  • 1. Data: 2004-03-09 13:03:50
    Temat: [ING,Multi,KIR] - obsuwa ?
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    na dziś miałem zlecony przelew Multi->OKO w ING

    Zostało ściągnięte w Multi, a jeszcze nie ma w ING ?
    Coś wiadomo na temat obsuwy ? ING ? Multi ? KIR?
    KJ

  • 2. Data: 2004-03-09 18:12:06
    Temat: Re: [ING,Multi,KIR] - obsuwa ?
    Od: "Andrzej Krasucki" <???????@poczta.onet.pl>

    niezmiernie poirytowany i węszący podstęp Kamil wystukał:

    > na dziś miałem zlecony przelew Multi->OKO w ING
    >
    > Zostało ściągnięte w Multi, a jeszcze nie ma w ING ?
    > Coś wiadomo na temat obsuwy ? ING ? Multi ? KIR?
    > KJ

    ? jakiej obsuwy ?

    zniknęło w Multi nie pojawiło sie (jeszcze) w BSk i obsuwa ?

    a co to online wszytsko działa ?

    pzdr

  • 3. Data: 2004-03-09 18:21:07
    Od: Kamil Jonca <k...@g...pl>

    Andrzej Krasucki wrote:[...]

    > ? jakiej obsuwy ?
    >
    > zniknęło w Multi nie pojawiło sie (jeszcze) w BSk i obsuwa ?
    >
    > a co to online wszytsko działa ?
    >
    > pzdr

    Zwykle było "nieco" wcześniej. tak z godzinke :-)

    KJ