  • 1. Data: 2002-09-12 13:05:22
    Temat: ING - wyciągi papierowe - sposób na dalsze otrzymywanie...
    Od: "Sebastian74" <sebastian@_wytnij_to_.data.pl>

    ... jest następujący (informacje pochodzą z "okólnika" wewnętrznego dla
    pracowników ING BSK) :

    PRIMO - jeżeli masz współwłaściciela konta i nie ma on udostępnionej usługi
    INGBankOnline lub HomeCash (osobny login i hasło), to wyciągi będą
    przychodzić jak dotychczas - PORADA : znajdź współwłaściciela (lub lepiej -
    współwłaścicielkę ;) lub jeżeli już ją/jego masz - zlikwiduj mu dostęp do
    usług elektronicznych

    SECUNDO - brak wysyłki wyciągów papierowych nie dotyczy Konta VIP oraz
    Private Banking - PORADA : przejdź na wyższy standard obsługi

    TERTIO - duplikaty operacji możesz zamówić bezpłatnie w HaloŚląskim -
    "automat" wyśle Ci je pięknie wydrukowane na Twój adres korespondencyjny -
    po wyciągi bieżące i historyczne i tak będziesz musiał pofatygować się do
    "marmurka"

    jeżeli chodzi o koszty to : generowanie i wydruk wyciągu bieżącego raz w
    miesiącu - bezpłatnie, każdy ponowny wydruk (dokument generowany jest tylko
    raz) wyciągu 5 PLN za okres bieżacy, za poprzednie okresy - 2 PLN/m-c

    i to tyle, co udało mi się zapamiętać (pisałem z głowy bo pani
    niedysponentka broniła dokumentu przed skserowaniem własnymi piersiami
    ;))) - oczywiście wszystkie informacje podałem w ujęciu własnym

    pozdro
    s.

  • 2. Data: 2002-09-12 13:18:31
    Od: "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl>

    Witam,

    "Sebastian74" <sebastian@_wytnij_to_.data.pl> wrote in message
    > ... jest następujący (informacje pochodzą z "okólnika" wewnętrznego dla
    > pracowników ING BSK) :
    >
    > PRIMO - jeżeli masz współwłaściciela konta i nie ma on udostępnionej
    usługi
    [...]
    > usług elektronicznych

    Jak dobrze mieć żonę :-)

    > SECUNDO - brak wysyłki wyciągów papierowych nie dotyczy Konta VIP oraz
    > Private Banking - PORADA : przejdź na wyższy standard obsługi

    Czy Konto VIP = Konto z Lwem Prestiż czy jest to jeszcze coś innego ?

    Pozdrawiam,
    Tomasz Skorupa

  • 3. Data: 2002-09-12 13:21:44
    Od: "Dave" <u...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sebastian74" <sebastian@_wytnij_to_.data.pl> napisał w
    wiadomości news:alq3fc$n85$1@news.tpi.pl...
> [...]
    lepiej -
    > współwłaścicielkę ;) lub jeżeli już ją/jego masz - zlikwiduj mu dostęp do

    lejesz miod w moje serce..:-) Jak to dobrze miec wspolwlasciciela...:-)

    > SECUNDO - brak wysyłki wyciągów papierowych nie dotyczy Konta VIP oraz
    > Private Banking - PORADA : przejdź na wyższy standard obsługi

    nie ma nic na ten temat w TOiP. Ale byc moze jakies wewnetrzne ustalenie.

> [...]
    > po wyciągi bieżące i historyczne i tak będziesz musiał pofatygować się do

    ale za potwierdzenie pojedynczej operacji trzeba placic...

    Po tym wszystkim niedlugo jak ludzie sie dowiedza ING bedzie mial wsrod
    innych bankow najwiecej rachunkow wspolnych..:-))

    D.

  • 4. Data: 2002-09-12 17:15:34
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > Czy Konto VIP = Konto z Lwem Prestiż czy jest to jeszcze coś innego ?

    coś innego. to private banking.

  • 5. Data: 2002-09-12 18:33:09
    Od: "eha" <e...@p...onet.pl>

    Mam rachunek w ING i jak pewnie wszystkich zdenerwowala mnie ostatnia
    nieprzyjemna decyzja ING odnośnie wysyłania wyciągów.
    I teraz czytam twój post i zastanawiam sie , co chciał osiągnąć bank przez
    swoją decyzję ( zakładam , że oszczędności ).
    Wydaje teraz dla pracowników jakies okólniki z interpretacją jak mają
    decyzje banku omijać. To właściwie po co to wszystko ?
    Czy dla banku nie prościej byłoby wysłać raz w miesiącu ten wyciąg tak jak
    dotąd , zamiast wikłać się w kłopoty ?
    Pewnie oszczędności żadnych z tego i tak nie będzie , a złość klientow na
    bank zostanie ( nie jest to pierwsza nieprzyjazna decyzja banku wobec
    klientow ).

    pzdr

    eha

  • 6. Data: 2002-09-12 19:21:32
    Od: "TomEr" <t...@b...bla.bla>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Tomasz Skorupa" <t...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > coś innego. to private banking.

    raczej Personal Banking

    TomEr

  • 7. Data: 2002-09-12 19:59:41
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "TomEr" <t...@b...bla.bla> napisał w wiadomości
    > raczej Personal Banking

    Oczywiście!

  • 8. Data: 2002-09-12 20:09:15
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl.remove-it>

    Użytkownik "Dave"

    > nie ma nic na ten temat w TOiP. Ale byc moze jakies wewnetrzne ustalenie.

    TOiP nigdzie nie ma nic o VIP. Nawet 28 zł za prowadzenie jest pobierane "na
    gębę".

    Bogdan