  • 1. Data: 2003-07-29 16:07:51
    Temat: ING BŚ Maestro prepaid - czy rzeczywiście takie fatalne kursy??
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Witam
    Miałem zamiar kupić Maestro przedpłaconą z ING BŚ, ale po tym co tu
    ostatnio napisał kasza (baardzo drogi kurs euro) sam nie wiem.
    Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć bardzo nieatrakcyjne kursy przy
    płaceniu tą kartą (wychodzi że gorsze niż w fortisie).

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    --
    UWAGA KONKURS!! Wyślij swoją relację i wygraj roczną prenumeratę
    "Podróży". Szczegóły na www.tramping.slask.prv.pl

  • 2. Data: 2003-07-29 16:33:26
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:bg664o$qc4$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy ktoś może potwierdzić/zaprzeczyć bardzo nieatrakcyjne kursy przy
    > płaceniu tą kartą (wychodzi że gorsze niż w fortisie).

    Jak ja testowalem karty, to ING BSK mial dosc dobre kursy. Aby mowic ze sa
    gorsze niz w fortisie wypadalo by na poczatku miec przed soba kurs fortisa z
    wyplaty dokonanej w niewielkim odstepie czasowym.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2003-07-29 17:55:00
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za JaKi<j...@g...pl> nagryzmolił(a) w

    > Jak ja testowalem karty, to ING BSK mial dosc dobre kursy. Aby mowic
    > ze sa gorsze niz w fortisie wypadalo by na poczatku miec przed soba
    > kurs fortisa z wyplaty dokonanej w niewielkim odstepie czasowym.

    Ale testowałeś tą przedpłaconą czy zwykłą??
    Bo może jest różnica??
    Kasza pisał że za wyciągnięcie 10euro skasowali go 47,56pln (24/07/03).
    Przy 3% prowizji wychodzi kosmiczny kurs euro.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 4. Data: 2003-07-30 07:49:27
    Od: w...@w...pl (Wojtek Frabinski)

    > Ale testowałeś tą przedpłaconą czy zwykłą??
    > Bo może jest różnica??

    Nie sadze żeby mogla być roznica bo MAE przedplacone i zwykle sa na tym
    samym BINie.

    --
    Wojciech Frabiński
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2003-07-30 08:25:49
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Wojtek Frabinski<w...@w...pl> nagryzmolił(a)
    w news:000001c355a6$19bf37c0$c300a8c0@lfi.com.pl:

    > Nie sadze żeby mogla być roznica bo MAE przedplacone i zwykle sa na
    > tym samym BINie.

    Ale wypłata 10euro za 47,56zł to jakieś nieporozumienie chyba!!

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 6. Data: 2003-07-30 19:10:06
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:bg7vgm$s14$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale wypłata 10euro za 47,56zł to jakieś nieporozumienie chyba!!

    Ale IMHO w tym jest juz wliczone raczej 3% od wyplaty w bankomacie
    zagranicznym.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2003-07-30 19:23:04
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    > Ale IMHO w tym jest juz wliczone raczej 3% od wyplaty w bankomacie
    > zagranicznym.

    Jak najbardziej. Ale wtedy i tak wychodzi kurs 4,617 zł za 1 euro.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 8. Data: 2003-08-02 12:18:15
    Od: "Waldemar Godel" <n...@o...info>

    <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jak najbardziej. Ale wtedy i tak wychodzi kurs 4,617 zł za 1 euro.

    Wezcie pod uwage, ze bankomaty zagraniczne, a w szczegolnosci niemieckie
    maja bardzo czesto minimalna prowizje.

    Wyglada to tak, ze prowizja wynosi 3% ale nie mniej niz np. 5 euro.
    Moga to byc inne kwoty - warto dokladnie czytac na bankomacie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    a...@o...info, a...@t...org

  • 9. Data: 2003-08-02 12:44:03
    Od: Marcin Lubojański <m...@p...pl>

    Osobnik podający się za Waldemar Godel<n...@o...info>
    nagryzmolił(a) w news:3f2bb15f$1@news.home.net.pl:

> [...]
    >
    > Wyglada to tak, ze prowizja wynosi 3% ale nie mniej niz np. 5 euro.
    > Moga to byc inne kwoty - warto dokladnie czytac na bankomacie

    Nie rozumiem. To mam płacić prowizję 3% min 5 euro dla banku z którego
    jest bankomat i dodatkowo jeszcze 3% dla ING BŚ ????
    Myślałem że tylko w stanach zdarzają się bankomaty z prowizją.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański

  • 10. Data: 2003-08-02 14:09:10
    Od: "Slawek Kos" <s...@k...pl>

    Użytkownik "Waldemar Godel" <n...@o...info> napisał w wiadomości

    > Wezcie pod uwage, ze bankomaty zagraniczne, a w szczegolnosci niemieckie
    > maja bardzo czesto minimalna prowizje.

    Cos wymyslasz...
    Prowizje sie placi SWOJEMU bankowi.

    > Wyglada to tak, ze prowizja wynosi 3% ale nie mniej niz np. 5 euro.
    > Moga to byc inne kwoty - warto dokladnie czytac na bankomacie

    Z tym, ze to jest ostrzezenie na bankomacie skierowane do Niemcow.
    Ciebie dotyczy tabela prowizji wystawcy karty.
    Wiem, ze istnieja bankomaty, ktore MAJA wlasna prowizje doliczana do
    pobieranej kwoty, ale tu nie o to chodzi.
    Na bankomacie w Kolonii, ktorego uzywalem byly napisy o minimalnych
    prowizjach 10 i 20DEM, a i tak zaplacilem tylko 3,50zl...;-))

    --
    Pozdrowienia