eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiING wyciagi KK - problem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 3

  • 1. Data: 2005-12-16 14:20:18
    Temat: ING wyciagi KK - problem
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    W ING zmieniano program do obsługi KK i część szczęśliwców może zacząć dostawać
    wyciągi z KK na _adres zameldowania_, a nie podany korespondencyjny.

    Aby to zmienić, należy udać się do oddziału (przez telefon nie da rady).
    Żenada.


  • 2. Data: 2005-12-17 13:32:58
    Temat: Re: ING wyciagi KK - problem
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik <r...@a...net.pl>
    > W ING zmieniano program do obsługi KK i część szczęśliwców
    > może zacząć dostawać wyciągi z KK na _adres zameldowania_,
    > a nie podany korespondencyjny.
    > Aby to zmienić, należy udać się do oddziału
    > (przez telefon nie da rady). Żenada.

    Już parę razy taki numer mi wycieli - jak tylko jest jakas ekstra
    akcja
    rozsylania czegos albo robia taką zmianę jak piszesz
    to adres korespondencyjny jest olewany - projektant zapomina ciągle
    o takim drobiazgu. Może wreszcie temu kto w ING zleca takie zmiany
    dobiorą się do tyłka.

    Ja zgłaszałem zawsze reklamacje przez INGonline - przysylali grzeczne
    przeprosiny na pismie i do nastepnego razu.
    Zamiast isc do banku i zmieniac poszedlbym do banku dac pisemna
    reklamacje z potwierdzeniem odbioru na kopii - niech sami poprawia
    i jeszcze na pismie przepraszają
    *** blad ***


  • 3. Data: 2006-01-19 13:04:58
    Temat: Re: ING wyciagi KK - problem
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 16 Dec 2005 15:20:18 +0100, w
    <j...@4...com>, "r...@a...net.pl"
    <r...@a...net.pl> napisał(-a):

    > W ING zmieniano program do obsługi KK i część szczęśliwców może zacząć dostawać
    > wyciągi z KK na _adres zameldowania_, a nie podany korespondencyjny.
    >
    > Aby to zmienić, należy udać się do oddziału (przez telefon nie da rady).
    > Żenada.

    Ciąg dalszy.

    Zaktualizowałem adres do wysyłania wyciągów w oddziale na pl. Czerwonym
    (Wrocław).
    Oczywiście ponownie wyciąg prawdopodobnie został wysłany na adres zameldowania
    (nie przyszedł na korespondencyjny). Na infolinii kierują do oddziału -- w
    oddziale gdzie wyrabiałem kartę chcą, aby do nich przyjść (Piłsudskiego 13,
    Wrocław -- pozdrawiam).

    Parodia -- nie bank.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1