  • 1. Data: 2008-05-04 15:37:31
    Temat: ING - pomaranczowa karta kredytowa
    Od: "Facet" <z...@w...pl>

    Hej!

    Czy ktos ma te karte i moglby sie podzielic wrazeniami z jej uzywania? Co
    jest dobrze zrobione, a co ING zespsulo?

    Czy to jest karta Visa czy Visa Electron bo nigdzie nie moge znalezc tej
    informacji na stronach ING?

    Dzieki

  • 2. Data: 2008-05-04 17:00:12
    Temat: Re: ING - pomaranczowa karta kredytowa
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "Facet" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest dobrze zrobione, a co ING zespsulo?
    >
    > Czy to jest karta Visa czy Visa Electron bo nigdzie nie moge znalezc tej

    To karta elektroniczna, autoryzowana kodem PIN. Mnie najbardziej boli
    strasznie dziwny sposób księgowania przez który czasami od dokonania
    przelewu do uzyskania na nowo dostępnych środków mija kilka dni. Ponadto
    podgląd internetowy aktualizuje się jak mu wygodnie, nie zawiera podglądu
    blokad w żadnej formie. To wady, które mi się wyryły w mózgu. Aha - może
    jeszcze idiotyczna procedura zamawiania karty przez Internet - chyba lepiej
    już iść do oddziału i sobie ją zamówić.

  • 3. Data: 2008-05-04 18:56:05
    Od: "Facet" <z...@w...pl>

    > To karta elektroniczna, autoryzowana kodem PIN. Mnie najbardziej boli

    Czy PIN mozna zmienic w bankomacie?

  • 4. Data: 2008-05-04 19:26:28
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    > Czy PIN mozna zmienic w bankomacie?

    O właśnie - kolejna wada. Kodu PIN zmienić nie można w żaden sposób.