  • 1. Data: 2010-01-29 18:44:54
    Temat: ING Opłata za nieaktywowaną kartę
    Od: "kowtow" <kowtow(NOSPAM)@wp.pl>

    Wzialem sobie druga karte debetowa dla zony w koncie Direct ale jeszcze jej
    nie aktywowalem a bank juz zaczal pobierac oplate miesieczna za uzytkowanie
    karty.
    czy to jest zgodne z regulaminem ?
    Dzieki i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-01-29 23:21:41
    Temat: Re: ING Opłata za nieaktywowaną kartę
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    W dniu 2010-01-29 19:44, kowtow pisze:
> [...]
    > nie aktywowalem a bank juz zaczal pobierac oplate miesieczna za uzytkowanie

    Mi BZ WBK pobiera mi opłatę która za kartę która jeszcze do mnie nie
    dotarła, o czym sygnalizowałem w "moim" oddziele już 2 miesiące temu.

  • 3. Data: 2010-01-31 10:22:26
    Od: Dąbrowski <a...@a...pl>

    Użytkownik "kowtow" <kowtow(NOSPAM)@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jej
    > nie aktywowalem a bank juz zaczal pobierac oplate miesieczna za

    Nie dostałeś regalaminu?

  • 4. Data: 2010-01-31 11:14:25
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    ING tak robi, ale mozna reklamowac

    > Mi BZ WBK pobiera mi opłatę która za kartę która jeszcze do mnie nie
    > dotarła, o czym sygnalizowałem w "moim" oddziele już 2 miesiące temu.

    "sygnalizowales"? nalezy zlozyc reklamacje, zrobilem tak i kase szybko
    oddali, bo niby na jakiej podstawie ja pobierali?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2010-01-31 22:20:47
    Od: SpeX <s...@v...pl>

    W dniu 2010-01-31 12:14, RobertS pisze:

    > ING tak robi, ale mozna reklamowac

    > "sygnalizowales"? nalezy zlozyc reklamacje, zrobilem tak i kase szybko
    > oddali, bo niby na jakiej podstawie ja pobierali?

    Babka przy mnie wpisywała to gdzieś, z zapytaniem. W jaki co mam zrobić
    by dostać nową kartę, i za nią nie płacić. Miała mi napisać maila lub
    zadzwonić jeśli dostanie odpowiedź. Niestety chyba o mnie zapomniała.