  • 1. Data: 2007-07-05 07:43:28
    Temat: ING likwidacja lokaty walutowej
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Coś się nie mogę dodzwonic na infolinię.
    Czy ktoś zna w ING Online metodę likwidacji lokaty walutowej z przelewem
    śrdków na własne OKO walutowe? Mnie się udaje tam wybrać tylko rachunki
    OKO PLN a nie walutowe.

  • 2. Data: 2007-07-05 10:13:19
    Temat: Re: ING likwidacja lokaty walutowej
    Od: "tomek." <t...@p...fm>

> [...]
    > Czy ktoś zna w ING Online metodę likwidacji lokaty walutowej z przelewem
    > śrdków na własne OKO walutowe? Mnie się udaje tam wybrać tylko rachunki

    chyba nie ma takiej mozliwosci przez net,
    ja próbowałem na odwrot: zrobic lokate walutowa USD przelewajac z OKO USD
    i tez nie bylo takiej opcji.

    pzdr
    tomek