  • 81. Data: 2008-03-09 15:51:24
    Temat: Re: ING Bank Slaski i ich "bezpieczny" system
    Od: "kashmiri" <k...@i...pl>

    Użytkownik "lwh" <l...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:fqs96u$p8d$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Sagittarius" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Dla mnie nie do przyjęcia. Natychmiast bym się rozstał z takim cudownym
    > bankiem
    > Jako posiadacz neostrady, która często zmienia IP i źle działa kurwicy bym
    > dostał. Limit czasu na odpowiedź prawie zawsze byłby przekroczony
    > To ja już wolę nieszyfrowany SMS ważny minutę.

    Żaden operator nie gwarantuje dostarczenia SMS-a do odbiorcy, ani tym
    bardziej dostarczenia w określonym czasie. Racja, kanał SMS zazwyczaj
    działa, ale nie daje żadnej pewności.

    Ja już wolę kody jednorazowe na papierze. Taką listę kodów przepisuję,
    przekształcam (np. do kodów dodaję 101, dzielę przez 2, itd.) i zapisuję na
    swoim koncie email/www. Mam zawsze dostęp online. Żaden hacker nie zgadnie,
    jakiego przekształcenia użyłem :) I nie muszę mieć naładowanej komórki i
    zasięgu sieci.

  • 82. Data: 2008-03-09 16:18:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Le5zek napisał(a):

    > Niech sobie podpatrzy. Kilka znaków z 30 znakowego hasła. Duzo mu to da.

    Jestem przekonany ze w wiekszosci wypadkow wystarczy bo ludzie maja
    proste hasła typu "kasia", "basia" etc :)

    j.

  • 83. Data: 2008-03-09 16:38:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Mar, 12:54, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    Nie bede nic sie dowiadywal w banku.
    Po prostu, jesli mialbym tam konto to bym je zamknal, a napewno nie
    otworze.
    Wg. mnie bank zmniejszyl bezpieczenstwo dla wlasciciela konta a twoje
    gdybania nie maja szczerze mowiac nic konstruktywnego.
    Zycze milego korzystania z superbezpiecznego konta w ING - bo zapewne
    masz i trzymasz tam swoje oszczednosci, co wynika z zapalu z jakim go
    bronisz.

  • 84. Data: 2008-03-09 16:53:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > Nie bede nic sie dowiadywal w banku.
    > Po prostu, jesli mialbym tam konto to bym je zamknal, a napewno nie
    > otworze.

    Aaaa... Taki wielki foch a nawet nie masz tam konta? ;) Zupełnie żeś
    mnie teraz rozbroił ;P

    j.

  • 85. Data: 2008-03-09 17:00:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Mar, 17:53, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:

    > Aaaa... Taki wielki foch a nawet nie masz tam konta? ;) Zupełnie żeś
    > mnie teraz rozbroił ;P

    Mam 5 innych kont. :)
    mam z czym porownywac.

    Wybacz, ale z tego porownania wychodzi jednoznaczny wniosek....
    Zycze milego i satysfakcjonujacego korzystania z tego konta.

    EOT

  • 86. Data: 2008-03-09 17:02:04
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 9 Mar, 18:00, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > Mam 5 innych kont. :)
    > mam z czym porownywac.

    Hmm... szesc. :)

    > Wybacz, ale z tego porownania wychodzi jednoznaczny wniosek....
    > Zycze milego i satysfakcjonujacego korzystania z tego konta.
    >
    > EOT

    teraz juz ostatecznie EOT

  • 87. Data: 2008-03-09 18:25:28
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    krzysztofsf napisał(a):

    > Hmm... szesc. :)

    Gdzie kucharek sześć tam nie ma co jeść ;P

    j.

  • 88. Data: 2008-03-09 18:59:29
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    chairon napisał(a):
    > Oczywiście istnieje jeszcze możliwość, że jak ludzie zaczną zamykać
    > rachunki z tego powodu albo męczyć konsultantów czy słać maile w tej
    > sprawie, to może (zgodnie z tym co mówią w reklamie) "wysłuchają tych
    > problemów i usprawnią system".

    A ile jest na tyle swiadomych uzytkownikow aby takie cos zrobic ?
    Znaczaca wiekszosc albo nie zwroci na to uwagi albo uzna, ze "tak jest
    lepiej", bo ich przekona konsultant, tak jak juz jedna osoba w tym watku
    przekonywala wszystkich, ze to przeciez lepsze zabezpieczenie z uwagi na
    jakis "mega duper" algorytm banku :)

    --
    Mithos

  • 89. Data: 2008-03-09 20:41:13
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Sigma napisał(a):

    > To znaczy, ze można jeszcze korzystać ze starej zasady i ja korzystam ze
    > starej zasady.

    No tak, ale tylko do końca kwietnia, a później do wyboru:

    a) zmiana banku
    b) pogodzenie się z tym idiotyzmem

    chairon

  • 90. Data: 2008-03-09 20:46:57
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Mithos napisał(a):

    > A ile jest na tyle swiadomych uzytkownikow aby takie cos zrobic ?

    Tego nie wiem. Ode mnie dostali już w każdym razie potężnego maila. Póki
    co dostałem odpowiedź, że moje uwagi zostały skierowane do odpowiedniego
    działu, a czy to tylko tak na odczepne to już nie wiem.

    chairon