  • 1. Data: 2009-11-03 17:24:12
    Temat: ING oszalał?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    http://www.rp.pl/artykul/5,386978.html
    "ING Bank Śląski będzie rozdawać E-lementarz Internetu. Książka ma pomóc
    osobom, które skończyły 45 lat stać się użytkownikami sieci."

    Czy to może ja się także złożę na tę bzdurę w prowizjach? Pisze się o
    nakładzie 1 mln egzemplarzy.

  • 2. Data: 2009-11-03 18:18:38
    Temat: Re: ING oszalał?
    Od: z...@o...pl

    może jakieś pieniądze unijne pójdą na tę makulaturę?

  • 3. Data: 2009-11-03 18:22:08
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    MarekZ wrote:

    > Czy to może ja się także złożę na tę bzdurę w prowizjach? Pisze się o
    > nakładzie 1 mln egzemplarzy.

    chyba nie sadzisz ze robia to dla idei, to raczej inwestycja ktora
    sie ma zwrocic, poza tym malo prawdopodobne by bank wylozyl
    kase na calosc, pewnie moze spora czesc jest zaplacona przez
    dostawcow uslug ktorych opisy znalazly sie w podreczniku

  • 4. Data: 2009-11-03 18:23:51
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:0...@n...onet.pl
    > może jakieś pieniądze unijne pójdą na tę makulaturę?

    Tylko to mogłoby być jakimś wytłumaczeniem.

    Ja rozumiem nakład 100 tysięcy i "efekt marketingowy". Ale milion? Przecież
    to obłęd.

  • 5. Data: 2009-11-03 18:24:07
    Od: bzdreg <b...@n...com>

    z...@o...pl pisze:
    > może jakieś pieniądze unijne pójdą na tę makulaturę?

    A unijne, to niby skąd się biorą? To też przecież "nasze". Z naszych
    podatków.

    --

    Pzdr.
    bzd.

  • 6. Data: 2009-11-03 20:43:59
    Od: Ra <a...@a...com>

    bzdreg pisze:

    > A unijne, to niby skąd się biorą? To też przecież "nasze". Z naszych
    > podatków.

    jeśli masz wybór wziąć i skorzystać czy lepiej że inne państwa
    skorzystały to co zrobisz ? jest np program w którym urzędy państwowe
    mają 100% zwrotu, prywatne chyba 60% za szkolenia i pracownicy tych
    pierwszych trzaskają wszelkie kursy na potęgę (o ile mają sensownego
    szefa a to trudno w budżetówce)

  • 7. Data: 2009-11-03 23:16:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <z...@o...pl> 0...@n...onet.pl

    > może jakieś pieniądze unijne pójdą na tę makulaturę?

    Cel jest szczytny ;) -- można by zwiększyć podatki. ;)
    Szkoda, że taki mały nakład...

    Iluż ludzi dostanie pracę -- trzeba to napisać, ,,opracować graficznie'',
    wydrukować... Następnie jakoś ,,zachęcić'' szanownych klientów do zabierania... :)
    Później jeszcze zarobią ludzie zajmujący się opróżnianiem pojemników z makulaturą...

    W dobie recesji takie posuniecie są mile widziane...

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2009-11-03 23:31:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "bzdreg" hcpt83$gmq$...@n...news.neostrada.pl

    : A unijne, to niby skąd się biorą? To też przecież "nasze". Z naszych podatków.

    Z naszych, ale nie każdy to pojmuje. :) Gdy wstępowaliśmy do UE,
    wielu uważało, że Europa po prosta da nam szmal za freeko, z miłości. :)

    A i dziś, choć już niewielu ma złudzenia, ludzie nie chcą żyć
    prawdą -- UE po prostu za nas decyduje, na co dać a na co nie dać. :)
    (jak na przykład poprowadzić obwodnicę Augustowa czy Wasilkowa,
    że wezmę przykłady z mego podwórka)

    Kto ma silniejsze łokcie, kto ma lepsze wejścia, ten będzie miał drogę
    osiedlową (przy okazji budowy której naje się masa urzędników unijnych)
    a kto nie będzie miał siły przebicia... :)

    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    Postscriptum: Pewnie nie każdy wie o tym, że dolina Rospudy, wzdłuż rzeki Rospudy,
    prowadzi śliczna droga, szeroka, twarda, choć bez utwardzeni
    asfaltowego czy kamiennego... Za jakiś czas zapewne zostanie pokryta asfaltem. :)
    Od cmentarza w Szczebrze do miejscowości Dowspuda, gdzie są resztki pałacu Paca. :)
    Ale, pod pretekstem ochrony doliny, buduje się drogę z Augustowa do... Olsztyna. :)
    Tymczasem Suwałki (do których teraz wiedzie droga z Augustowa) był ślicznym cyplem
    II Rzeczypospolitej, co niektórym umyka. Na dodatek cyplem garnizonowym, wdzierającym
    się pomiędzy Prusy i Litwę. :)

    Ja tam tę naszą Ojczyznę kocham, ale niestety bez wzajemności. :)

  • 9. Data: 2009-11-04 09:22:46
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > moze spora czesc jest zaplacona przez
    > dostawcow uslug ktorych opisy znalazly sie w podreczniku

    Ja też myślę że w tej broszurce jest opisane jak założyć konto w mBanku ;-)