  • 1. Data: 2005-10-06 08:28:21
    Temat: ING student (obecny) czy BPH student
    Od: Rozpalacz <u...@i...pl>

    Mam zalozone konto studenckie w ING, w tym miesiacy minął rok od zalozenia
    i pobieraja mi 2 zeta za prowadzenie konta. Zastanawiam sie nad zmianą na
    BPH student, jest tam prowadzenie kont za FREE. Czy warto zmienieać?

  • 2. Data: 2005-10-06 08:32:24
    Temat: Re: ING student (obecny) czy BPH student
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Rozpalacz wrote:
> [...]
    > zalozenia i pobieraja mi 2 zeta za prowadzenie konta. Zastanawiam sie
    > nad zmianą na BPH student, jest tam prowadzenie kont za FREE. Czy

    masz jeszcze <30 w BZ WBK

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || http://PRNews.pl
    Wiadomości, artykuły, przegląd prasy, plotki...

  • 3. Data: 2005-10-06 09:49:54
    Od: Rozpalacz <u...@i...pl>

    Dnia Thu, 6 Oct 2005 10:32:24 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > masz jeszcze <30 w BZ WBK

    Niestety, w mojej miejscowosci nie ma zadnego bankomatu nie mowiac juz o
    placowce BZ WBK.

  • 4. Data: 2005-10-06 12:17:48
    Od: "nod" <n...@o...pl>

    > Mam zalozone konto studenckie w ING, w tym miesiacy minął rok od zalozenia
    > i pobieraja mi 2 zeta za prowadzenie konta. Zastanawiam sie nad zmianą na
    > BPH student, jest tam prowadzenie kont za FREE. Czy warto zmienieać?

    W BPH, które radzę omijać szerokim łukiem, konto Studenckie jest za free w
    promocji - ale jak długo?
    Bo TOiP mówi, że:
    - prowadzenie konta 3zł/m-c (w promocji 0zł)
    ALE:
    - opłata za kod SMS do autoryzacji transakcji 0,20zł/szt.
    - opłata za kartę 2zł/m-c
    - opłata za ubezpieczenie karty, gdy dokona się mniej niż 4 operacji w miesiącu
    2,50zł

    Jesteś pewny, że to konto jest za free ??

    pozdr
    nod

  • 5. Data: 2005-10-06 15:38:03
    Od: Marcin Kaminski <m...@g...art.pl>

    Uzytkownik Rozpalacz napisal dnia 2005-10-06 11:49:

    > Niestety, w mojej miejscowosci nie ma zadnego bankomatu nie mowiac juz o
    > placowce BZ WBK.

    W WBK masz dwie wyplaty miesiecznie za free ze wszystkich bankomatow + mozesz
    placic kartą w sklepie (ale to mozesz akurat robic kartą kazdego banku :) ).

    --
    /|_ /||__/ ______________________________
    / |_/ ||_/ Marcin Kamiński m...@g...art.pl

    "Technologia śledzenia i rejestrowania tłumów z wszczepionymi implantami już
    jest. Na razie stosuje się ją do ewidencjonowania świń idących do masarni."
    http://wiadomosci.onet.pl/1242189,242,2,kioskart.htm

  • 6. Data: 2005-10-06 16:47:43
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Thu, 06 Oct 2005 17:38:03 +0200, Marcin Kaminski napisal/a:

    > W WBK masz dwie wyplaty miesiecznie za free ze wszystkich bankomatow +
    > mozesz placic kartą w sklepie (ale to mozesz akurat robic kartą kazdego
    > banku :) ).
    niestety to nie jest prawda.
    a raczej nie zupelnie prawda.
    te bezplatne wyplaty sa tylko karta VE do najdrozszego konta.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 7. Data: 2005-10-06 21:15:56
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Dnia 2005-10-06 14:17, osobnik podający się za nod, śmiał stwierdzić, iż:
    > W BPH, które radzę omijać szerokim łukiem, konto Studenckie jest za free w
    > promocji - ale jak długo?

    Do ukończenia 26 roku życia.

    > Bo TOiP mówi, że:
    > - prowadzenie konta 3zł/m-c (w promocji 0zł)
    > ALE:
    > - opłata za kod SMS do autoryzacji transakcji 0,20zł/szt.

    A po co Ci SMSy?

    > - opłata za kartę 2zł/m-c

    Tak.

    > - opłata za ubezpieczenie karty, gdy dokona się mniej niż 4 operacji w miesiącu
    > 2,50zł

    4 transakcje to tak dużo?

    > Jesteś pewny, że to konto jest za free ??

    Tak, konto kosztuje 0zł, karta 2zł.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl