  • 1. Data: 2009-08-13 10:00:30
    Temat: ING pobrał sobie kasę z ROR
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    Witam
    Miałem kartę kredytową w tym banku którą zamknąłem w grudniu 2008,
    spłacona w całości. Sprawdziłem jeszcze w styczniu na koniec ostatniego
    miesiąca rozliczeniowego czy wszytko ok i zapomniałem o niej. Ale
    okazało sie że bank pobrał sobie ot tak w maju 2009 0,66zł z tytułu
    odsetek z karty której nie miałem już 5mc.
    I te odsetki jestem jeszcze jakoś zrozumieć ale jakim prawem bank sobie
    ot tak pobiera pieniądze z mojego rachunku ??
    Jak z nimi walczyć?

  • 2. Data: 2009-08-13 10:39:49
    Temat: Re: ING pobrał sobie kasę z ROR
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 12:00:30 +0200, lleeoo napisał(a):

> [...]
    > odsetek z karty której nie miałem już 5mc. I te odsetki jestem jeszcze
    > jakoś zrozumieć ale jakim prawem bank sobie ot tak pobiera pieniądze z

    Skoro odsetki jakoś jesteś w stanie zrozumieć to znaczy wiesz za co one
    są? Jesteś pewnie, że zlikwidowałeś kartę? Może zeszła jakaś transakcja,
    której nie miałeś na ostatnim rachunku? Jaka była kwota spłaty na
    ostatnim rachunku? Co najwyżej przychodzi mi do głowy właśnie jakaś
    zabłąkana transakcja, ale to bank powinien szybciej poinformować, lub
    naliczyła się opłata roczna za wznowienie karty, bo za późno z niej
    zrezygnowałeś - tylko że na pewno nie naliczyliby Ci za to 2009,66 PLN

    > Jak z nimi walczyć?

    Nie mieć konta w banku w którym posiada się kk, albo jak już masz konto
    to nie główne na którym trzymasz swoje pieniądze.

    Xenocide

  • 3. Data: 2009-08-13 11:27:15
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    xbartx pisze:

    > Skoro odsetki jakoś jesteś w stanie zrozumieć to znaczy wiesz za co one
    > są? Jesteś pewnie, że zlikwidowałeś kartę? Może zeszła jakaś transakcja,
    > której nie miałeś na ostatnim rachunku?

    Karta na 100% zamknięta w grudniu, mam świstek z pięczatką

> [...]
    > naliczyła się opłata roczna za wznowienie karty, bo za późno z niej
    > zrezygnowałeś - tylko że na pewno nie naliczyliby Ci za to 2009,66 PLN

    Na karcie nie było żadnego zadłużenia, wszytko spłacone jakieś 3 mc
    wcześniej i chodzi o kwotę 0,66zł w maju 2009 a nie 0 2009,66. Zresztą
    kwota nie ma znaczenie, chodzi o sam fakt pobrania pieniędzy przez bank.

  • 4. Data: 2009-08-13 12:07:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 13:27:15 +0200, lleeoo napisał(a):

    > Na karcie nie było żadnego zadłużenia, wszytko spłacone jakieś 3 mc
    > wcześniej i chodzi o kwotę 0,66zł w maju 2009 a nie 0 2009,66. Zresztą
    > kwota nie ma znaczenie, chodzi o sam fakt pobrania pieniędzy przez bank.

    Zgłoś reklamację. Co do pobrania to może BTE, ale ja tam znawcą w tym
    temacie nie jestem, więc może wypowie się ktoś kompetentny.

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-08-13 12:16:42
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    xbartx pisze:

    > Zgłoś reklamację. Co do pobrania to może BTE, ale ja tam znawcą w tym
    > temacie nie jestem, więc może wypowie się ktoś kompetentny.

    Reklamacja zgłoszona, BTE potrzebuje klauzuli wykonalności wystawianej
    przez sąd a nic takiego się nie stało.

  • 6. Data: 2009-08-13 12:31:23
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 13 Aug 2009 14:16:42 +0200, lleeoo napisał(a):

    > Reklamacja zgłoszona, BTE potrzebuje klauzuli wykonalności wystawianej
    > przez sąd a nic takiego się nie stało.

    Prawdopodobie w umowie/regulaminie karty było, że zgadzasz się na
    obciążenie rachunku w razie czego.

    --
    Kojer