  • 11. Data: 2003-05-03 06:02:44
    Temat: Re: ING - ZŁODZIEJE
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "zdan" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:3EB35910.25DEBEFE@interia.pl...
    > Czyli uważasz, że przetrzymywanie przez ING MOICH pieniędzy jest jak
    > najbardziej w porządku? Ciekawe co Ty byś powiedział, gdybyś dał komuś
    > pieniądze z prośbą o dostarczenie ich do pewnego miejsca, pewnej osoby -
    > to nie ma zanczenia. A on zamiast natychmiast przekazać te pieniądze
    > obracał sobie nimi przez kilka dni, tygodni, miesieęcy (co zresztą robi
    > coraz więcej firm). To według Ciebie jest uczciwe? No to ja już się nie
    > dziwię, że nasza gospodarka wygląda tak jak wygląda :(

    Przestan sie tak rzucac i przeczytaj wreszcie regulamin. Sam sie na taki
    zgodziles, wiec naprawde nie mam pojecia o co Ci chodzi.
    A na przyszlosc czytaj to co podpisujesz.
    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 12. Data: 2003-05-03 06:20:48
    Od: zdan <z...@i...pl>

    > Przestan sie tak rzucac i przeczytaj wreszcie regulamin. Sam sie na taki
    > zgodziles, wiec naprawde nie mam pojecia o co Ci chodzi.
    > A na przyszlosc czytaj to co podpisujesz.

    Regulamin zdążył się zmienić kilka razy odkąd mam konto. A zgoda wygląda
    tak, że wysyłają pismo w lutym, że zmiana jest ważna od stycznia i
    jeżeli się nie zgadzam, to mogę do końca stycznia zgłosić veto... Czytam
    to co podpisuje, tylko, że jeżeli zostałem postawiony przed faktem
    dokonanym, to co ja mam do gadania?

    Widzę, że bank jest cacy, a ja be - w związku z tym nie będę już pisał
    na tą grupę, bo to nie mam sensu. Tylko zawsze myślałem, że to bank
    powinien być dla klienta a nie na odwrót. Po drugie wydawało mi się, że
    jest konkurencja i powinno się dbać o tegoż klienta, ale niektórzy chyba
    tego nie zauważyli.

    ___ __ ____ _ _
    |__ | | \ | || \ | | Piotr Zdankiewicz
    / / | | || || || \| | z...@i...pl
    / / | | || || |\ | http://www.zdan.prv.pl
    |___| |__/ |_||_||_| \_| Poprzyj akcje: http://www.pajacyk.pl

  • 13. Data: 2003-05-03 06:24:35
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    zdan wrote:

> [...]
    > powinien być dla klienta a nie na odwrót. Po drugie wydawało mi się, że
    > jest konkurencja i powinno się dbać o tegoż klienta, ale niektórzy chyba

    Konkurencja polega na tym, że w każdej chwili możesz zmienić bank na
    inny. Zrób to po prostu i przestań truć. Nie ma przepisu na to, żeby w
    ramach konkurencji bank musiał dostosować ofertę do Twoich potrzeb.

    pzdr

    Tomek

  • 14. Data: 2003-05-03 06:40:12
    Od: zdan <z...@i...pl>

    > Konkurencja polega na tym, że w każdej chwili możesz zmienić bank
    > na inny. Zrób to po prostu i przestań truć.
    Zrobię to z pewnością.

    > Nie ma przepisu na to, żeby w ramach konkurencji bank musiał
    > dostosować ofertę do Twoich potrzeb.
    Oczywiście, że nie, ale powinien zachęcać swoich klientów do tego,
    aby chcieli zostać w tym banku, a nie zniechęcać...

    ___ __ ____ _ _

  • 15. Data: 2003-05-03 06:44:43
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    "zdan" <z...@i...pl> wrote in message
    > Zrobię to z pewnością.

    nie abym bronil ING ale przenoszac rachunek do innego
    banku zadaj pytanie czy opisana sytuacja tez nie miala by miejsca

    po co sie kolejny raz denerowac

    PiotR

  • 16. Data: 2003-05-03 07:02:55
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

> [...]
    > jeżeli się nie zgadzam, to mogę do końca stycznia zgłosić veto... Czytam
    > to co podpisuje, tylko, że jeżeli zostałem postawiony przed faktem

    Masz bardzo duzo do gadania - po kazdej takiej zmianie mozesz zlikwidowac
    konto i zmienic bank.

    > Po drugie wydawało mi się, że
    > jest konkurencja i powinno się dbać o tegoż klienta, ale niektórzy chyba
    > tego nie zauważyli.

    Jest konkurencja i mozesz zmienic bank.

  • 17. Data: 2003-05-03 07:04:00
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "zdan" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Oczywiście, że nie, ale powinien zachęcać swoich klientów do tego,
    > aby chcieli zostać w tym banku, a nie zniechęcać...

    Nie ma na to paragrafu, wiec nie musi.

  • 18. Data: 2003-05-03 07:32:34
    Od: "nie mam" <t...@g...pl>

    Witam,

    Za mialem podobnie z PeKaO SA - tam tez miewaja zwyczaj informowania post
    factum - najczesciej o decyzjach na niekorzysc klientow.
    Konto zlikwidowalem.
    Zgadzam sie z Toba, ze zle to swiadczy o obyczajach kupieckich, gdy bank
    zmieniajac regulamin i wysylajac zawiadomienie na tyle pozno ze nie mozesz
    wlasciwie zareagowac, zmusza cie do dodatklowych swiadczen.
    Trudno, zmiana banku jest mozliwa.
    Pozostaje jednak pytanie, ktore pojawilo sie w ktorym z postow - czy mamy
    pewnosc, ze podobne postepowanie jednego lub kilku bankow, nie zacheci
    pozostalych do niepowaznego traktowania.
    Niestety, wiekszosc z nas ma rachunki w banku i gdzies te resztki pieniedzy
    musi trzymac. Banki doskonale o tym wiedza i wykorzystuja to zupelnie
    swiadomie. Konkurencja niewiele tu zmieni.

  • 19. Data: 2003-05-03 08:02:14
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

> [...]
    > jeżeli się nie zgadzam, to mogę do końca stycznia zgłosić veto... Czytam
    > to co podpisuje, tylko, że jeżeli zostałem postawiony przed faktem

    Podaj jeden konretny udokumentowany przykład gdy BSK zmieniło regulamin
    wcześniej niż Cię o tym poinformowało
    Można mieć do nich wiele pretensji ale informacje przekazują z
    kilkutygodniowym wyprzedzeniem
    I zarówno o wprowadzeniu zmian z terminami wychodzenia przelewów jak i o
    wprowadzeniu odpłatności za przelewy (1 zł) informowali około miesiąc przed
    wejściem tych zmian w życie.

    Jeśli nie masz okazji tego znaleźć to przeglądnij archiwum tej grupy i
    zobaczysz że te newsy były tu wrzucane dużo wcześniej.

    Ale oczywiście dużo łatwiej jest mieć pretensje do wszystkiego dookoła,
    zapomniałeś tylko dodać że oprócz BSK również Balcerowicz to złodziej

  • 20. Data: 2003-05-03 08:43:37
    Temat: bank a klient (bylo Re: ING - ZŁODZIEJE)
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 03 May 2003 08:20:48 +0200, zdan <z...@i...pl> wrote:

    >Widzę, że bank jest cacy, a ja be - w związku z tym nie będę już pisał
    >na tą grupę, bo to nie mam sensu. Tylko zawsze myślałem, że to bank
    >powinien być dla klienta a nie na odwrót.

    Ani jedno ani drugie. Klienci potrzebuja bankow, banki potrzebuja
    klientow. To uklad partnerski. Niestety czesto ktoras ze stron uwaza,
    ze to wlasnie druga powinna byc dla niej i stad powstaja problemy
    (to nie bylo bezposrednio do Ciebie, taka luzna dygresja :)).

    >Po drugie wydawało mi się, że
    >jest konkurencja i powinno się dbać o tegoż klienta, ale niektórzy chyba
    >tego nie zauważyli.

    Konkurecja nie oznacza zatrzymywania kazdego klienta i za wszelka
    cene. Bank musi byc na tyle konkurencyjny zeby przyniesc oczekiwany
    wynik finansowy. Nie kazdego klienta oplaca sie mu zatrzymywac i nie
    za kazda cene. Wielu klientow to by nawet banki sie bardzo chetnie
    pozbyly jakby mogly to zrobic zgodnie z prawem i bez psucia swojego
    wizerunku takze wsrod pozadanych klientow.
    Dobrze, ze bank nie moze wypowiedziec umowy bez waznych przyczyn :).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730