  • 61. Data: 2013-06-10 18:38:03
    Temat: Re: ING daje znow 200zl
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-06-10 16:18, Klebespachtel pisze:

    > Najbardziej mnie interesuje czy transakcje kartą poprzez systemy
    > szybkich płatności będą się wliczały do tych 1000zł (mam na myśli
    > transakcje gdzie podaje się nr karty i kod CVV2)? Przecież ogromną
    > większość sklepów internetowych w Polsce obsłguje PayU i pochodne.
    > Regulamin jest niejednoznaczny, wysłałem im maila.

    "w odpowiedzi na Pana e-mail uprzejmie informuję, iż płatności
    kartą przez system PayU nie są wliczane do transakcji bezgotówkowych
    uprawniających do uzyskania premii 200zł. Dodam, iż weryfikowane są
    wyłącznie standardowe płatności bezgotówkowe w punktach
    handlowo-usługowych oraz płatności internetowe przy użyciu danych z
    karty (z wyłączeniem systemu PayU, PayPal, DotPay, BluePay, PatByNet,
    Transferuj.pl, Homepay, jak również pokrewnymi systemami działającym na
    tych samach zasadach jak wskazane powyżej."

    Mogą to jakoś sprawdzić?

    Przy płatności kartą poprzez powyższe systemy w blokadach i później
    historii karty pojawia mi się przeważnie tylko i wyłącznie nazwa sklepu
    internetowego w którym robię zakupy.

    Można w ogóle w Polsce zapłacić w internecie kartą inaczej niż przez te
    systemy powyżej (oraz ich pochodne)?

  • 62. Data: 2013-06-10 19:47:35
    Od: marysz <m...@g...com>

    > Dostał już ktoś kartę? Ile czasu minęło od wizyty kuriera lub
    >
    > aktywowania rachunku/pojawienia się karty w systemie

    Aktywacja 6 czerwca (przelew zwrotny), karta przyszła dzisiaj.
    Poadrawiam

  • 63. Data: 2013-06-11 08:38:16
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-10 19:47, marysz pisze:

    > Aktywacja 6 czerwca (przelew zwrotny), karta przyszła dzisiaj.

    to jest niesprawiedliwe ;-((
    aktywacja 4 czerwca a karty jeszcze nie ma,
    może dzisiaj, mam taką nadzieje, że dotrze

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 64. Data: 2013-06-11 19:19:36
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 03.06.2013 o 14:00 ls <l...@w...pl> pisze:

    > W regulaminie nie pisza, ze nie mozna, zatem (po otrzymaniu premii)
    > konto nawet trzeba zamknac ;)

    Czy po zaksięgowaniu sumy transakcji na > 1000 zł (np. już w czerwcu)
    można zastrzec kartę i otrzyma się premię? z regulaminu: "Jeśli warunki
    Promocji wskazane w § 3 zostały spełnione do dnia 30.06.2013 - wypłata
    premii następuje na Konto Uczestnika do 31.07.2013". W tymże regulaminie
    jest tylko mowa o sumie transakcji na min. tysiaka, nic o tym, że trzeba
    mieć w tym czasie też aktywną kartę. Może ktoś z Was uczestniczył w
    promocji w tamtym roku i przerabiał podobny scenariusz?
    Szykują mi się większe zakupy, które czekają właśnie na kartę ING, po
    zrealizowaniu których chciałbym zastrzec kartę, a po otrzymaniu premii
    również zamknąć konto.

    sas

  • 65. Data: 2013-06-12 08:01:32
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-11 19:19, sas pisze:

> [...]
    > Szykują mi się większe zakupy, które czekają właśnie na kartę ING, po
    > zrealizowaniu których chciałbym zastrzec kartę, a po otrzymaniu premii

    u mnie już po zakupach i też się zastanawiam czy trzymać kartę do
    wypłaty premii czy zastrzegać od razu??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 66. Data: 2013-06-12 09:15:30
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Po zalogowaniu widze tylko konto Direct: brak KO i karty.
    > Ale pewnie czekaja na powrot kuriera z umowa

    U mnie kurier był przedwczoraj i tez jeszcze rachunek nieaktywny. Ale
    w "Bankujesz Kupujesz" mam 505 punktów. Ki pieron? Za co?
    Co prawda i tak nie mam zamiaru korzystać z tych ich "okazji", ale te
    505 punktów dziwi mnie co nieco.

  • 67. Data: 2013-06-12 09:36:56
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu środa, 12 czerwca 2013 08:01:32 UTC+2 użytkownik lolekanabolek napisał:

    > u mnie już po zakupach i też się zastanawiam czy trzymać kartę do
    >
    > wypłaty premii czy zastrzegać od razu??

    Ostatnio nie trzeba było trzymać karty. W regulaminie obecnej promocji też takiego
    warunku nie ma.

    Napisz do nich wiadomość w systemie w tej sprawie. Będziesz miał jasno wyjaśnione.

    PS Robiłeś zakupy, czy też płazem się posłużyłeś?

    pzdrwm
    luc

  • 68. Data: 2013-06-12 09:54:35
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-12 09:36, luc pisze:

> [...]
    >
    > Napisz do nich wiadomość w systemie w tej sprawie. Będziesz miał jasno wyjaśnione.
    >
    > PS Robiłeś zakupy, czy też płazem się posłużyłeś?

    zakupy w sklepie, akurat trafił się większy zakup u ojca i poszło jednym
    strzałem ;-))

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 69. Data: 2013-06-12 15:57:51
    Od: Klebespachtel <f...@o...pl>

    W dniu 2013-06-12 09:15, wiatrak pisze:

> [...]
    > w "Bankujesz Kupujesz" mam 505 punktów. Ki pieron? Za co?
    > Co prawda i tak nie mam zamiaru korzystać z tych ich "okazji", ale te

    Sprawdź historie punktów.

  • 70. Data: 2013-06-12 22:50:42
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Sprawdź historie punktów.