  • 1. Data: 2006-10-06 10:17:33
    Temat: [ING] OKO Eurowe
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Sytuacja klasyczna, dwie wersje:

    wersja z kanału internetowego: OKO Eurowe może być prezentowane w
    kanale internetowym;
    wersja z oddziału: OKo Eurowe nie może być prezentowane w kanale
    internetowym.

    Która z tych wersji jest prawdziwa? Przy okazji, czy Eurowe OKO ma
    jakąkolwiek funkcjonalność przez internet (oprócz ewentualnego
    podglądu salda)? Bo podobno przelewu przez internet też się nie da
    zlecić (wg informacji przesłanej przez kanał internetowy).

    marekz

  • 2. Data: 2006-10-06 13:23:38
    Temat: Re: [ING] OKO Eurowe
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    MarekZ wrote:

    > wersja z kanału internetowego: OKO Eurowe może być prezentowane w
    > kanale internetowym;
    > wersja z oddziału: OKo Eurowe nie może być prezentowane w kanale
    > internetowym.

    Nie mam tego ale według informacji z mojego opddziału jest podgląd.

    Wyciągi, historia, lokaty,

  • 3. Data: 2006-10-06 16:39:59
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@t...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > salda)? Bo podobno przelewu przez internet też się nie da zlecić (wg
    > informacji przesłanej przez kanał internetowy).

    Rachunki walutowe zachowuja sie tak jak inne rachunki. Jezeli masz podpiety
    dostep on-line do np. OKO w PLN i zaznaczyles, ze chcesz miec udostepniane
    wszystkie swoje rach. on-line to sa one widoczne przez siec. Co tyczy sie
    funkcjonalnosci rach. walutowych: to jest to dostep tylko pasywny(wyciagi,
    saldo, itp). Dla ING od lat waluta to inny pieniadz. Nie wykonasz zadnego
    przelewu, przewalutowania itp. Takie operacje tylko w placowce. Ogonie slabo
    sa oprocentowane te OKO walutowe, szczegolnie w USD. Nadaje sie jako
    alternatywa do rach. biez. walutowych, jezeli wyplaca sie raz na miesiac.

  • 4. Data: 2006-10-06 17:40:58
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:eg611e$cnc$1@nemesis.news.tpi.pl...

> [...]
    > szczegolnie w USD. Nadaje sie jako alternatywa do rach. biez.
    > walutowych, jezeli wyplaca sie raz na miesiac.

    A jest jakies a'vista w PL eurowe oprocentowane obecnie wyżej niż
    te 2% (lub podobnie ale z lepsza funkcjonalnością)?

    marekz

  • 5. Data: 2006-10-06 19:02:33
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    > A jest jakies a'vista w PL eurowe oprocentowane obecnie wyżej niż te 2%
    > (lub podobnie ale z lepsza funkcjonalnością)?

    Jezeli celujesz w konta walutowe biezace to pewnie nie (w naszym kraju chyba
    nie, bo poza granicami Polski to sa takie banki internetowe, ale
    praktycznie nie mamy do nich dostepu mimo jednej Unii). Z natury OKO powinno
    byc kontem oszczednosciowy i np dla USD 1,5% w porownaniu do lokat
    walutowych w USD na poziomie 4-5% w innych bankach ni jak sie nie ma.
    Na razie roznica dla OKO EUR i lokat terminowych w EUR nie byla taka
    drastyczna, ale w miare wzrostu stop procentowych inne banki sklonne sa
    dawac coraz wyzsze odsetki w tej walucie szczegolnie przy lokatach
    negocjowalnych, np. 3,25% dla 180dni.