  • 1. Data: 2003-04-28 19:09:05
    Temat: [ING} moje boje z ... (długie i nudne)
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    Parę dni temu opisywałem Wam, że będąc "szczęśliwym" posiadaczem konta z
    lwem standard zostałem uszczęśliwiony informacją, iż najbliższa prowizja
    wyniesie zamiast 7zł -> 9,50 zł... Dziś udałem się do macierzystego oddziału
    zainterweniować i zapytać ki czort z tą dodatkową prowizją? Najpierw pani
    (nie)dysponentka próbowała sugerować, że to za wypłatę z obcego bankomatu
    albo za wydruk potwierdzenia przelewu odebrany w banku. Stanowczo
    zaprzeczyłem. Żadnych takich (i kilku innych wymyślanych przez nią
    hipotetycznych) operacji nie wyczyniałem. Co więcej... przecież za tego typu
    czynności prowizje są całkiem innej wysokości. Po chwili konsternacji i
    naradzie z drugą niedysponentką (kierowniczką zmiany?) pani poprosiła abym
    usiadł i odpoczął zaś ona zadzwoni do Katowic. Po parunastu minutach wróciła
    i poprosiła, abym napisał podanie o wyjaśnienie tej prowizji. (rotfl) Co też
    uczyniłem, zostawiłem jej telefon z prośbą o poinformowanie mnie co oddział
    wyjaśni i pożegnałem się rozczarowany obsługą tego banku. Prowizja zostanie
    zaksięgowana dziś o północy - więc może się coś więcej wyjaśni ;-)
    Hint -> wyciągów po każdej zmianie salda nie zamawiałem ani przez omyłkę
    nie wpisano mi tej opcji do systemu, co pani dysponentka sprawdziła - po
    mojej sugestii, że 2,50 za tą właśnie opcję jest najbardziej prawdopodobnym
    wyjaśnieniem (ot kwota pasuje do TOiP)...

    RJCz

  • 2. Data: 2003-04-29 06:05:28
    Temat: Re: [ING} moje boje z ... (długie i nudne)
    Od: "Krzysiek" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mojej sugestii, że 2,50 za tą właśnie opcję jest najbardziej
    prawdopodobnym
    > wyjaśnieniem (ot kwota pasuje do TOiP)...

    Pare miesiecy temu sciagneli mi prowizje 2,5zl w przeliczeniu na EUR z rach.
    biezacego w EUR- w opisie tez bylo ze jest to za wyciag, po kilku monitach i
    napisaniu reklamacji wksiegowano w koncu pobrana prowizje. Widac maja jakis
    blad w systemie, trzeba reklamowac do skutku, ale tylko przez zlozenie pisma
    z kopia w oddziale, nie polecam reklamacji w BSK-online, bo wypisuja bzdury,
    mnie wtedy odpisali, ze jest to prowizja za prowadzenie rach w EUR (takowa
    prowizja w wys. 5zl zostala juz pare miesiecy temu zniesiona).