  • 1. Data: 2009-05-09 21:16:11
    Temat: ING bankujesz kupujesz
    Od: k...@o...pl

    Ten program wygląda całkiem ciekawie.
    Np. ilość odsetek otrzymywanych lub płaconych = ilość punktów
    Cena produktów w PLN jest równa liczbie punktów.
    Czyli np. posiadając kredyt hipoteczny i płacąc 500zł/miesiąc
    otrzymujemy 500pkt czyli co 3 miesiące można mieć nowe narty,
    wartości
    mniej więcej 1500zł.
    Jest jeszcze jakiś haczyk?

  • 2. Data: 2009-05-09 22:07:18
    Temat: Re: ING bankujesz kupujesz
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    k...@o...pl pisze:
> [...]
    > Czyli np. posiadając kredyt hipoteczny i płacąc 500zł/miesiąc
    > otrzymujemy 500pkt czyli co 3 miesiące można mieć nowe narty,

    Nie zrozumiales jak to dziala ;-)
    Narty kosztuja ciebie 1500zl + 1500pkt.

    patrz np tu: http://www.bankujesz-kupujesz.pl/katalog/produkt/379

    Zeby cokolwiek tam kupic musisz zaplacic pieniedzmi. Tylko placisz mniej
    niz sugerowana cena detaliczna. I punkty sa potrzebne zeby moc kupic po
    nizszej cenie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-05-09 22:33:53
    Od: k...@o...pl

    On 10 Maj, 00:07, darnok <d...@a...spam.ch>
    wrote:

    > Nie zrozumiales jak to dziala ;-)
    > Narty kosztuja ciebie 1500zl + 1500pkt.
    > patrz np tu:http://www.bankujesz-kupujesz.pl/katalog/produkt/
    379

    myślałem, że 1450pkt + 69,10zł (inaczej po co jest opłata
    dystrybucyjna?)

    Nawet jesli 1450+1450 to i tak nieźle, pod warunkiem, ze wartość
    rynkowa to faktycznie 2900.

  • 4. Data: 2009-05-09 22:39:29
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    c.googlegroups.com...
    wrote:

    > myślałem, że 1450pkt + 69,10zł (inaczej po co jest opłata
    > dystrybucyjna?)
    >
    > Nawet jesli 1450+1450 to i tak nieźle, pod warunkiem, ze wartość
    > rynkowa to faktycznie 2900.

    było już na grupie, celowo zawyżają ceny

    http://4energy.pl/produkt/5386/atomic-narty-metron-b
    5i-_-neox-310-_gold_-08_09/

  • 5. Data: 2009-05-09 23:17:35
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    k...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > Czyli np. posiadając kredyt hipoteczny i płacąc 500zł/miesiąc
    > otrzymujemy 500pkt czyli co 3 miesiące można mieć nowe narty,

    Sugerowana cena detaliczna jest haczykiem. A poza tym... na .uj ci co
    miesiąc nowe narty? :D

    PG

  • 6. Data: 2009-05-09 23:18:32
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    k...@o...pl napisał(a):

    > myślałem, że 1450pkt + 69,10zł (inaczej po co jest opłata
    > dystrybucyjna?)
    >
    > Nawet jesli 1450+1450 to i tak nieźle, pod warunkiem, ze wartość
    > rynkowa to faktycznie 2900.

    Opłata dystrybucyjna jest po to, aby dodać do 1450 zł :)

    PG

  • 7. Data: 2009-05-10 13:44:23
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 10 May 2009 00:39:29 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > było już na grupie, celowo zawyżają ceny
    >
    > http://4energy.pl/produkt/5386/atomic-narty-metron-b
    5i-_-neox-310-_gold_-08_09/

    I sam wkleiłeś cenę prawdopodobnie sugerowaną przez producenta. Zatem co
    to za zawyżanie? Na grupie było też, że wiele rzeczy się opłaca.

    W stosunku do ceny z tego sklepu to i tak ~300zł do przodu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 8. Data: 2009-05-10 14:22:39
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

> [...]
    > to za zawyżanie? Na grupie było też, że wiele rzeczy się opłaca.
    >
    > W stosunku do ceny z tego sklepu to i tak ~300zł do przodu.

    ja widzę że połowę tego: 141,91zł
    1800-1448,99-145-69,10

    wliczając kartę z 1% zwrotu prawdziwej kasy i drogą wysyłkę w tym sklepiku
    0zł
    bez ograniczania się do jakiegoś sklepiku bankowego

  • 9. Data: 2009-05-10 18:19:23
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 10 May 2009 16:22:39 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > ja widzę że połowę tego: 141,91zł
    > 1800-1448,99-145-69,10

    Skąd wziąłeś te 145zł? Przeliczasz jakoś punkty? Po co?

    1805 + 15 - 1448,99 - 69,10 = 301,91

    (o ile to są te same narty, w tej samej cenie)

    > wliczając kartę z 1% zwrotu prawdziwej kasy i drogą wysyłkę w tym sklepiku

    1% = 18,20 zł

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2009-05-10 18:41:06
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    > Skąd wziąłeś te 145zł? Przeliczasz jakoś punkty? Po co?
    >
    > 1805 + 15 - 1448,99 - 69,10 = 301,91
    >
    > (o ile to są te same narty, w tej samej cenie)

    > 1% = 18,20 zł

    rozpatrywałem zwroty z zakupów kartą, dla 1450 punktów
    cza wydać 14500zł, co daje 145zł (1%)

    sprawdzałem zamówienie, koszt wysyłki przy tym zamówieniu podało 0zł, tylko
    opłata za przedmiot, jeszcze zwrot jakby kupować kartą
    1805-1448,99-145-69,10-18,05 = 123,86zł