  • 11. Data: 2009-05-10 20:57:57
    Temat: Re: ING bankujesz kupujesz
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 10 May 2009 20:41:06 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > rozpatrywałem zwroty z zakupów kartą, dla 1450 punktów
    > cza wydać 14500zł, co daje 145zł (1%)

    Masz też wersję z kredytem, który musisz spłacać tak czy inaczej. Dlatego
    to 145zł to na własne życzenie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2009-05-12 09:10:22
    Od: "LadyRoot" <l...@a...pl>

    Ten program wygląda całkiem ciekawie.
    Np. ilość odsetek otrzymywanych lub płaconych = ilość punktów
    Cena produktów w PLN jest równa liczbie punktów.
    Czyli np. posiadając kredyt hipoteczny i płacąc 500zł/miesiąc
    otrzymujemy 500pkt czyli co 3 miesiące można mieć nowe narty,
    wartości
    mniej więcej 1500zł.
    Jest jeszcze jakiś haczyk?

    źle. Punkty masz od ODSETEK od kredytu, a nie od kredytu. Jeślo płacisz co
    miesiąc kredyt 500 w tym odsetek 70zł, to punktów masz 70 (chyba, że te 500
    to Twoje odsetki).

    A.