  • 1. Data: 2007-10-29 09:38:00
    Temat: Re: ING - konto z lwem standard/komfort.
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Paź, 10:14, "Jacek" <m...@g...pl> wrote:
    > Z tym limitem zadluzenia czyli debetem to jest to zwykle zlodziejstwo bo raz
    > w roku pobieraja za niego spora prowizje min ok. 60zł do tego jeszcze
    > oczywiscie odstetki.

    Chyba tylko w pko bp masz limit (a raczej limicik) bez dodatkowych
    oplat.
    No i jeszcze konta zawierajace limit (np. srebrny sezam w BPH), ale
    tam tak naprawde oplacasz jego przyznanie placac wyzsza cene za konto.

  • 2. Data: 2007-10-29 18:55:27
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    No i jeszcze konta zawierajace limit (np. srebrny sezam w BPH), ale
    tam tak naprawde oplacasz jego przyznanie placac wyzsza cene za konto.

    Wydaje mi się, ze kiedys bylo to za darmo. Dawno dawno temu jak zakladalem
    konto w ING wtedy jeszcze studenckie dali mi oszałamiający limit 700zł i tak
    zostało do teraz, bo z tego debetu nie korzystam.
    I od jakiś 2 lat zauważyłem, że biorą odemnie około 50-70 zł raz na rok
    cichaczem, czyli 10%! przyznanego debetu. Czy to nie złodziejstwo ? Miałem w
    tym roku zlikwidować ten debet, ale byli szybsi i ściągneli już pieniądze :)
    W następnym roku bede szybszy. Kiedyś też ktoś do mnie dzwonił i chciał mi
    podwyższyc ten limit, ale ja nie chciałem słuchać.

  • 3. Data: 2007-10-29 19:46:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 29 Paź, 19:55, "Jacek" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > W następnym roku bede szybszy. Kiedyś też ktoś do mnie dzwonił i chciał mi
    > podwyższyc ten limit, ale ja nie chciałem słuchać.

    A wystarczylo przeczytac TOiP - pisza, ze 1,8 % minimum 68 zl. - w
    ramach sciaganej kwoty chcieli ci podniesc limit.