  • 1. Data: 2008-01-18 19:38:43
    Temat: [ING] Nowy system i żartownisie
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/50285

    Chcąc w pełni sprostać rosnącym wymaganiom naszych Klientów w zakresie
    bankowości internetowej, wdrażamy nową, przyjazną wersję systemu ING
    BankOnLine.

    Niestety demo jest plikiem *.exe :) Zauważam tu pewną schizofrenię. Z
    jednej strony, banki mówią, żeby nie instalować zbędnego kodu, z drugiej
    mamy exeka który nie do końca wiadomo co robi ;)
    KJ

  • 2. Data: 2008-01-18 22:50:02
    Temat: Re: [ING] Nowy system i żartownisie
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Kamil Jońca pisze:
> [...]
    > jednej strony, banki mówią, żeby nie instalować zbędnego kodu, z drugiej
    > mamy exeka który nie do końca wiadomo co robi ;)

    Wyświetla film, chyba flash, porażka zero interaktywności.
    Trochę czasu się zastanawiałem zanim zdecydowałem się uruchomić :-)

    Sebastian