  • 31. Data: 2010-11-14 17:23:17
    Temat: Re: ING podwyżka za kartę
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-14 18:08, MK pisze:

    > Bo oferta jest w sprzedazy telefonicznej i jest kierowana do
    > uzytkownikow mobilnego internetu... Nie ma informacji na WWW, i ile
    > dobrze pamietam nawet daja mozliwosci rozwiazania jej w dowolnym
    > czasie.

    Ja latwo się chwalić niektórym osobom, prawda?
    Ja muszę mieć telefon do dzwonienia. Internet z telefonu to czasami,
    awaryjnie, jak nie jestem w domu.
    Obecnie (do lutego) mam abonament 55 zł, w tym 5 zł. na internet i mi to
    po 2-ch m-cach przepada, bo nie korzystam.
    Potem, przy nowej umowie, tzn. przedłużeniu- abonament będzie już
    mniejszy, bo 39 zł.

    --
    animka

  • 32. Data: 2010-11-14 21:27:37
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Uprzejmie informujemy, że z dniem 29.11.2010 ulega zmianie TOiP w zakresie
    > opłat dla kart wydawanych do rachunku (kart debetowych):
    >
    > * w części dotyczącej miesięcznej opłaty za użytkowanie karty
    > wydawanej do rachunku w PLN - za wyjątkiem Konta VIP opłata będzie wynosić
    > 7 PLN.

    Chyba ich popaprało. Dałem się nabrać na "darmowe" konto rok temu...
    Najpierw było 2zł, potem 5zł, a teraz już 7zł?
    Kilka lat wcześniej dałem się nabrać na "darmowe" konto VW Banku, które po
    kilku miesiącach zaczęło kosztować 5zł. VW zamknąłem, ING też zamknę.

    mBank zaczynał jako darmowy i wciąż jest darmowy. Wazelina dla nich...

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 33. Data: 2010-11-14 21:46:23
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> writes:
    [...]
    > mBank zaczynał jako darmowy i wciąż jest darmowy. Wazelina dla nich...
    Z płatnymi przelewami międzyczasie.

    KJ

    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.
    (see also Computer).

  • 34. Data: 2010-11-15 21:06:10
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Sun, 14 Nov 2010 16:31:08 +0100, animka napisał, a ja na to:

    > Uznajesz się za prawnika, a przenosisz treści z innych grup co jest
    > niedopuszczalne.

    Jak przenoszę? I dlaczego "niedopuszczalne"?

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org