  • 31. Data: 2008-01-12 08:46:44
    Temat: Re: Konto direct
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Sty, 00:20, "Eneuel Leszek"
    > "Marcin Mokrzycki" 1tinpyvch787e.5w1nl7qpa6m1$....@4...net

    .jsp

    > Tak myślałem. Kiedyś spytałem ekspedientkę o tę możliwość.
    > Odpowiedział, że nic jej o tym nie wiadomo.
    > W sklepie były odpowiednie nalepki i nawet częściowo ;) to coś działało.
    > (już nie pamiętam, w jakiej części)
    >
    > Połapałem się wówczas, że ta funkcja jest fikcją. :)

    Sprzedawca byl nieprzeszkolony - i tyle.
    Niedawno podobna panike i negacje czesto wywolywala zwykla chec
    zaplaty karta - "A bo postawili, ale nikt nie wie jak toto obslugiwac".

  • 32. Data: 2008-01-12 09:16:08
    Temat: Re: [ING] Konto direct
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek napisał(a):
    > Dostęp nie jest żenujący. Ale obsługa jest tam żenująca.

    Obsluga jest kiepska, jak w wiekszosci bankow. A dostep online jest
    jednym z gorszych jakie widzialem (a widzialem ich sporo). Jak dla mnie
    to jest to podstawowy i glowny kanal dostepu do konta/karty. Jesli jest
    kiepski to automatycznie odpada. Dlatego wlasnie zamykam KK ING.

    --
    Mithos

  • 33. Data: 2008-01-12 09:27:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 12 Sty, 09:16, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Obsluga jest kiepska, jak w wiekszosci bankow. A dostep online jest
    > jednym z gorszych jakie widzialem (a widzialem ich sporo). J

    A w Polbanku widziales? :)

  • 34. Data: 2008-01-12 09:31:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "krzysztofsf" 3...@i...goo
    glegroups.com

    : Sprzedawca byl nieprzeszkolony - i tyle.

    Sprzedawczyni. Zapewne tak.

    : Niedawno podobna panike i negacje czesto wywolywala zwykla chec
    : zaplaty karta - "A bo postawili, ale nikt nie wie jak toto obslugiwac".

    IMO przy rozsądnych prowizjach sklepom powinno zależeć na takich
    transakcjach, bo odpada problem z odtransportowywaniem pieniędzy,
    i odpada strach przed fałszywymi pieniędzmi czy napadami rabunkowymi...

    Ale stanowisko Sygmy czy Lukas lub Śląskiego skutecznie zniechęca
    klientów do korzystania z dobrodziejstwa plastykowego pieniądza.
    Z innej strony wysokie prowizje (kiedyś ponoć nawet większe niż 7%)
    zniechęcają sklepy, dla których 7% może stanowić widoczny odpływ zysku.

    Gdybym ja rządził w tym kraju tą, kartową, jego częścią, karałbym
    banki typu Sygma czy Lukas lub Śląski i bym promował banki uczciwe.
    A karałbym drakońskimi karami finansowymi, z których zyski bym
    przeznaczał na promowanie uczciwości.

    Wystarczy rzut oka na FAQ Sygmy, aby zauważyć, że zazwyczaj ludzie
    są tam niezadowoleni z powodu naliczenia ,,prowizji''. Nawet nie ma
    potrzeby przesłuchiwania klientów, którzy czują się oszukani. :)

    lc

  • 35. Data: 2008-01-12 09:33:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Eneuel Leszek napisał(a):
    > Sympatykiem Śląskiego nie jestem (co najmniej nie jestem) ale uważam
    > ich stronę za dobrą i uważam, że wielu lepszych stron nie znajdziesz. :)

    No coz, w porownaniu do takiego mBanku/Multi wyglada strasznie slabo. Do
    tego udziwniony sposob logowania. O blokadach, ktore pojawiaja sie co
    kilka dni nie wspominam. Dziwne godziny ksiegowania i rozliczania itp. itd.

    > A obsługę uważam za skandaliczną.

    Ja rowniez nie uwazam jej za najlepsza ale widzialem i gorsze np.
    Millenium :)

    --
    Mithos

  • 36. Data: 2008-01-12 09:33:50
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf napisał(a):
    > A w Polbanku widziales? :)

    Na szczescie nie :) Nie widze juz sensu zakladania nowych kont. Jak dla
    mnie pod wzgledem www mBank/Multi pozostaja niepokonane.

    --
    Mithos

  • 37. Data: 2008-01-12 09:34:36
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Mithos" fma0nq$jr5$...@n...onet.pl

  • 38. Data: 2008-01-12 10:01:59
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Mithos" fma2fh$pk6$...@n...onet.pl

    > No coz, w porownaniu do takiego mBanku/Multi wyglada strasznie slabo. Do
    > tego udziwniony sposob logowania. O blokadach, ktore pojawiaja sie co
    > kilka dni nie wspominam. Dziwne godziny ksiegowania i rozliczania itp. itd.

    Miałem w Muliti. Nie było źle.

    > Ja rowniez nie uwazam jej za najlepsza ale widzialem i gorsze np. Millenium :)

    Gorsza niż w Śląskim być nie może nawet w Millennium.
    BTW -- w Millennium w niektórych oddziałach nie jest wcale źle -- na oko.
    (ale na razie próbować nie chcę)

    lc

  • 39. Data: 2008-01-12 10:13:28
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "krzysztofsf" f...@e...goo
    glegroups.com

    > Obsluga jest kiepska, jak w wiekszosci bankow. A dostep online jest
    > jednym z gorszych jakie widzialem (a widzialem ich sporo). J

    : A w Polbanku widziales? :)

    Odwiedzam stronę Polbanku kilka razy dziennie i wykonuję
    średnio niemal raz dziennie przelew zewnętrzny.

    Windows (i produkty Gates) to jakby chlew, więc wszystko oparte
    o Windows musi źle pracować, ale ogólnie jestem zadowolony.
    Może za jakiś czas staną się ,,normalni'' (wg norm polskich)
    ale na razie jestem zadowolony.

    Citi, WBK, Inteligo, Multi -- wszędzie OK.

    Polbankowa strona wygląda topornie i imo powinni ją zmienić, ale na
    pewno nie jest źle. Na pewno nie jest mniej funkcjonalna od innych stron.

    Mogłaby szybciej chodzić, :) bo teraz trzeba reglamentować ;) kliknięcia. :)

    Javka mi nie przeszkadza. Mam komputer/system obwieszony masą programów
    (czasami mam ze dwie setki :) zainstalowanych i pewnie nie mniej
    nieinstalowanych) a jednak javki nie zauważam, czyli nie mam z nią
    problemów. Inne programy czasami przeinstalowuję, a javkę co najwyżej
    updatuję, gdy mam na to ochotę. Pamiętam tylko jeden problem (przed
    wieloma laty) z javką. Inna sprawa, że głowa boli od miejsca
    zajmowanego przez javkę...

    lc

  • 40. Data: 2008-01-12 12:30:51
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11> writes:

    > Z innej strony wysokie prowizje (kiedyś ponoć nawet większe niż 7%)
    > zniechęcają sklepy, dla których 7% może stanowić widoczny odpływ zysku.

    Prowizje sa jednak nizsze - nie mowie ze najnizsze w np. Europie, ale
    podzielenie tych 7% przez 2 moze byc dobrym startem (poza, podobno,
    jakimis hotelami).
    Prowizje 2% to nie kosmos, mozliwe ze supermarkety maja jeszcze nieco
    nizsze.
    --
    Krzysztof Halasa