eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING "mądry inaczej"
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 11. Data: 2013-09-03 14:17:26
    Temat: Re: ING "mądry inaczej"
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

    >> Dzwonię i mówię, że chce zastrzec, a pani na to, że z jakiego powodu, no
    >> to ja, że karta przestała mi być potrzebna i już jej nie chcę. Na to
    >> pani, że ona nie może zastrzec, bo tylko w przypadku zgubienia lub
    >> kradzieży i zaprasza do oddziału. Ba, gdybym miał w mieście oddział, to
    >> bym nie zastrzegał, tylko od razu zlikwidował!
    >
    > Podobnie jest w BZWBK. Gdy konsultantka wyłuszczyła swoje procedury, głosem
    > pełnym żalu stwierdziłem, że karta właśnie wypadła mi przez okno i ją
    > zgubiłem, a na nieśmiały protest stwierdziłem, że rozmowa się nagrywa i
    > jeśli odmówi zastrzeżenia, a ktoś dokona transakcji moją kartą, będzie
    > miała kłopoty. Dalej poszło gładko, aczkolwiek pani chyba się obraziła. :)

    Dokładnie to samo przyszło mi do głowy. A że przechodziłem przez most,
    to przecież karta mogłaby wpaść w nurty. A potem ktoś by ją wyłowił na
    wyspach Tuvalu i użył.


    --
    Grzexs

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1