  • 1. Data: 2005-11-16 11:34:19
    Temat: ING OKO USD %
    Od: Yareck <j...@i...KILLSPAM.pl>

    Kiedy w ING zauważą, że stopy FED (USD) są już na poziomie dwukrotnie
    wyższym (4%) niż stopy ECB (EUR) na poziomie 2% ?

    Na dziś jest 1,6% na OKO EUR i 1,5% na OKO USD ...

    ________
    Yareck

  • 2. Data: 2005-11-16 13:44:41
    Temat: Re: ING OKO USD %
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Yareck" <j...@i...KILLSPAM.pl> napisał w wiadomości
    > Kiedy w ING zauważą, że stopy FED (USD) są już na poziomie dwukrotnie
    > wyższym (4%) niż stopy ECB (EUR) na poziomie 2% ?
    > Na dziś jest 1,6% na OKO EUR i 1,5% na OKO USD ...

    hehe - oni to doskonale wiedzą, zacierają łapki i liczą kasiorę. Jak stopy
    spadną to momentalnie zauważą i obniżą oprocentowanie, o to się nie bój...

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2005-11-16 22:47:42
    Od: Sarpedon <f...@t...cy>

    Yareck napisał(a):

    > Kiedy w ING zauważą, że stopy FED (USD) są już na poziomie dwukrotnie
    > wyższym (4%) niż stopy ECB (EUR) na poziomie 2% ?
    >
    > Na dziś jest 1,6% na OKO EUR i 1,5% na OKO USD ...

    ja zastanawiam sie nad ulokowaniem u nich wlasnie eur i usd. wszedzie
    indziej jest mniejsze %. decydowac sie?

    --
    Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl
    UWAGA! Adres e-mail w nagłówku zakodowany w ROT13!

  • 4. Data: 2005-11-16 23:07:50
    Od: "kubakj" <k...@g...pl>

    > ja zastanawiam sie nad ulokowaniem u nich wlasnie eur i usd. wszedzie
    > indziej jest mniejsze %. decydowac sie?
    >
    > --
    > Sarpedon (nospam)sarpedon(małpa)gazeta(kropka)pl

    Patrz ile daja na PayPalu w 7 dni:
    http://d5.yousendit.com/F/0LJM3377JOF0P174PZSWP4OI4E
    /paypal.JPG

  • 5. Data: 2005-11-17 11:12:51
    Od: "miecznik" <p...@g...pl>

    Sarpedon <f...@t...cy> napisał(a):

    > ja zastanawiam sie nad ulokowaniem u nich wlasnie eur i usd. wszedzie
    > indziej jest mniejsze %. decydowac sie?

    Porównaj jeszcze z ofertą MultiBanku. Zauważyć należy, że MultiBank pozwala
    uniknąć podatku belkowego. Można się zabawić w zakładanie x razy lokaty w
    celu uniknięcia podatku, a nawet uzyskania wyższego zysku. Wystarczy porównać
    ile da zysku:
    a) 1 lokata na 100 USD na rok przy 2,65%
    b) 100 lokat po 1 USD na rok przy 2,65%?

    Istniej jeszcze możliwość negocjacji wyższego oprocentowania (nawet do 4%)
    dla oferty Aquarius.

  • 6. Data: 2005-11-19 20:09:18
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości
> [...]

    Zwykle dorabianie sie banku na klientach, jak mozna nie placic (bo inne
    banki tez nie podnosza oproc. na USD) to wlasnie tak robia, ida "na wydre".
    Podobnie z PLN podwyzszaja na 1-mies. oproc OKO, potem jak troche kasy
    wplynie to z powrotem obnizka i taka zabawe robia sobie z ludzmi.
    Co do EUR to zainteresuj sie BGK Lokata NON-STOP do 2,15% jezelu utrzyma sie
    1 rok.
    A w USD to Getin do 4%(12-mies) oraz Multi (od 2,15 do 2,65%-od 3 do
    12-mies). Lepszych ofert w polskich bankach nie znalazlem.

    Jedynym rozwiazaniem bylaby sprzedaz obligacji rzadowych w USD i EUR(skoro
    przedaja je na zachodzie to dlaczego nie sprzedaja nam Polakom) i to
    spowodowaloby podniesienie % przez banki, bo baliby sie ze miliardy USD
    odplyna z bankow na obligacje rzadowe.