  • 1. Data: 2011-10-12 15:35:46
    Temat: ING i brak potwierdzania jednorazowym kodem
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    Witam,
    Czy jakiś bank oprócz ING umożliwia wykonanie przelewu internetowego na
    dowolny rachunek bez potwierdzania operacji jednorazowym kodem? pytam bo
    chcę wiedzieć jakich banków się wystrzegać

    Lukasz

  • 2. Data: 2011-10-12 15:37:48
    Temat: Re: ING i brak potwierdzania jednorazowym kodem
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2011-10-12 17:35, Lukasz pisze:
> [...]
    > dowolny rachunek bez potwierdzania operacji jednorazowym kodem? pytam bo
    > chcę wiedzieć jakich banków się wystrzegać

    a w jaki sposób chcesz autoryzować przelew?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2011-10-12 15:49:52
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/12/2011 10:37 AM, RobertS wrote:

    > a w jaki sposób chcesz autoryzować przelew?

    np. w ogole.

  • 4. Data: 2011-10-12 15:54:12
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > np. w ogole.

    to takiego banku ja chciałbym się wystrzegać, przelew jednorazowo MUSI
    być autoryzowany!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2011-10-12 15:57:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/12/2011 10:54 AM, RobertS wrote:

    > to takiego banku ja chciałbym się wystrzegać, przelew jednorazowo MUSI
    > być autoryzowany!

    a po co?

    wszyscy sie uparli, ze zabezpieczenia musza byc po stronie klienta.

    co mnie obchodzi jakas autoryzacja, skoro bank oferuje mi bezwarunkowy
    zwrot pieniedzy nieautoryzowanych transakcji.
    To bank wykupil sobie ubezpieczenie i nie zawraca d.. klientowi jakimi
    karteczkami czy tokenami. Widac mu sie opłaca.

  • 6. Data: 2011-10-12 16:02:41
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > a po co?
    >
    > wszyscy sie uparli, ze zabezpieczenia musza byc po stronie klienta.

    to skąd bank będzie wiedział, że transakcji dokonałeś TY a nie ktoś inny?

    > co mnie obchodzi jakas autoryzacja, skoro bank oferuje mi bezwarunkowy
    > zwrot pieniedzy nieautoryzowanych transakcji.

    a na jakiej podstawie?

    > To bank wykupil sobie ubezpieczenie i nie zawraca d.. klientowi jakimi
    > karteczkami czy tokenami. Widac mu sie opłaca.

    no jakoś nie, bo żaden bank takiej opcji (w Polsce) nie oferuje!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2011-10-12 16:37:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/12/2011 11:02 AM, RobertS wrote:

    > to skąd bank będzie wiedział, że transakcji dokonałeś TY a nie ktoś inny?

    > a na jakiej podstawie?

    pewnie decyzji prezesa banku.
    czy bank musi miec podstawe, zeby cos zrobic frontem do klienta?

    > no jakoś nie, bo żaden bank takiej opcji (w Polsce) nie oferuje!

    no właśnie. W Polsce.

  • 8. Data: 2011-10-12 17:50:26
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

> [...]

    no właśnie kodem jednorazowym

    > to takiego banku ja chciałbym się wystrzegać, przelew jednorazowo MUSI być
    > autoryzowany!

    ja też chciałbym się takich banków ustrzec, wyobraź sobie że istnieje taki
    bank i nazywa się właśnie ING i to on za ciebie decyduje kiedy przelew ma
    być autoryzowany a kiedy nie, przelewy "niskiego ryzyka" w którego skład w/g
    banku wchodzą przelewy na dowolny rachunek nigdy wcześniej nie używany na
    kwotę wydaje mi się że do 500zł raz jest autoryzowany, a raz nie... Przy
    zakładaniu konta w związku z otworzeniem kredytu i zobowiązaniem że będę z
    niego korzystał aby utrzymać dane oprocentowanie nawet przez myśl mi nie
    przeszło że bank może być tak 'dziurawy'! logujesz się za pomocą loginu i
    hasła i możesz wykonać przelew na dowolne konto na np. 300zł i przy koncie
    na którym ktoś robi duże obroty nawet się nie zorientuje!

    Lukasz

  • 9. Data: 2011-10-12 17:52:10
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    > no właśnie. W Polsce.

    testowałeś to? w jakim czasie pieniądze wracają na twoje konto? bo jeśli nie
    jest to w ciągu godziny od zgłoszenia to jednak wolę każdą operację
    potwierdzać, nie przeszkadza mi to, a czasem środki potrzebuję 'na już'

    Lukasz

  • 10. Data: 2011-10-12 20:12:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/12/2011 12:52 PM, Lukasz wrote:

    > testowałeś to?

    testowałem.
    mialem przyjemnosc byc ogolony.

    w jakim czasie pieniądze wracają na twoje konto?

    w czasie rozmowy.

    > bo jeśli
    > nie jest to w ciągu godziny od zgłoszenia to jednak wolę każdą operację
    > potwierdzać, nie przeszkadza mi to, a czasem środki potrzebuję 'na już'

    ale to nie ma byc metoda na sieroctwo wysyłającego kasę, który posłał ją
    nie tam gdzie chciał, tylko na włamanie się kogoś do konta i ogolenie
    konta na zero.