  • 1. Data: 2006-09-13 13:57:27
    Temat: [ING KK] komedia
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Buhahahaha, ING wprowadzil mozliwosc automatycznej splaty KK z
    konta osobistego. Splata kwoty minimalnej za darmo. Natomiast
    splata calosci zadluzenia to juz 5 zł za kazda splate. I to
    wszystko jako wzrost jakosci obslugi KK. Normalnie jak dla mnie
    komedia z ta oplata. Aha, "aktywacja" uslugi bezplatna... ;-)

    marekz

  • 2. Data: 2006-09-13 18:25:40
    Temat: Re: [ING KK] komedia
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

> [...]
    > wszystko jako wzrost jakosci obslugi KK. Normalnie jak dla mnie
    > komedia z ta oplata. Aha, "aktywacja" uslugi bezplatna... ;-)

    Podaj jakiś namiar na tę informację (np. numer strony w TOiP ING), bo jakoś nie
    mogę się doszukać...

    vp23

  • 3. Data: 2006-09-13 18:46:25
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "vp23" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Podaj jakiś namiar na tę informację (np. numer strony w TOiP
    > ING), bo jakoś nie
    > mogę się doszukać...

    Informacje dostalem razem z wyciagiem KK.

    marekz

  • 4. Data: 2006-09-13 18:51:03
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "vp23" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Podaj jakiś namiar na tę informację (np. numer strony w TOiP
    > ING), bo jakoś nie
    > mogę się doszukać...

    Strona 17, pozycja 5.12

    marekz

  • 5. Data: 2006-09-13 20:00:22
    Od: "vp23" <v...@o...pl>

    > Użytkownik "vp23" <v...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Strona 17, pozycja 5.12
    >
    > marekz

    OK, dzięki.
    Faktycznie, chyba ich po...rąbało.
    Niedawno twierdzili, że zamierzają intensywnie promować swoje KK i konta...
    Ciekawy sposób na to wybrali... ;)

    vp23

  • 6. Data: 2006-09-13 20:16:30
    Od: "Paweł" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > wszystko jako wzrost jakosci obslugi KK. Normalnie jak dla mnie
    > komedia z ta oplata. Aha, "aktywacja" uslugi bezplatna... ;-)

    Dzięki temu bardzo uatrakcyjnili ofertę KK :)
    A swoją drogą czy autoryzacja KK ING trwa długo, bo ja czekałem dzisiaj w Tesco
    około 2 minut (pierwsza transakcja nową KK). Z Mille i Raifim trwa to dużo
    krócej.
    Paweł