  • 1. Data: 2009-04-03 18:10:22
    Temat: ING rezygnuje ze spreadu
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Temat spreparowałem stricte medialny, według aktualnie obowiązujących
    kanonów.

    "Raty kredytów frankowych będą przeliczane według średniego kursu tej
    waluty w ING Bank Śląski. Jest on zawsze niższy niż kurs sprzedaży, po
    którym normalnie oblicza się ratę. Ulga będzie obowiązywać od początku
    kwietnia do końca 2009 roku - Biorąc pod uwagę trudne uwarunkowania
    rynkowe podjęliśmy decyzję o rezygnacji z części spreadu walutowego do
    końca 2009 roku i zastosowaniu preferencyjnego kursu spłaty w przypadku
    produktów indeksowanych kursem CHF. Do spłaty stosowany będzie kurs
    średni tabeli kursowej ING - mówi Piotr Utrata, rzecznik prasowy ING
    Banku Śląskiego. Dodaje, że taka decyzja to wyjście naprzeciw
    oczekiwaniom klientów w trudnych czasach." - informuje portal TVN24.pl

    http://preview.tinyurl.com/ing-spread

    Ze strony ING to jak najbardziej dobry ruch na odzyskanie utraconego
    wizerunku po ostatnich podwyżkach ;)
    A mając na uwadzę całkiem dobre kursy walut w ING to parę groszy na
    pewno zostanie u klientów w portfelu.

    Xenocide

  • 2. Data: 2009-04-03 19:33:00
    Temat: Re: ING rezygnuje ze spreadu
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    xbartx pisze:

    > Ze strony ING to jak najbardziej dobry ruch na odzyskanie utraconego
    > wizerunku po ostatnich podwyżkach ;)

    Nie ze strony ING tylko ze strony Rządu.
    Poczytaj gdzieś na ten temat.

    --
    animka

  • 3. Data: 2009-04-03 19:34:54
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ze strony ING to jak najbardziej dobry ruch na odzyskanie utraconego
    > wizerunku po ostatnich podwyżkach ;)
    > A mając na uwadzę całkiem dobre kursy walut w ING to parę groszy na
    > pewno zostanie u klientów w portfelu.

    tak, tylko ile kredytów w CHF ING udzielił? zawsze preferował PLN! czyli
    zagranie czysto marketingowe dotyczące tylko wąskiej grupy klientów

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2009-04-03 19:58:20
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "RobertS" news:gr5od7$1rb9$2@opal.icpnet.pl

    > tak, tylko ile kredytów w CHF ING udzielił? zawsze preferował PLN! czyli
    > zagranie czysto marketingowe dotyczące tylko wąskiej grupy klientów

    Co nie zmienia faktu, że o ING dzisiaj trochę można było usłyszeć m. in. w
    Faktach, Wydarzeniach czy też Wiadomościach.

    Ot co - ING zrobił sobie dość tanią reklamę. :)

  • 5. Data: 2009-04-04 06:13:44
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > tak, tylko ile kredytów w CHF ING udzielił? zawsze preferował PLN! czyli
    > zagranie czysto marketingowe dotyczące tylko wąskiej grupy klientów

    Ale marketo-siary innym bankom może to zagranie narobić. Kto tam z klientów
    będzie wnikał, że faktycznie dotyczy to około 60 kredytów. :-)

    Jeżeli to nie prima aprilis to jestem mega zaskoczony, że bank się do czegoś
    takiego posunął. Oj nie ma w tym światku solidarności, nie ma, i dobrze.
    Zagranie super. :-)

  • 6. Data: 2009-04-04 14:48:38
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > Ale marketo-siary innym bankom może to zagranie narobić. Kto tam z
    > klientów będzie wnikał, że faktycznie dotyczy to około 60 kredytów. :-)

    Może troche nie na temat, ale
    IMHO ING ma całkiem fajną ofertę, np. konto Direct, karty zbliżeniowe z
    dowolnym wizerunkiem (właśnie sobie taka robię). szkoda tylko, że podgląd KK
    jest tragiczny - nawet nie pokazuje blokady środków, czyli po zapłacie w
    systemie nie dość, że nie widać blokady, to jeszcze nie widać zmniejszenia
    wykorzystanego limitu KK.

    JR

    __________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database
    3987 (20090404) __________

    http://www.eset.com

  • 7. Data: 2009-04-04 19:07:49
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    JerzyR <j...@d...pl> had the courage to write:
    > Może troche nie na temat, ale
    > IMHO ING ma całkiem fajną ofertę, np. konto Direct, karty zbliżeniowe z
    > dowolnym wizerunkiem (właśnie sobie taka robię).

    To poczytaj o bezpieczeństwie takich kart (np. guglaj "RFID card fraud"
    itp.), zobaczysz jaka to "fajna oferta".

> [...]
    > po zapłacie w systemie nie dość, że nie widać blokady, to jeszcze nie
    > widać zmniejszenia wykorzystanego limitu KK.

    Czyli nazwijmy to: brak użytecznego dostępu online, mimo że konto w zasadzie
    "internetowe"...

    > signature database 3987 (20090404) __________
    > http://www.eset.com

    Nie dałoby się tego nie umieszczać?