  • 11. Data: 2009-07-30 21:07:17
    Temat: Re: ING OKO i Fundusze z PSI Kumulacja
    Od: "u" <...@w...yz>

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h4stuq$4mm$1@inews.gazeta.pl...
    >w TOiP nie znalazlem zadnych kar za ujemne saldo,

    Zobacz 1 sierpnia pozycję: Odsetki od zadłużenia

  • 12. Data: 2009-07-31 06:09:46
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    u <...@w...yz> napisał(a):

    > "Zapomniał" marketoid doradzić jednoczesne otwarcie: Konto z Lwem Direct ?

    Pewnie zapomniał, choć chyba widział, że nie dam się wkręcić i wiem czego chcę.

    Ok, rozumiem, że marketoida może ukrywać pewne informacje, może doradzać mi
    złe rozwiązania, bo od tego ma prowizje (ostatnio spotykałem takich co krok,
    bo te PSI są tak naprawdę odkładaniem dla dzieci, a tu wszyscy wokół próowali
    wcisnąc mi polisy inwestycyjne z olbrzymimi opłatami),
    ale marketoid nie może wprowadzać mnie w błąd i obiecywać funkcjonalności,
    których nie ma, albo mówić o operacjach, które kosztują 10zł, że są bezpłatne.

    Z drugiej strony pewnie nie robił tego celowo, funkcjonalności produktu pewnie
    nie znał do końca, a zapis w TOiP zrozumiał zapewne tak samo jak ja.

  • 13. Data: 2009-07-31 06:13:58
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    u <...@w...yz> napisał(a):
    > Zobacz 1 sierpnia pozycję: Odsetki od zadłużenia

    Myślisz, że się pojawi? Jeśli tak, to chyba znów złożę reklamację, bo takiej
    pozycji w TOiP nigdzie nia ma...

    A myślałem, że wszystko będzie proste i logiczne... do tej pory nie musiałem
    reklamować niczego w bankach, no może poza kilkukrotnym reklamowaniem prowizji
    w mBanku (bankomat na Okęciu wypłacający w euro). mBank ciągle ściągał mi 10zł
    prowizji, a to był inny bankomat w Polsce, a nie poza, więc powinno być 5zł.
    Oczywiście reklamacje za każdym razem uznawali.
    Ok, ale to było 5zł, a nie 190zł...

  • 14. Data: 2009-07-31 06:16:22
    Od: <m...@g...pl>

    u <...@w...yz> napisał(a):

    > Zapytaj wielu ludzi. Rzeczywiście nie ma w opłatach takiego przypadku, czyli
    > chyba mogą cię cmoknąć, jeśli zapomnisz o tym koncie na zawsze, zamykając
    > je, zanim regulamin zmienią.

    Myślisz, że udałoby się zamknąc OKO z ujemnym saldem? Obawiam się, że będą
    opory...

  • 15. Data: 2009-07-31 06:34:16
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Marcin" <m...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > 5zł.
    > Oczywiście reklamacje za każdym razem uznawali.

    Gdybys wyplacil 20 razy to byloby wiecej... A tak z ciekawosci, bo to mnie
    intryguje od rozpoczecia watku... jaki jest cel robienia 20 przelewow w
    ciagu 14 dni? Czy ta umowa jest podobna to tych telekomunikacyjnych na
    liczbe doladowan? ;)

    MK

  • 16. Data: 2009-07-31 07:06:36
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    MK <m...@i...pl> napisał(a):
> [...]
    > intryguje od rozpoczecia watku... jaki jest cel robienia 20 przelewow w
    > ciagu 14 dni? Czy ta umowa jest podobna to tych telekomunikacyjnych na

    Nie :-) Ja po prostu odkladam jakies nieduze kwoty co miesiac, tak na
    przyszlosc dla dzieci. Do tej pory robilem to w SFI mBanku, ale poniewaz mam
    dwojke dzieci, mam jakies swoje oszczednosci, wiec nie chcialem, aby mieszlao
    mi sie wszystko w jednym worku.
    Dlatego wybralem 2x PSI Kumulacja. A tutaj aby miec podglad interentowy i aby
    latwo i BEZPLATNIE robic przelewy do tych funduszy, to poradzono mi OKO - ze
    bede tam wplacal, a OKO samo i za darmo rozdysponuje pieniadze pomiedzy
    wybrane przeze mnie fundusze.
    Okazalo sie, ze ani OKO nie potrafi samo tak rozdzielac, ani nie jest to za
    darmo. Dlatego jestem na maksa wkurzony na ING i ich pracownikow.
    Dlaczego 20 przelewow? Bo wybralem 5 funduszy, mam dwa PSI i wplacilem to co
    mialem juz odlozone wczesniej plus to co zamierzalem wplacic "za lipiec".

  • 17. Data: 2009-07-31 07:32:25
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 07:06:36 +0000, Marcin napisał(a):

    > Nie :-) Ja po prostu odkladam jakies nieduze kwoty co miesiac, tak na
    > przyszlosc dla dzieci. Do tej pory robilem to w SFI mBanku (...)

    Chcesz dla swoich dzieciaków, coś uzbierać dając kasę "analitykom" z
    funduszy? No ja Cię proszę, litości!

    Xenocide

  • 18. Data: 2009-07-31 08:59:40
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    xbartx <b...@h...net> napisał(a):

    > Chcesz dla swoich dzieciakow, cos uzbierac dajac kase "analitykom" z
    > funduszy? No ja Cie prosze, litosci!

    Dlaczego uwazasz, ze to zly pomysl? Zakladajac, ze nie mam az tyle wolnego
    czasu, aby sledzic dokladnie rynek i cala GPW, to fundusze inwestycyjne wydaja
    sie jakims sensownym kompromisem.
    A co ty robisz/robilbys?

  • 19. Data: 2009-07-31 12:02:09
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 31 Jul 2009 08:59:40 +0000, Marcin napisał(a):

> [...]
    > wolnego czasu, aby sledzic dokladnie rynek i cala GPW, to fundusze
    > inwestycyjne wydaja sie jakims sensownym kompromisem.

    Ja po prostu jestem sceptycznie nastawiony do wszelkiego rodzaju funduszy
    z "profesjonalnymi analitykami", że o np OFE już nawet nie wspomnę, aby
    sobie ciśnienia nie podnosić - to jest wyciąganie kasy od ludzi i nic
    więcej, gdzie na końcu się może okazać, że "pro-anale" tak się dzielnie
    starali, że prawie nic nie zostało z powierzonych oszczędności.
    Jeżeli nie masz czasu sam się troszczyć o swoje pieniądze (w sensie ich
    inwestycji), to lepiej szukaj po prostu najlepszej oferty lokaty/konta
    oszczędnościowego - zysk masz stały i pewny a np elastyczność w przypadku
    KO eurobanku wspaniałą i podejrzewam, że w rozrachunku 10 letnim zarobisz
    niewiele mniej niż jakiś fundusz.

    Xenocide

  • 20. Data: 2009-07-31 12:20:29
    Od: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>

    > A co ty robisz/robilbys?
    >
    > --

    Jezeli chcesz regularnie inwestowac w fundusze to zainteresuj się
    funduszami w mBanku - Supermarket Funduszy Inwestycyjnych.
    Tam nie ma żadnych opłat za nabywanie i umarzanie jednostek. Nie ma
    narzuconego minialnego okresu inwestowania, możesz kupowac za ile
    chcesz i kiedy chcesz.
    Dodatkow, możesz ustawic stałe zlecenie zakupu jednostek uczestnictwa
    (np. automatyczny comiesięczny zakup za np. 100 zł)

    Do SFI potrzebne jest darmowe eKonto.
    Więcej tutaj: http://www.mbank.pl/indywidualny/inwestycje/sfi/#tab
    s=1