiam serdecznie
    Dariusz Strawa
    Salvador :-)

  • 7. Data: 2004-09-10 16:23:01
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <chsj9n$14t$1@atlantis.news.tpi.pl>, Salvador wrote:
> [...]
    > podatek w wysokosci 20%, a niedawno zostal on obnizony o jeden procent.

    A zagwarantuje Pan, że warunki się zmienią? A ten super produkt
    Ampliko gwarantuje pewny i atrakcyjny dla klientów zysk za 5 czy 10
    lat?

    > Co do przedstawiania sie, to wyslalem wczesniej rowniez Pani maila, w ktorym
    > byly moje dane. "Salvador" jest tylko moim nickiem. Pod nickiem wiekszosc
    > osob udziela sie w necie.

    Przykro mi, ale od nikogo nie dostałam maila w sprawie IKE.
    A nie, dostałam, od koleżanki, która zapytuje: "Zapisujesz się do
    IKE?"

    > Pozdrawiam serdecznie
    > Dariusz Strawa
    > Salvador :-)

    Renata

    PS Żeby nie zbaczać z tematu, zamykam ze swojej strony kwestię
    przedstawiania się i produktów Amplico. Nadal chętnie poczytam posty o
    IKE.

  • 8. Data: 2004-09-10 16:25:23
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Salvador napisał:

    > Panie Tomaszu
    >
    > Nie ma zadnej troski o prowizje bo po prostu takowej nie ma. Nie pracuje w
    > Amplico na zadnej prowizji, wiec panskie obawy sa bezpodstawne.

    Ciekawe. Twoj sposob zwracania sie do rozmowcy przywodzi na mysl
    akwizytora. ;-P

    Bartol

  • 9. Data: 2004-09-10 16:34:10
    Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > nie wiedzialbym o co chodzi w czyms o czym nie mam zielonego pojecia. Tu

    Darku,
    Nie mam zamiaru spierać się o definicje spamu i o to czy znam ten produkt
    czy nie.
    Jednak patrząc na to jak pl.biznes.banki działa czy nie prościej zamiast
    podawać swój numer telefonu, ryzykować stratę własnego czasu na telefoniczne
    rozmowy o tym samym po wielokroć, napisać:
    - o jaki produkt chodzi
    - jakie są jego zalety w stosunku do licznych ofert IKE
    Tym bardziej że jak piszesz jest to zupełnie bezinteresowne z Twojej strony.

    pozdrawiam,
    TomekD

  • 10. Data: 2004-09-10 16:59:21
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <s...@1...acn.waw
    .pl>,
    Renata Gołębiowska wrote:

    > Przykro mi, ale od nikogo nie dostałam maila w sprawie IKE.

    Jeszcze raz, bo wyszło, że coś wykrętnie napisałam. Więc, żeby było
    jasno: może i Pan napisał do mnie maila, ale być może już go Pan nie
    wysłał, bo ja nic od Pana nie dostałam.

    Renata (myślę, że to już naprawdę koniec w tym temacie)