  • 1. Data: 2006-03-19 14:50:43
    Temat: ING OKO - 3,25%
    Od: "Wilczek" <w...@k...pl>

    Od piatku obnizyli o oprocentowanie do 3,25% dla kwot do 100,000 zl.

    Jeszcze tylko eMAX+ sie ostal z 3,60%.

    --
    Pozdrawiam,
    Wilczek

  • 2. Data: 2006-03-19 15:33:40
    Temat: Re: ING OKO - 3,25%
    Od: Husky <h...@h...de>

    Wilczek napisał(a):
    > Od piatku obnizyli o oprocentowanie do 3,25% dla kwot do 100,000 zl.
    >
    > Jeszcze tylko eMAX+ sie ostal z 3,60%.

    3,25% czy 3,6%... co za roznica.

    --
    Husky

  • 3. Data: 2006-03-19 17:45:27
    Od: Pawel Sztabinski <p...@s...pl>

    On 2006-03-19 16:33:40 +0100, Husky <h...@h...de> said:

    > 3,25% czy 3,6%... co za roznica.

    Swoja droga to bardzo dziwne, w Europie stopy w gore, depozyty coraz
    wyzej oprocentowane a u nas zupelnie odwrotnie. Nic tylko prosi sie aby
    zakladac konta za granica i tam transferowac gotowke.

  • 4. Data: 2006-03-19 17:50:31
    Od: Husky <h...@h...de>

    Pawel Sztabinski napisał(a):

    > Swoja droga to bardzo dziwne, w Europie stopy w gore, depozyty coraz
    > wyzej oprocentowane a u nas zupelnie odwrotnie. Nic tylko prosi sie aby
    > zakladac konta za granica i tam transferowac gotowke.

    Ja powiem tak : jak ktos ma malo to mu roznica 1% nic nie zmienia, a jak
    ktos ma duzo to zainwestuje tak, ze i zyski bedzie mial spore. Ja np.
    zredukowalem wszelkie swoje srodki na lokatach do minimum i jakos nie
    czuje sie z tym specjalnie zle. Duzo bardziej niepokoja mnie natomiast
    zmiany cen walut, bo przy obecnej ekipie rzadzacej sa one
    nieprzewidywalne i byc moze trzeba bedzie za jakis czas zamykac biznes.

    --
    Husky

  • 5. Data: 2006-03-19 18:02:40
    Od: Pawel Sztabinski <p...@s...pl>

    On 2006-03-19 18:50:31 +0100, Husky <h...@h...de> said:

> [...]
    > natomiast zmiany cen walut, bo przy obecnej ekipie rzadzacej sa one
    > nieprzewidywalne i byc moze trzeba bedzie za jakis czas zamykac biznes.

    Jesli roznica miedzy oprocentowaniem u nas a zagranica bedzie coraz
    mniejsza i dysproporcje beda sie poglebiac to popyt na waluty i tym
    samym wzrost ich kursu bedzie nieunikniony. Zarobek wiec podwojny: zysk
    z depozytu + zysk na kursie walutowym. Pomijam tu polityke, bo to rzecz
    wtorna.

  • 6. Data: 2006-03-19 18:10:07
    Od: Husky <h...@h...de>

    Pawel Sztabinski napisał(a):

> [...]
    > samym wzrost ich kursu bedzie nieunikniony. Zarobek wiec podwojny: zysk
    > z depozytu + zysk na kursie walutowym. Pomijam tu polityke, bo to rzecz

    Dla mnie nadmierny wzrost cen walut = koniec pewnego biznesu, stad tez
    im nizszy kurs dolara tym lepiej. Tym niemniej na lokatach i tak
    oszczedzac sie nie oplaca, mozna tam trzymac niewielkie srodki na czarna
    godzine, bo innego sensu nie widze.

    --
    Husky

  • 7. Data: 2006-03-19 18:17:10
    Od: Pawel Sztabinski <p...@s...pl>

    On 2006-03-19 19:10:07 +0100, Husky <h...@h...de> said:

> [...]
    > oszczedzac sie nie oplaca, mozna tam trzymac niewielkie srodki na
    > czarna godzine, bo innego sensu nie widze.

    W czystej formie tak, ale laczac oprocentowanie depozytu w walutach z
    powiedzmy kilkunastoprocentowym oslabieniem zlotego zysk moze byc juz
    calkiem pokazny. Pytanie tylko czy ten czas juz nastapil, czy dla
    duzego kapitalu obecne polskie warunki sa jeszcze atrakcyjne.
    Porownujac oprocentowanie chocby obligacji brytyjskich czy
    amerykanskich wydaje sie, ze coraz mniej.