  • 11. Data: 2006-09-28 22:37:29
    Temat: Re: ING wycofanie archiwum :-(
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl> napisal(a):

    > Od 7 lat żadna kasa płacona internetem (6-8 miesięcznie) u mnie nie
    > zaginęła.

    U mnie też, gorzej z tym, co na ten temat się wydaje odbiorcom ;-)

    > Gdyby większość klientów tego potrzebowała, to zapewne byśmy uruchomili.

    'Byście', czyli kto? :-)
    --
    Samotnik

  • 12. Data: 2006-09-28 22:39:02
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <n...@p...onet.pl> napisal(a):

    > No ja sie nie dziwię ;-)))

    No dobra, niezręcznie mi się wypowiedziało ;-) Chyba chciałem napisać
    'których rzekomo nie zapłaciłem', niestety palce szybsze od rozumu... :)
    --
    Samotnik

  • 13. Data: 2006-09-29 16:16:24
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > 'Byście', czyli kto? :-)

    Oni.

    *

  • 14. Data: 2006-09-29 16:17:37
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Np. w oddziale ing otrzymuje sie kod aktywacyjny do systemu, gdzie.
    > literki i cyfry są wypisane przy pomocy drukarki igłowej.

    Chyba musi być na igłówce drukowane, podobnie jak PIN-y, co by kopertę mógł
    sobie klient dopiero otworzyć. Inna kwestia to wielkość liter.

    *