  • 21. Data: 2013-06-04 07:53:13
    Temat: Re: ING daje znow 200zl
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-03 22:10, osa pisze:

    > Ode mnie też nie chcą przelewu i wolą wysłać kuriera... dziwni są ;)
    > Albo nie lubią Synca z którego chciałem wysłać przelew.

    u żonki bez problemu przyjęli przelew z synca

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 22. Data: 2013-06-04 08:01:49
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 03/06/2013 22:10, osa pisze:

    > Ode mnie też nie chcą przelewu i wolą wysłać kuriera... dziwni są ;)
    > Albo nie lubią Synca z którego chciałem wysłać przelew.

    U mnie nie chcieli z mbąka...

  • 23. Data: 2013-06-04 08:59:04
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-04 08:01, neoniusz pisze:

    > U mnie nie chcieli z mbąka...
    a u mnie bez problemu ;-)

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 24. Data: 2013-06-04 11:22:34
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    > no tak... a co do tych konsekwencji (jakas oplata, okres karencji, inne
    > takie)?

    Daje się zamknąć bez problemu, ale w oddziale. Oczywiście błagają o
    pozostanie i chcą znać powody, ale w sumie bez problemów.

    --
    Grzexs

  • 25. Data: 2013-06-04 17:24:10
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-04 08:59, lolekanabolek pisze:

    > a u mnie bez problemu ;-)

    Czyli jednak dziwni są ;) Albo student na zaliczenie pisał system
    wnioskowy i sposób podpisania umowy jest losowy i tylko czasem trafia w
    preferencje klienta ;)

  • 26. Data: 2013-06-04 17:34:35
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Klebespachtel napisał(a) :

    > Z tego co wiem to na allegro można też normalnie płacić kartą (podając
    > numer karty/cvv2) więc powinno się łapać.

    Ale to i tak jest tylko sposób wpłaty poprzez PayU.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 27. Data: 2013-06-04 18:47:11
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 3 Jun 2013 01:07:34 -0700 (PDT), ls napisał(a):

    > http://www.groupon.pl/deals/special/ING-Bank-laski-S
    A/22068076?nlp=&CID=PL_CRM_1_0_0_154&a=1661

    > Warunki, jak rok temu, czyli zakupy za 1000zl do 31VII.

    OT - bardzo mi się podoba URL do tej oferty. Bardzo trafny :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 28. Data: 2013-06-05 07:52:15
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-04 17:24, osa pisze:

    > Czyli jednak dziwni są ;) Albo student na zaliczenie pisał system
    > wnioskowy i sposób podpisania umowy jest losowy i tylko czasem trafia w
    > preferencje klienta ;)
    a jakiej przeglądarki używałeś. bo ja ognistego, może tu tkwi sedno ??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 29. Data: 2013-06-05 17:28:28
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-05 07:52, lolekanabolek pisze:
    > a jakiej przeglądarki używałeś. bo ja ognistego, może tu tkwi sedno ??

    I owszem! Ale w oknie prywatnym, żeby okruszków ze starych ciastek nie
    było ;) Ale może nie lubią rudej zwierzyny?

  • 30. Data: 2013-06-06 08:38:34
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-05 17:28, osa pisze:

    > I owszem! Ale w oknie prywatnym, żeby okruszków ze starych ciastek nie
    > było ;) Ale może nie lubią rudej zwierzyny?

    nie, rudą zwierzynę lubią bo sam jej używałem, tylko że nie w oknie
    prywatnym jak ty

    --
    pozdrawiam
    Marcin