eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[ING/HSBC] Podwojna (nie)przyjemnosc
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2008-11-06 02:43:47
    Temat: [ING/HSBC] Podwojna (nie)przyjemnosc
    Od: "T.F." <t...@U...wp.pl>

    Witam

    Piatek (31/10/2008). Dzien jak co dzien. Prawie.
    Moja kochana zona wyplaca (karta debetowa HSBC-UK) pieniazki z bankomatu w
    oddziale ING (W-wa, ul.Wankowicza 1).
    Najpierw 500 PLN, a po chwili dobiera 100PLN.
    OK.

    W poniedzialek, w zestawieniu operacji widze mala niespodzianke (nr
    operacji, kwota, czas):

    1)
    0034222694
    500 PLN ( 115.90 GBP)
    10.33.11

    2)
    0034222695
    100 PLN (23.18 GBP)
    10.33.50

    3)
    0034222800
    500 PLN ( 115.90 GBP)
    10.33.11

    4)
    0034222801
    100 PLN (23.18 GBP)
    10.33.50


    Nawet pierwszoklasista (a co dopiero bankowiec) zauwazy,
    ze operacje 3 i 4 sa DOKLADNYMI kopiami operacji 1 i 2.
    (i jest to 'wina'/blad bankomatu)

    Skladam reklamacje (UK):
    1) via net. odp:"Od Pana NIE przyjmiemy reklamacji. Tylko od Pana zony"
    2) wizyta w oddziale (HSBC), po 30min tlumaczenia: "prosze dzwonic do Card
    Fraud Team"
    3) via tel: "To jest fraud"
    4) wizyta w (innym) oddziale. Po 2min:"wyslemy formularz. Odpowiemy w ...
    6-8 TYGODNI"

    PS:
    Tel 'na wschod' (tam musi byc jakas cywilizacja) czyli do PL (ING).
    W 10min: wytlumaczone, podane szczegoly, uzyskany nr reklamacji.
    Choc: "wyjasnimy to bezposrednio na linii ING(PL)-HSBC(UK)"

    Oby.

    Pozdrawiam
    T.F.



  • 2. Data: 2008-11-06 09:32:23
    Temat: Re: [ING/HSBC] Podwojna (nie)przyjemnosc
    Od: "Marek" <n...@m...mnie>

    > Skladam reklamacje (UK):
    > 6-8 TYGODNI"
    >
    > Tel 'na wschod' (tam musi byc jakas cywilizacja) czyli do PL (ING).
    > W 10min: wytlumaczone

    No to gratulacje, miales szczescie.
    Zareczam ci ze to jednak nie regula i nie zawsze w PL jest tak rozowo a w UK
    tak tragicznie. Moje doswiadczenia byly zazwyczaj odwrotne...



  • 3. Data: 2008-11-06 20:05:43
    Temat: Re: [ING/HSBC] Podwojna (nie)przyjemnosc
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>



    "Marek" <n...@m...mnie> wrote in message news:geudj8$7u9$1@news.onet.pl...
    >> Skladam reklamacje (UK):
    >> 6-8 TYGODNI"
    >>
    >> Tel 'na wschod' (tam musi byc jakas cywilizacja) czyli do PL (ING).
    >> W 10min: wytlumaczone
    >
    > No to gratulacje, miales szczescie.
    > Zareczam ci ze to jednak nie regula i nie zawsze w PL jest tak rozowo a w
    > UK tak tragicznie. Moje doswiadczenia byly zazwyczaj odwrotne...

    Moje - liczne - jednak zgodne z doświadczeniami @Marka. A już zupełnie
    rozłożyło mnie podójne przewalutowanie przez funta przy podejmowaniu waluty
    z własnego konta walutowego w miejscowym banku. Zapytany, kierownik oddziału
    (HSBC) odpowiada: "Przecież tak jest normalnie! Poza tym brytyjski system
    bankowy jest najbardziej zaawansowany na świecie." No szczena mi opadła.
    Brytyjskich historyjek jeszcze parę mam, ale teraz trochę późno, więc przy
    innej okazji.

    Pzdr.
    k.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1