  • 1. Data: 2003-01-20 23:31:49
    Temat: ING BankOnLine - klopot z zalogowaniem
    Od: "Artur Cimoch" <a...@N...gazeta.pl>

    Mialem usluge ING BankOnLine - ale haslo sie pomyli mi i musze wygenrowac
    nowy klucz.
    Probuej to zrobic ale przegladarki i radze sobei z tym.
    Mam win Xp, Ie 6.0, opere, Mozille.
    Wiem ze cos spiepszone jest z Wirtualna Maszyna Java. Sciaglem ja,
    zainstalowalem, oznaczylem, zaznaczaylem wszystko co potrzeba w Narzedzia-
    >Opcje internetowe itd..
    I nadal cos sie zle.
    Probuje wejsc na ta strone: https://ssl.bsk.com.pl/econl_applet.html
    Przegladarki mula i mula i nic sie nie dzieje...

    Mialby ktos jakis pomysl na rozwiazanie tego?

  • 2. Data: 2003-01-21 00:14:27
    Temat: Re: ING BankOnLine - klopot z zalogowaniem
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > Przegladarki mula i mula i nic sie nie dzieje...
    >
    > Mialby ktos jakis pomysl na rozwiazanie tego?

    ING OnLine działa TYLKO z Netscape i IExplorerem - niestety.
    Pozdr.

  • 3. Data: 2003-01-21 09:39:01
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "Artur Cimoch" <a...@N...gazeta.pl> wrote in

    /ciach.../

    > Mialby ktos jakis pomysl na rozwiazanie tego?

    O, Artur, tutaj tez pisujesz ? :-)

    Wojtek

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-01-23 07:51:29
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Przegladarki mula i mula i nic sie nie dzieje...
    >
    > Mialby ktos jakis pomysl na rozwiazanie tego?

    Jeżeli masz problemy z ING BankOnLine to polecam telefon do help line Banku
    Śląskiego (32) 357-00-10. Czy próbowałeś już tam szukać pomocy?

    pozdrowienia,
    sebo

  • 5. Data: 2003-01-24 20:44:55
    Od: "Przemko" <p...@g...pl>

    Pod mozillą nigdy ta strona nie działała.
    Jeśli to Java Suna to odznacz jej działanie pod IE6.0, jak to nie pomoże to
    chyba już tylko ponowna instalacja IE6.0.

    Przemko