  • 1. Data: 2009-05-11 06:41:02
    Temat: ING Direct - wpłata gotówki na OKO
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    jest darmowa, czy 9 zł.?

  • 2. Data: 2009-05-11 08:20:05
    Temat: Re: ING Direct - wpłata gotówki na OKO
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "krzysiek" news:gu8hae$j1e$1@news.dialog.net.pl

    > jest darmowa, czy 9 zł.?

    Jeżeli masz dodatkowo konto Direct i kartę to dokonując wpłaty we
    wpłatomacie nie płacisz ani gorsza.
    Oczywiście to co sobie wpłacisz musisz następnie przelać na OKO.

  • 3. Data: 2009-05-11 08:37:43
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Valdi.Pavlack pisze:
    > "krzysiek" news:gu8hae$j1e$1@news.dialog.net.pl

    > Jeżeli masz dodatkowo konto Direct i kartę to dokonując wpłaty we
    > wpłatomacie nie płacisz ani gorsza.
    > Oczywiście to co sobie wpłacisz musisz następnie przelać na OKO.

    dobra, byłem w oddziale i wpłaciłem za darmo :) Wpłata gotówki na OKO
    jest darmowa, a przelewy między okiem a kontem Direct są od 29 kwietnia
    darmowe w dowolnej ilości na miesiąc. I tym sposobem omija sie 9 zł
    prowizji.

  • 4. Data: 2009-05-11 09:35:08
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "krzysiek" news:gu8o57$nhb$1@news.dialog.net.pl

> [...]
    > jest darmowa, a przelewy między okiem a kontem Direct są od 29 kwietnia
    > darmowe w dowolnej ilości na miesiąc. I tym sposobem omija sie 9 zł

    Ooooo dobrze wiedzieć :)

  • 5. Data: 2009-05-11 18:57:14
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:gu8mlj$lpg$1@news.interia.pl...

    > Jeżeli masz dodatkowo konto Direct i kartę to dokonując wpłaty we
    > wpłatomacie nie płacisz ani gorsza.

    A mnie nawet jakiś franczyzowy oddział obiecał, że jeśli mam tylko konto
    OKO, bez ROR, to oni mi wpłacą pieniążki wpłatomatem. Niby jakąś specjalną
    kartą serwisową i za darmo. Nie sprawdzałem.

  • 6. Data: 2009-05-12 13:00:12
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    Mnie bardziej martwi to, że na pozycji "prowizje" jak nic zliczają się
    prowizje za przelewy z OKO na Direct.

    Napisałam zapytanie do banku i oto wspaniała odpowiedź:

    Szanowna Pani Dziękuję za odwiedzenie naszej witryny internetowej. W
    odpowiedzi na Pani maila uprzejmie informuję, iż w zakładce Szczegóły,
    widoczne są prowizje dotyczące bieżącego cyklu rozliczeniowego, które nie
    pomniejszają Pani salda dostępnego na rachunku. Dodam, że wysokość
    przedmiotowych prowizji jest prognozowana i może ulec zmianie w zależności
    od rozliczeń i transakcji jakie zostaną przeprowadzone na Pani rachunku.
    Dopier o na koniec miesiąca możliwe będzie określenie czego dotyczyły. Z
    poważaniem Katarzyna Wieczorek ING Bank Śląski S.A.

    To oni nawet nie wiedzą, za co mi naliczają prowizje? :O

    --
    LadyRoot

    -----------------------------------
    The future is not what it used to be.

  • 7. Data: 2009-05-12 13:01:42
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    LadyRoot pisze:
> [...]
    > poważaniem Katarzyna Wieczorek ING Bank Śląski S.A.
    >

    > To oni nawet nie wiedzą, za co mi naliczają prowizje? :O

    dokładnie, mi też się wyświetlają te kwoty za przelewy (6 zł.), w
    oddziale powiedzieli mi, że na koniec miesiąca nie naliczą się.

    --
    krzysiek

  • 8. Data: 2009-05-12 13:05:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    Użytkownik "LadyRoot" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    > To oni nawet nie wiedzą, za co mi naliczają prowizje? :O

    Oni wiedzą. Ty nie wiesz?

    To co jest widoczne w zakładce "szczegóły" naprawdę może się mieć nijak do
    faktycznie pobranej prowizji na koniec okresu, więc pani nie kłamie.

  • 9. Data: 2009-05-12 19:15:12
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Valdi.Pavlack napisał(a) w wiadomości: ...
    >"krzysiek" news:gu8hae$j1e$1@news.dialog.net.pl

    >Jeżeli masz dodatkowo konto Direct i kartę to dokonując wpłaty we
    >wpłatomacie nie płacisz ani gorsza.
    >Oczywiście to co sobie wpłacisz musisz następnie przelać na OKO.

    Ja przepraszam, ale od kiedy WPŁATA na OKO jest płatna?
    Arek

  • 10. Data: 2009-05-12 20:23:51
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Arek" news:guchtl$si5$1@news.onet.pl

    > Ja przepraszam, ale od kiedy WPŁATA na OKO jest płatna?
    > Arek

    A tego to ja nie wiem. Ja taką informację usłyszałem w kasie. Zatem
    grzecznie udałem się do wpłatomatu...