  • 1. Data: 2010-07-03 16:25:39
    Temat: ING Bankujesz-Kupujesz
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Jeśli ktoś ze stałych grupowiczów chciałby kiedyś skorzystać z jakiejś
    oferty w programie lojalnościowym ING, a nie miałby w danej chwili
    wystarczającej ilości punktów, to ja mu chętnie udostępnię swoje punkty,
    naturalnie całkowicie bezpłatnie. Formalnie punktów przekazać pomiędzy
    kontami się nie da, miałoby to więc znamiona pełnienia przeze mnie funkcji
    czyjegoś słupa. :)

    Ilość punktów przyrasta mi masakrycznie szybko a kompletnie nie mam pomysłu
    na ich sensowne wykorzystanie, natomiast może ktoś inny ma lub kiedyś będzie
    miał taki pomysł.

  • 2. Data: 2010-07-03 17:03:43
    Temat: Re: ING Bankujesz-Kupujesz
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > Ilość punktów przyrasta mi masakrycznie szybko a kompletnie nie mam
    > pomysłu na ich sensowne wykorzystanie

    Nie jesteś sam :-)
    Ciekaw jestem czy jest jakieś podsumowanie ilosci klientów, czy w ogole ktoś
    z czytelnikow tej grupy, coś tam sensownego , przydatnego kupił.
    Ja kilka razy produkty oglądałem i nie znalazłem niczego atrakcyjnego

  • 3. Data: 2010-07-03 17:38:15
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-03 19:03, f pisze:

> [...]
    > z czytelnikow tej grupy, coś tam sensownego , przydatnego kupił.
    > Ja kilka razy produkty oglądałem i nie znalazłem niczego atrakcyjnego

    Ja kiedyś już prawie zamówiłam domowe solarium. Tak się rozochociłam, że
    nie zauważyłam ile ja do tych punktów kasy jeszcze musiałabym dołożyć.
    Wychodzi na to, że te punkty to lipa, po prostu takie zachęcenie do
    zakupu za drogiego produktu.
    Zamknęłam teraz konto w ING Banku i całkiem zapomniałam o punktach. Ale
    pewnie i tak nie można nikomu przekazać.

    --
    animka

  • 4. Data: 2010-07-03 18:19:39
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-03 19:38, Animka pisze:
    > zakupu za drogiego produktu.
    > Zamknęłam teraz konto w ING Banku i całkiem zapomniałam o punktach. Ale
    > pewnie i tak nie można nikomu przekazać.

    "Myśliweczku, kochaneczku, bardzom ci rada, bardzom ciii radaaaa....
    dałabym ci chleba z masłem, alem go zjadła...
    alem go zjadłaaaaa..."

    :)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 5. Data: 2010-07-04 21:18:54
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-07-03 19:03, f wrote:
> [...]
    > ktoś z czytelnikow tej grupy, coś tam sensownego , przydatnego kupił.
    > Ja kilka razy produkty oglądałem i nie znalazłem niczego atrakcyjnego

    Eee - to slabo szukales ;)) Ja w swojej karierze kupilem juz pralke
    (taniej o jakies 15% niz w sklepie po promocji), zagarek (sam sie
    nastawia wg fal radiowych i na baterie sloneczne ;))), takie cos do zup
    miksowania dla malego.

    Jednym slowem cos tam sie znajdzie ;)

    Z drugiej strony musialem sie niezle namachac BP Citi, zeby wypiekacz do
    chleba dostac :) Ale chleb super teraz "domowy".

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 6. Data: 2010-07-05 03:10:31
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-07-04 23:18, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

    > Z drugiej strony musialem sie niezle namachac BP Citi, zeby wypiekacz do
    > chleba dostac :) Ale chleb super teraz "domowy".

    Dużo to prądu zżera?

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-07-05 05:23:05
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-05 05:10, Animka pisze:

    > Dużo to prądu zżera?

    A co? Gugla wyłączyli, czy Bozia oczków nie dała?

    http://www.euro.com.pl/wypiekacze-chleba/moulinex-ba
    guette-co-ow6000.bhtml?from=td

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Młotkowy

  • 8. Data: 2010-07-05 20:31:29
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <p...@m...pl>

    On 10-07-05 07:23, Młotkowy wrote:

    > A co? Gugla wyłączyli, czy Bozia oczków nie dała?
    >
    > http://www.euro.com.pl/wypiekacze-chleba/moulinex-ba
    guette-co-ow6000.bhtml?from=td

    To ja konkretnie taki:
    http://www.euro.com.pl/wypiekacze-chleba/opis-zelmer
    -43z010.bhtml#content_3c

    chleb super - tylko skorka powiedzm sobie taka sobie. jak popatrze ile
    to normalnie kosztuje, a ile natobilem tych transakcji... ;) no ale jak
    czlowiek sie dziecka dorobi, to potem wydatki raz dwa trzy sie mnoza ;)

    --
    http://macierzynski.blip.pl/

  • 9. Data: 2010-07-06 05:45:01
    Od: Młotkowy <n...@...co.pl>

    W dniu 2010-07-05 22:31, Michał 'Amra' Macierzyński pisze:

    > chleb super - tylko skorka powiedzm sobie taka sobie. jak popatrze ile
    > to normalnie kosztuje, a ile natobilem tych transakcji... ;) no ale jak
    > czlowiek sie dziecka dorobi, to potem wydatki raz dwa trzy sie mnoza ;)
    To serdecznie pogratulować! Najwyższy czas! Więcej nam takich!
    (Bo kto będzie na nasze emerytury zap...ał?)
    A poważnie - tacy, jak Ty powinni mieć całe stada dzieci, żeby nas
    motłoch nie zalał.
    Nie poprzestawaj!

    :)

    --