  • 1. Data: 2004-11-30 19:20:25
    Temat: Re: ING kreci z OKO
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    SP9LWH napisał:
    > Nic nie kręci
    > Była awaria wielu banków, bankomaty nie dawały forsy, konta internetowe
    > nie działały. Dzisiejsze przelewy się nie wykonały

    Pluskwa millenijna się obudziła ;-)

  • 2. Data: 2004-12-01 09:05:26
    Temat: ING kreci z OKO
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Sprawdzcie swoje rachunki OKO jesli je macie - u mnie odsetki nie splynely
    na konto wczoraj mimo ze zgodnie z Regulaminem OKO maja splywac na koniec
    miesiaca. Jakas awaria czy zamierzone dzialanie ?

    D.

  • 3. Data: 2004-12-01 09:14:17
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    on 2004-12-01 10:05 Dave said the following:
    > Sprawdzcie swoje rachunki OKO jesli je macie - u mnie odsetki nie splynely
    > na konto wczoraj mimo ze zgodnie z Regulaminem OKO maja splywac na koniec
    > miesiaca. Jakas awaria czy zamierzone dzialanie ?

    U mnie wpłynęły. Tak więc chyba awaria.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 4. Data: 2004-12-01 09:23:19
    Od: " " <e...@N...gazeta.pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> napisał(a):

    > U mnie wpłynęły. Tak więc chyba awaria.
    >
    > KJ

    Czyby czarny dzien polskch bankuw internetowych?, OKO, pko inteligo nie
    dziala w ogole, w mBanku nie wyszla I sesja elixiru.

  • 5. Data: 2004-12-01 09:29:18
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > U mnie wpłynęły. Tak więc chyba awaria.

    wyslalem poczta wewnetrzna reklamacje. Ciekawe kiedy odpowiedza i kiedy
    dostane odsetki...?

    D.

  • 6. Data: 2004-12-01 10:05:05
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2004 10:05:26 +0100, Dave naskrobał(a):

    > Sprawdzcie swoje rachunki OKO jesli je macie - u mnie odsetki nie splynely
    > na konto wczoraj mimo ze zgodnie z Regulaminem OKO maja splywac na koniec
    > miesiaca. Jakas awaria czy zamierzone dzialanie ?

    u mnie też nic :>

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 7. Data: 2004-12-01 10:10:59
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com>

    Sebol" <"lobo_(usun_to) wrote:

    > u mnie też nic :>

    No to robcie debety ;)

  • 8. Data: 2004-12-01 12:03:58
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Piotr Sieniawski wrote:

    > No to robcie debety ;)

    spróbuj:

    Przepraszamy

    system chwilowo niedostępny

    --
    rufio.pzdr();

  • 9. Data: 2004-12-01 16:36:39
    Od: "SP9LWH" <s...@a...pl>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Nic nie kręci
    Była awaria wielu banków, bankomaty nie dawały forsy, konta internetowe nie
    odsetki OKO już są