  • 1. Data: 2008-01-29 20:13:36
    Temat: ING Direct
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Dzisiaj przegladalem ich cale TOiP ale jakos musialem nagle opuscic
    fabryke i nie doczytalem do konca. A teraz juz dostepu do www nie posiadam.

    Czy JEDYNY koszt tego konta, przy zalozeniu, ze bede je wykorzystywal do:
    - przelewow,
    - wyplaty gotowki z bankomatow,

    to oplata za karte debetowa ?

    Rozumiem, ze nie ma koniecznosci wplacania okreslonej kwoty na konto
    miesiecznie ?

    Jak wiadomo, zamykam KK Citi i przy okazji zamkne tez konto, bo nie chce
    mi sie pamietac o tym, zeby przelwac do nich okreslona sume w celu
    zwolnienia z oplaty miesiecznej (zwlaszcza, ze czasem w danym miesiacu
    nie wyplacam gotowki ani razu i takie konto sobie wisi bezczynnie, a
    okreslona kwote trzeba na nie przeslac i pozniej odeslac na wlaciwy
    rachunek). Z tego tez wzgledu nie zdecyduje sie raczej na zalozenie
    nowego konta Nordea (to 1.5zl za karte bym moze i przebolal), gdyz
    rowniez musialbym pamietac zeby tam wplacac 1.5k/miesiecznie. Z racji
    tego, ze w ING mam bezplatna wyplate z Euronetow oraz bankow ING, ktora
    lacznie sa chyba wszedzie w moim otoczeniu oferta konta Direct wydaje
    sie byc ciekawa. A i pewnie bede w stanie wydac to 100 zl/miesiecznie
    zwalniajace z oplaty na karte (powiedzmy jedno tankowanie w miesiacu
    oplace ta karta).

    Pierwotnie do wyplat mialem uzywac mBanku ale to konto jest jednak moim
    kontem rezerwowym (w tym debetowka i KK), a nie chce utracic przypadkiem
    mojej rezerwowej karty :)

    Interesuje mnie tez, nowy online ING. Demo wydaje sie byc ciekawe i
    wreszcie ten kanal dostepowy bedzie wygladal lepiej niz to cos co jest
    teraz. Ktos moze ma jakies tajne informacje na temat "ulepszenia"
    podgladu KK (tzn. zeby wreszcie bylo widac cos na biezaco) ?

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-01-29 20:34:22
    Temat: Re: ING Direct
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > podgladu KK (tzn. zeby wreszcie bylo widac cos na biezaco) ?

    a jak teraz wygląda podgląd kk?
    Np. w stosunku do Systemu Sezam BPH i mBanku?

    JR

  • 3. Data: 2008-01-29 20:36:49
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    JerzyR napisał(a):
    > a jak teraz wygląda podgląd kk?

    Tragicznie.

    > Np. w stosunku do Systemu Sezam BPH i mBanku?

    Jak wyglada BPH nie mam pojecia. Natomiast miedzy ING, a mBankiem jest
    przepasc.

    W ING nie widac blokad, nie widac ile aktualnie jest dostepnego limitu
    (tzn. widac ale dopiero jak sie rozlicza wszystkie zakupy), sam podglad
    jest toprony, wolny i strasznie mdly.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2008-01-29 23:20:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Sty, 20:13, Mithos <f...@a...pl> wrote:

> [...]
    > teraz. Ktos moze ma jakies tajne informacje na temat "ulepszenia"
    > podgladu KK (tzn. zeby wreszcie bylo widac cos na biezaco) ?

    Zanim podejmiesz decyzje na stale, potestuj

    283&a=75021730

  • 5. Data: 2008-01-30 03:30:46
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 29 Jan 2008 21:13:36 +0100, Mithos napisał(a):

> [...]
    > posiadam.
    >
    > Czy JEDYNY koszt tego konta, przy zalozeniu, ze bede je wykorzystywal

    Darmowe przelewy masz przecież w Multi, więc po co ci konto z darmowymi
    przelewami? IMO wydaje mi się, że tandem b(re)anków powinien aktualnie w
    pełni ci wystarczyć z racji tego, że opuszczasz Citi - miałeś zmniejszać
    ilość a nie zwiększać ;)

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-01-30 03:41:39
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

  • 7. Data: 2008-01-30 18:50:52
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
    > Darmowe przelewy masz przecież w Multi, więc po co ci konto z darmowymi
    > przelewami? IMO wydaje mi się, że tandem b(re)anków powinien aktualnie w
    > pełni ci wystarczyć z racji tego, że opuszczasz Citi - miałeś zmniejszać

    Chodzi mi np. o przelanie z tego konta na jakies inne (np. na Multi).
    Wiem, ze mialem ograniczac ale cos mi to nie wychodzi :)

    mBank to ma byc konto rezerwowe, na wypadek gdybym dostal na ulicy w leb
    i stracil portfel (czego oczywiscie sobie zycze). I nie moge stracic
    karty rezerwowej, zwlaszcza ze za miesiac to bedzie moja jedyne debetowka :)

    Na szczescie mam konto w Inteligo, wiec zamowie sobie tam karte
    (przezyje 0.99zl/miesiecznie) i zaczne znowu uzywac. A pozniej bede sie
    zastanawial co dalej :)

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-01-30 18:52:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > Zanim podejmiesz decyzje na stale, potestuj

    To jest chyba oczywiste :) Bankowosc testuje doglebnie.

    > http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=383&w=74978
    283&a=75021730

    Konto wspolne mnie nie interesuje i chyba nigdy nie bedzie interesowac
    (uwazam, ze tak jak i szczoteczki do zebow tak samo konta powinny byc
    oddzielne).

    --
    Mithos

  • 9. Data: 2008-01-30 19:07:43
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 19:50:52 +0100, Mithos napisał(a):

    > na wypadek gdybym dostal na ulicy w leb
    > i stracil portfel (czego oczywiscie sobie zycze).

    No dooobra, którędy chadzasz? ;)

    AK
    (a się poświęcę)

  • 10. Data: 2008-01-30 19:13:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a):
    > (a się poświęcę)

    Po Wawie sobie spaceruje. Ale czasem jestem uzbrojony, wiec uwazaj zebys
    faktycznie sie nie poswiecil :)

    --
    Mithos