  • 1. Data: 2011-03-08 17:47:43
    Temat: [ING] nowa odslona
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Cieszę się, że jest taki bank, którego udziałowcy są tak skąpi, że nie
    wydaja pochopnie pieniędzy na poprawienie prostego układu komunikacji z
    użytkownikiem. Nie wiem, czy takich banków jest więcej, ale na pewno nie
    jest to ING. Kuźwa, no po prostu porażka. To powinien być przykład
    podawany na wykładach z optymalizacji wizualizacji i klawiszologii. Czy
    negatywny czy pozytywny to każdy może się sam osobiście przekonać:

    https://ssl.bsk.com.pl/bskonl/login.html

    najlepiej, jakby miał tam konto, na którym jeszcze niedawno wykonywał
    jakieś operacje

    andy_nek

  • 2. Data: 2011-03-08 17:49:20
    Temat: Re: [ING] nowa odslona
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    >
    > https://ssl.bsk.com.pl/bskonl/login.html
    >
    > najlepiej, jakby miał tam konto, na którym jeszcze niedawno wykonywał

    Dramat, po prostu dramat. Osiągnięcie bankowej myśli programistycznej po
    prostu wybitne. W IE9 nie działa poprawnie 1/6 funkcji.

  • 3. Data: 2011-03-08 18:08:36
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

> [...]
    > jakieś operacje

    Dramat, po prostu dramat. Osiągnięcie bankowej myśli programistycznej po
    prostu wybitne. W IE9 nie działa poprawnie 1/6 funkcji. W starym interfejsie
    wszystko działało. W innych bankach wszystko działa. Tutaj nie działa. Brawo
    Asseco, brawo ING.

    Sam układ opcji nie wydaje mi się zły. Szkoda tylko, że nie przybyło jakichś
    sensownych nowych opcji. No i te obrazkowe ikonki są dość podobne do siebie,
    szczególnie jak są wyświetlane w wersji mini. Osobom o słabszym wzroku
    chwilę zajmie zanim nauczą się na pamięć gdzie co jest.

  • 4. Data: 2011-03-08 18:15:02
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-03-08 18:47, Andrzej Kłos pisze:
    > Cieszę się, że jest taki bank, którego udziałowcy są tak skąpi, że nie
    > wydaja pochopnie pieniędzy na poprawienie prostego układu komunikacji z
    (...)

    W dodatku nowy system jest kompletnie niedostępny dla ON,a to już
    porażka na całej linii. Tu więcej:
    http://di.com.pl/news/36485,0,ING_Bank_nowy_system_n
    ie_dla_niewidomych_Beda_poprawki.html

  • 5. Data: 2011-03-09 08:31:38
    Od: Marx <M...@n...com>

    Jest fatalnie - w poprzedniej wersji na dzień dobry był świetny widok ze
    wszystkimi stanami kont, OKO, lokat itp. A teraz jakaś kupa z
    pokracznymi ikonami.
    Marx

  • 6. Data: 2011-03-09 09:26:32
    Od: krzysiek <a...@m...net>

> [...]
    >
    > https://ssl.bsk.com.pl/bskonl/login.html
    >
    > najlepiej, jakby miał tam konto, na którym jeszcze niedawno wykonywał

    W nowej wersji denerwuje mnie to, że nie ma żadnego widoku ze stanem
    wszystkich kont (ror, oka). Jest to bardzo denerwujące. Najbardziej
    odpowiadałby mi panel z mBanku.

    Krzysiek
    www.cashbook.pl

  • 7. Data: 2011-03-09 11:32:56
    Od: " " <a...@g...pl>

    Ikony zamiast napisów to kretynizm do kwadratu - bank to nie komiks. A na
    małym ekranie to już kompletnie nieczytelne jest!
    Nadal wykonanie przelewu to kilka klików (moduł, pobierz dane, wykonaj,
    potwierdź) i potem system wraca do modułu użytkownika (zamiast do listy
    przelewów) - to powinni uprościć a nie w malowanki się bawić

  • 8. Data: 2011-03-09 12:24:31
    Od: "spa" <s...@a...er>

    > jest to ING. Kuźwa, no po prostu porażka. To powinien być przykład
    > podawany na wykładach z optymalizacji wizualizacji i klawiszologii. Czy
    > negatywny czy pozytywny to każdy może się sam osobiście przekonać:

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/ING-Bank-Slaski-nowa
    -odslona-e-bankowosci-2298200.html

  • 9. Data: 2011-03-09 15:05:27
    Temat: Odp: [ING] nowa odslona
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "spa" <s...@a...er> napisał w wiadomości grup
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/ING-Bank-Slaski-nowa
    -odslona-e-bankowosci-2298200.html

    no chyba ich pojebalo z tym artykulem - wyglada to jak kupa,
    jest kompletnie nieczytelne, porozrzucali w miare logicznie ulozone rzeczy,
    umiescili je pod jakimis ikonkami

    ja moge zrozumiec ze zaczynaja celowac w nowy rodzaj klienta
    wtornego analfabete ktory lubi oczojebne kolorki, ale bez przesady

    no, przynajmniej przyciski pozaokraglali...

  • 10. Data: 2011-03-09 20:40:11
    Od: "Sagittarius" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Marx" <M...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystkimi stanami kont, OKO, lokat itp. A teraz jakaś kupa z pokracznymi

    O - tu się zgadzam w zupełności - to jest główna wada

    Pzdr.
    KZ