  • 21. Data: 2008-01-11 07:07:03
    Temat: Re: [ING] Konto direct
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Wed, 09 Jan 2008 17:43:43 +0000, Kamil Jońca napisał(a):

    > Bez przesady. Ja 3. sesji eliksiru potrzebowałem kilka (pewnie nie
    > więcej niż 10) razy przez ostatnie parę lat i nie były to sprawy
    > gardłowe.

    A ja właśnie ostatnio, kilka razy miałem tak, że kupiłem coś albo o czymś
    zapomniałem i puściłem z Citi tak 14.20 albo nawet później deko i
    załapało się jeszcze na 3 sesję.

    Xenocide

  • 22. Data: 2008-01-11 07:24:55
    Od: "ES" <e...@g...pl>

    SQLwysyn <s...@s...pl> napisał(a):

    > Strona ING gdziała we wszystkich współczesnych przeglądarkach (IE, Firefox,
    > Opera). Java jest w nich zaimplementowana, wiec nawet nie widać, kiedy
    > działa.
    > Rozumiem z twojej wypowiedzi, że chciałbyć stosować jakąś archaiczną
    > przeglądarkę (Mosaic?, Netscape sprzed 10 lat?) która nie ma Javy,
    > szyfrowania i protokołu 128 ?
    > Czas menu znakowych, DOSa minął bezpowrotnie. Czas się obudzić, albo chodzić
    > do oddziału osobiście. Z takim podejściem do postępu polecam Pekao SA albo
    > PKO BP. Tam sie poczujesz jak w czasach komuny ....

    Nie wymagam działania na maszynach z czasów Linuksa Łupanego, ale pod Windows
    Mobile, IE z Javą, ING nie działa.
    Takie HTMLowe, bezjavowe Lukas i mBank hulają jak się patrzy, a ING nie.

    Zbyt nowoczesne mam wymagania? :-)

    PS
    Wiem, z komórki to mogę sobie zadzwonić do banku, jak w Pekao, a nie strony
    internetowe otwierać.
    Lub iść do oddziału. Spacer jest zdrowy.

  • 23. Data: 2008-01-11 07:40:52
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ES" fm75k7$ekt$...@i...gazeta.pl

    > Lub iść do oddziału. Spacer jest zdrowy.

    Sam spacer -- tak, ale już użeranie się z załogą twierdzy...
    Nie... Chciałem napisać inaczej:

    Ale już przekonywanie pracowników banku do tego, aby wykonali
    Twoje zlecenie, Twoją wolę, nie musi być zdrowe. :)

    Chyba na tym polega urok (i zysk z) internetowych zleceń, że nie trzeba
    ,,pertraktacji''. ;)

    W niektórych bankach takie pertraktowanie przynosi czasami zysk (w PKO BP
    pracownicy dobrze doradzają) ale w wielu (Lukas dla przykładu) przynosi
    niesmak i stratę czasu. Bywa też i tak, że przynosi straty finansowe
    klienta z jednoczesnymi zyskami banku. :)

    LC

  • 24. Data: 2008-01-11 09:50:39
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Arek pisze:

    > Każdy ma swoje wymagania. Ja nie akceptuję konieczności stosowania
    > Javy w interfejsie. Chyba, że w ING coś się w tej kwestii zmieniło?

    O ile dobrze kojarzę, aplet Javy był odpalany tylko do "podpisywania"
    operacji. Teraz w ING są kody SMSowe, więc może już nic z Javy nie zostało.

    --
    Marek

  • 25. Data: 2008-01-11 09:53:21
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    SQLwysyn pisze:

    > Strona ING gdziała we wszystkich współczesnych przeglądarkach (IE,
    > Firefox, Opera). Java jest w nich zaimplementowana, wiec nawet nie
    > widać, kiedy działa.

    Co masz na myśli? Żadna z tych trzech przeglądarek nie zawiera
    wirtualnej maszyny Javy, wszystkie wymagają pluginów. Jeszcze do
    niedawna IE było dystrybuowane z Microsoftową maszyną Javo-podobną, ale
    już tego nie robią. Do każdej z tych przeglądarek musisz doinstalować
    JRE (jako plugin).

    --
    Marek

  • 26. Data: 2008-01-11 19:29:32
    Od: Andrzej Kubiak <b...@s...org>

    Dnia Thu, 10 Jan 2008 21:29:00 +0100, SQLwysyn napisał(a):

    > Strona ING gdziała we wszystkich współczesnych przeglądarkach (IE, Firefox,
    > Opera).

    Zwłaszcza w palmtopach.

    AK

  • 27. Data: 2008-01-11 19:31:34
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > A nie zapominaj że masz darmowe (modulo karta) konto z darmowymi
    > przelewami i darmowym cashbackiem.

    A co to za frajda miec cashback z karty debetowej ? Pomijajac juz fakt,
    ze ta karta nie jest calkowicie darmowa (jest darmowa jak sie nia zaplaci).

    Oczywiscie darmowe przelewy to fajna sprawa, ale dostep www do konta w
    ING jest zenujacy.

    --
    Mithos

  • 28. Data: 2008-01-11 21:54:50
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Mithos" fm8gje$h9s$...@n...onet.pl

    > A co to za frajda miec cashback

    Co to jest 'cashback'?

    > Oczywiscie darmowe przelewy to fajna sprawa,
    > ale dostep www do konta w ING jest zenujacy.

    Dostęp nie jest żenujący. Ale obsługa jest tam żenująca.

    lc

  • 29. Data: 2008-01-11 23:20:39
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 11 Jan 2008 22:54:50 +0100, Eneuel Leszek wrote:

    > Co to jest 'cashback'?

    W Polsce zwie się tak możliwość wypłacania gotówki z kasy sklepu podczas
    robienia w nim zakupów, np. płacisz 10 PLN za bułki i masło i prosisz o
    wydanie 50 PLN gotówki.
    http://www.visa.pl/kartydlaciebie/visacashback/main.
    jsp

    Za granicą pod tym pojęciem funkcjonuje także opcja zwracania użytkownikowi
    karty kredytowej przez bank jakiegoś procenta od wartości zakupów. U nas
    coś takiego funkcjonuje chyba w HSBC.

    Rzuciłem jeszcze okiem na angielską wiki i tam pierwsza opcja zwie się
    Debit card cashback, a druga Credit card cashback.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 30. Data: 2008-01-12 00:20:27
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Marcin Mokrzycki" 1tinpyvch787e.5w1nl7qpa6m1$....@4...net

    > W Polsce zwie się tak możliwość wypłacania gotówki z kasy sklepu podczas
    > robienia w nim zakupów, np. płacisz 10 PLN za bułki i masło i prosisz o
> [...]

    Tak myślałem. Kiedyś spytałem ekspedientkę o tę możliwość.
    Odpowiedział, że nic jej o tym nie wiadomo.
    W sklepie były odpowiednie nalepki i nawet częściowo ;) to coś działało.
    (już nie pamiętam, w jakiej części)

    Połapałem się wówczas, że ta funkcja jest fikcją. :)

    Rzecz miała swe miejsce w osiedlowym sklepiku na Dojlidach w Białymstoku.

    > Za granicą pod tym pojęciem funkcjonuje także opcja zwracania użytkownikowi
    > karty kredytowej przez bank jakiegoś procenta od wartości zakupów. U nas
    > coś takiego funkcjonuje chyba w HSBC.

    To milsza funkcja. :) (BTW -- procentu, nie procenta)

    > Rzuciłem jeszcze okiem na angielską wiki i tam pierwsza opcja zwie się
    > Debit card cashback, a druga Credit card cashback.

    Dzięki.

    lc