  • 11. Data: 2006-12-14 09:33:53
    Temat: Re: [ING] oprocentowania KK
    Od: "Piotr" <s...@m...com>

    "MarekZ" <m...@w...irc.pl> wrote in message
    news:elnflc$d5i$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Od 5 grudnia do 5 marca 2007, zamiast 17% - 4%. W warunkach
    > promocji, które otrzymałem nie jest napisane czy to tylko dla
    > bezgotówki, czy także dla gotówki. Nie wiem też czy to wszyscy
    > dostają, czy tylko jakaś losowo wybrana grupa, dziwne że nikt o
    > tym jeszcze na grupę nie napisał, no chyba że przegapiłem.
    >
    > marekz

    Witam,

    Wlasnie wczoraj dostalem to samo poczta. Na odwrocie kartki jest napisane
    ze oferta jest dla tych do ktorych przyjdzie taka propozycja listownie.
    Ale nie wiem czy wszyscy uzytkownicy karty dostaja taka propozycje.

    Piotrek

  • 12. Data: 2006-12-14 11:53:49
    Od: "Piterson" <Piotrek>

    Użytkownik "Piotr" <s...@m...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ze oferta jest dla tych do ktorych przyjdzie taka propozycja listownie.
    > Ale nie wiem czy wszyscy uzytkownicy karty dostaja taka propozycje.

    Z tego co wiem to oferta z oprocentowaniem 4% jest akcja dla dotychczasowych
    klientow i dotyczy tylko osob, ktore nie korzystaly lub malo korzystaly z
    karty. Bardzo dobry sposob, aby zachecic do zadluzania sie i nie splacania
    calego zadluzenia... ;-)

    Pozdrawiam,
    Piterson

  • 13. Data: 2006-12-14 19:27:00
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > karty. Bardzo dobry sposob, aby zachecic do zadluzania sie i nie splacania

    rowniez dzisiaj dostalem taki list, gdyby dopisali w nim, ze oplata za
    karte w kolejnym roku wyniesie 0zl to na pewno bym z niej nie
    rezygnowal...a tak, sa lepsze oferty dla tych, ktorzy z kredytu
    kartowego nie korzystaja

    dla mnie generalnie jest bez znaczenia czy oprocentowanie jest 4% czy
    22% i tak zawsze splacam calosc ;-))

    pozdr.
    RobertS

  • 14. Data: 2006-12-14 22:08:16
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w
    wiadomości news:els8ih$mcm$1@node4.news.atman.pl...

    > dla mnie generalnie jest bez znaczenia czy oprocentowanie jest
    > 4% czy 22% i tak zawsze splacam calosc ;-))

    Tak? Dla mnie środki obrotowe na 4% to rewelacja. Gdyby jeszcze
    dali taką kartę na 300k zamiast na 30, to bym innych nie używał.
    :-))

    marekz

  • 15. Data: 2006-12-15 09:22:08
    Od: "Piotr" <s...@m...com>

    "Piterson" <Piotrek> wrote in message news:45813b4d@news.home.net.pl...
> [...]

    > karty. Bardzo dobry sposob, aby zachecic do zadluzania sie i nie splacania

    Chyba nie do konca - mozliwe ze to dla tych co zawsze splacaja calosc.
    Ja za kazdym razem splacam wszystko. Uywam karty w miare czesto - ok 2000 -
    3000 co miesiac (czasami bylo wiecej)

    Piotrek