  • 11. Data: 2008-01-30 19:32:16
    Temat: Re: ING Direct
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 20:13:08 +0100, Mithos napisał(a):

    > Po Wawie sobie spaceruje. Ale czasem jestem uzbrojony, wiec uwazaj zebys
    > faktycznie sie nie poswiecil :)

    To się zdecyduj czy faktycznie chcesz dostać w łeb i pozbyć się portfela,
    czy po prostu szukasz sparingpartnera :) Jeśli to drugie, to mam
    niekrępującą salkę treningową... jakieś 250 km od stolicy.

    AK

  • 12. Data: 2008-01-30 19:48:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Andrzej Kubiak napisał(a):
    > To się zdecyduj czy faktycznie chcesz dostać w łeb i pozbyć się portfela,
    > czy po prostu szukasz sparingpartnera :) Jeśli to drugie, to mam
    > niekrępującą salkę treningową... jakieś 250 km od stolicy.

    Za stary juz jestem na sparingi :) A w leb oczywiscie nie chce dostac,
    co chyba nawet pisalem w poscie, gdzie o tym wspominalem :)

    --
    Mithos

  • 13. Data: 2008-01-30 20:05:29
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 20:48:10 +0100, Mithos napisał(a):

    > Za stary juz jestem na sparingi :) A w leb oczywiscie nie chce dostac,
    > co chyba nawet pisalem w poscie, gdzie o tym wspominalem :)

    To przeczytaj, co sam napisałeś :)

    AK
    (dobra, kończymy ten czat)

  • 14. Data: 2008-01-30 22:32:09
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 30 Jan 2008 19:50:52 +0100, Mithos napisał(a):

    > Na szczescie mam konto w Inteligo, wiec zamowie sobie tam karte
    > (przezyje 0.99zl/miesiecznie) i zaczne znowu uzywac. A pozniej bede sie
    > zastanawial co dalej :)

    Tutaj to Ciebie nie rozumiem. Możesz mieć konto za 1,5 zł (przelew 60 gr)
    i wypłaty ze wszystkich bt w .pl a wybierasz konto za 99gr (przelew 99gr)
    i bankomaty tylko PKO BP. Co do warunków bezpłatności kont to IMO nordea
    jest zdecydowanie prostsza.

    Xenocide

  • 15. Data: 2008-01-30 22:34:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 30 Sty, 18:52, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > To jest chyba oczywiste :) Bankowosc testuje doglebnie.

    8283&a=75021730

    > Konto wspolne mnie nie interesuje i chyba nigdy nie bedzie interesowac
    > (uwazam, ze tak jak i szczoteczki do zebow tak samo konta powinny byc
    > oddzielne).

    link jest do wpisu o dzialaniu konta

  • 16. Data: 2008-01-31 19:40:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski napisał(a):
> [...]
    > i bankomaty tylko PKO BP. Co do warunków bezpłatności kont to IMO nordea

    Konto Inteligo juz mam :) Poza tym to jest rozwiazanie tymczasowe. No i
    taki detal, nie chce miec Citi bo musze pamietac, zeby tam przelewac
    pieniadze (i nie placic za obsluge). Nie chce wiec zakladac drugiego
    konta (Nordea), gdzie bede musial robic to samo.

    --
    Mithos

  • 17. Data: 2008-02-01 00:10:50
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 31 Jan 2008 20:40:41 +0100, Mithos napisał(a):

> [...]
    > pieniadze (i nie placic za obsluge). Nie chce wiec zakladac drugiego
    > konta (Nordea), gdzie bede musial robic to samo.

    Tak ja to rozumiem, tylko że do Inteligo też musisz kasę przelewać (czy
    trzymać tam po prostu te min. 100 PLN o ile dobrze pamiętam) - dla mnie
    osobiście, lepszą opcją jest aby mieć wszystkie bk w .pl darmowe.

    Xenocide

  • 18. Data: 2008-02-01 19:37:38
    Od: Mithos <f...@a...pl>

> [...]
    > trzymać tam po prostu te min. 100 PLN o ile dobrze pamiętam) - dla mnie
    > osobiście, lepszą opcją jest aby mieć wszystkie bk w .pl darmowe.

    No coz, 100 PLN sobie lezy na Inteligo chyba juz z 2 lata :) Poza tym
    majac konto do wyplacania gotowki z wiadomych wzgledow trzeba tam jakas
    gotowke posiadac. I jest to dla mnie znacznie wygodniejsze niz
    przelewanie co miesiac 1.5k PLN. Wynika to po prostu z tego, ze ostatnio
    mam duzo na glowie i kiedys faktycznie moge zapomniec tego zrobic.

    --
    Mithos

  • 19. Data: 2008-02-01 22:38:11
    Od: Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl>

    On 01.02.2008, Mithos <f...@a...pl> wrote:
> [...]
    > przelewanie co miesiac 1.5k PLN. Wynika to po prostu z tego, ze ostatnio
    > mam duzo na glowie i kiedys faktycznie moge zapomniec tego zrobic.

    Mi sie od jakiegos czasu bardzo fajnie sprawdza duet Inteligo +
    Eurobank.

    Inteligo: fajny system www, bezplatne bankomaty pko; karta do placenia w
    necie;

    Eurobank: oddzial z kasa czynny 7 dni w tygodniu blisko pracy i miejsca
    zamieszkania, przyzwoita kredytowka;

    Pozdrawiam
    Grzegorz Szczepanik

  • 20. Data: 2008-02-01 22:41:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Lut, 22:38, Grzegorz Szczepanik <g...@o...pl> wrote:

    > Eurobank: oddzial z kasa czynny 7 dni w tygodniu blisko pracy i miejsca
    > zamieszkania, przyzwoita kredytowka;

    Zartujesz - w niedziele tez? W jakims markecie?