  • 81. Data: 2013-06-13 22:30:17
    Temat: Re: ING daje znow 200zl
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Jak na ironię zadzwoniła przed chwilą kobita, żeby mnie poinformować o
    > "możliwościach jakie daje konto", które mam w ING. Posłałem na drzewo.
    > Jakie możliwości? Mam konto czy nie mam??? Jak konto nieaktywne osiem
    > dni od złożenia wniosku i trzy dni od wizyty kuriera.

    Wreszcie aktywne.

  • 82. Data: 2013-06-14 08:30:19
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2013-06-13 17:22, osa pisze:

    > 03.06 - wniosek złożony
    > 05.06 - wysłali umowę
    > 06.06 - przyjechał kurier
    > 10.06 - umowa doręczona do ING, aktywacja konta
    >
    > karty na razie brak

    u mnie trochę szybciej ;-)

    03.06 - wniosek
    04.06 - aktywacja konta
    6-7.06 - karta w systemie
    11.06 - karta w portfelu
    12.06 - wymagany obrót
    ??.07 - premia 200 zł ??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 83. Data: 2013-07-26 13:45:28
    Od: luc <b...@g...de>

    PR.OPŁ-AKCJE MARKETIN.DLA KONT
    INTERNETOWE KONTO DIRECT
    Z PREMIĄ 200 ZŁ NA GROUPON.PL

    pzdrwm
    luc

  • 84. Data: 2013-07-26 14:53:56
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu piątek, 26 lipca 2013 13:45:28 UTC+2 użytkownik luc napisał:
    > PR.OPŁ-AKCJE MARKETIN.DLA KONT
    > INTERNETOWE KONTO DIRECT
    > Z PREMIĄ 200 ZŁ NA GROUPON.PL

    Potwierdzam, u mnie też wpadło dzisiaj.

  • 85. Data: 2013-07-28 22:56:58
    Od: Benny <j...@g...com>

    Też potwierdzam. Właśnie zastrzegłem kartę. Można już zamknąć tego pomarańczowego
    Kondrata?