  • 1. Data: 2009-03-10 20:49:13
    Temat: [ING] PayPass Maestro
    Od: "Tomek." <p...@o...pl>

    ING wprowadzil paypass'a maestro.
    mozna zamowic ze standardowym wizerunkiem lub wlasnym.
    Do Konta Direct moze byc w zamian zwyklej maestro,
    przy pozostalych kontach moze byc jako dodatkowa (czyli maestro zwykle +
    paypass).
    Oplaty takie same jak przy pozostalych kartach.

    wiecej: http://zblizeniowa.pl/pages/index.php

    pzdr
    t.

  • 2. Data: 2009-03-10 21:44:21
    Temat: Re: [ING] PayPass Maestro
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    Tomek. pisze:
> [...]
    > paypass).
    > Oplaty takie same jak przy pozostalych kartach.

    A tak swoja droga to ciekawe kiedy pojawia sie gangi z wielkimi antenami
    parabolicznymi i beda celowaly w portfele ludzi w autobusach :)

    --
    pozdrawiam | best regards | saludos
    Dan the Man

  • 3. Data: 2009-03-10 21:48:38
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Dannyboy" <d...@p...pl> wrote in message

    > A tak swoja droga to ciekawe kiedy pojawia sie gangi z wielkimi antenami
    > parabolicznymi i beda celowaly w portfele ludzi w autobusach :)

    Chyba masz na mysli POSy, bo kazda transakcja wymaga autoryzacji online.

    MK

  • 4. Data: 2009-03-10 21:50:22
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    Dannyboy napisał(a):

    > A tak swoja droga to ciekawe kiedy pojawia sie gangi z wielkimi antenami
    > parabolicznymi i beda celowaly w portfele ludzi w autobusach :)

    te wszystkie paypassy to w ogole nie nadaja sie do uzycia w Wawie
    (pomijam ze nie da sie zaplacic z powodu niedouczenia sprzedawcow). Otoz
    posiadajac taka karte w portfelu wraz z warszawska karta miejska,
    proba otwarcia bramki w metrze poprzez tradycyjne przylozenie plecaka
    lub kieszeni z portfelem konczy sie komunikatem: przyloz tylko jedna
    karte :D
    no to sorry, ale osobno nie chce mi sie nosic :P

    PG

  • 5. Data: 2009-03-11 06:25:03
    Od: Dannyboy <d...@p...pl>

    MK pisze:
    > "Dannyboy" <d...@p...pl> wrote in message

    > Chyba masz na mysli POSy, bo kazda transakcja wymaga autoryzacji online.

    Tak - POSy wydane na lewe firmy mające umozliwic wyludzenia z kart
    bezstykowych.

  • 6. Data: 2009-03-11 09:02:55
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Piotr Gralak wrote:
> [...]
    > kieszeni z portfelem konczy sie komunikatem: przyloz tylko jedna karte :D
    > no to sorry, ale osobno nie chce mi sie nosic :P

    Hmm - ja mam w portfelu co najmniej kilka takich bezstykowek
    (legitymacja sluzbowa, wejsciowka do innej firmy i jeszcze innej,
    poznanska kom-karta i jeszcze kilka...) i nawet nie mysle o metodzie "na
    portfel"...
    Niestety takich kart i to nie tylko bankowych bedzie coraz wiecej...

    Pozdro

    Maseł

  • 7. Data: 2009-03-19 18:05:34
    Temat: Re: PayPass Maestro
    Od: x...@a...pl

    Ja bardzo często korzystam z McDonalds, Empiku i CoffeHeaven w
    Warszawie (czyli tam gdzie są czytniki PayPass), wiec idealna karta
    dla mnie. Przedwczoraj dostałem karte własnie ING Maestro zblizeniowa
    i odrazu chcialem ją wyprobowac.

    McDonalds - mówie że chce tak zaplacic a pani zawolala kierownik ktora
    powiedziala ze sie nie da bo czytniki PayPass aktualnie sa poodlaczane
    od terminali (czemu to nie mam pojęcia) wiec sobie stoja chyba dla
    ozdoby

    CoffeHeaven - mówie że chce tak zapłacić a pani że nie ma pojecia jak
    uaktywnic ten czytnik PayPass po czym wszyscy pracownicy sie zlatuja i
    zaczynaja wszystko naciskac co sie da na terminalu az wkoncu terminal
    sie zawiesza...

    Empik - tutaj pani wiedziala o co chodzi i czytnik sie uaktywnia
    elegancko przykladam i ... komunikat ze trzeba podac karte sprzedawcy.
    Podaje - pani wklada karte do czytnika chipow bo taki komunikat jej
    sie wyswietlil, podaje mi PIN-pad a na nim komunikat "prosze czekac"
    no wiec z pania tak czekamy z 1 minute pozniej 2 az wkoncu mowie jej
    zeby anulowala bo to cos nie widac konca no i place ostatecznie
    normalna karta.

    Te trzy sytuacje pokazuja ze kompletnie ta usluga nie jest
    przygotowana i wlasciwie jest zaprzeczeniem idei jakiej jej
    przyswiecala czyli szybkim platnosciom bo normalnie we wszystkich
    miejscach co wymienilem myslalem ze normalnie ludzie z kolejki mnie
    rozszarpia.

    Jak u was to wyglada?

  • 8. Data: 2009-03-20 13:34:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <x...@a...pl>
    (...)
    > Jak u was to wyglada?

    W Lolku na polach mokotowskich dziala od roku bez problemu
    *** blad ***

  • 9. Data: 2009-03-20 13:46:09
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> wrote in message

    > W Lolku na polach mokotowskich dziala od roku bez problemu

    Teraz beda pielgrzymki klientow ING zeby skorzystac ze swojej karty ;). W
    tajemnicy powiem, ze kolejny bank testuje juz karty paypass ;).

    MK

  • 10. Data: 2009-03-20 15:14:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MK" news:gq06n0$1m3$1@news.wp.pl

    > Teraz beda pielgrzymki klientow ING zeby skorzystac ze swojej karty ;). W
    > tajemnicy powiem, ze kolejny bank testuje juz karty paypass ;).

    Który? Bankozaur?