  • 1. Data: 2010-05-12 11:37:12
    Temat: ING zmiana PIN
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Zgodnie z komunikatem z wyciągu wreszcie (napisano, że od 21 czerwca ale
    przypuszczam, że da się to zrobić wcześniej) ma być możliwa zmiana kodu PIN
    dla kart kredytowych w bankomatach ING (dotychczas działało to tylko dla
    kart debetowych). .

    Poza tym dla karty VG zmianie ulega waluta rozliczeniowa z USD na EUR (czyli
    wszystkie karty w ING są już rozliczane przez EUR).

  • 2. Data: 2010-05-12 16:05:09
    Temat: Re: ING zmiana PIN
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 12 Maj, 13:37, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    Nareszcie..:-)

  • 3. Data: 2010-05-12 16:13:06
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 May 2010 13:37:12 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Poza tym dla karty VG zmianie ulega waluta rozliczeniowa z USD na EUR
    > (czyli wszystkie karty w ING są już rozliczane przez EUR).

    A jeżeli będzie EUR to przeliczniki nadal będą na w miarę dobrym poziomie
    jak to było kiedyś zanim się pojawił Polbank?

    Xenocide

  • 4. Data: 2010-05-12 17:25:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    > A jeżeli będzie EUR to przeliczniki nadal będą na w miarę dobrym poziomie
    > jak to było kiedyś zanim się pojawił Polbank?

    No nie wiem jak to będzie, czy przy okazji tej zmiany czegoś niepotrzebnie
    nie "naprawią". Do tej pory było tak, że z tych walut, które są w tabeli ING
    szło dla wszystkich kart bezpośrednio na PLN (mimo że w regulaminie jest
    napisane co innego). Wyjątkiem były właśnie transakcje w EUR wykonywane VG.
    Kurs wychodził wyraźnie gorszy niż dla wszystkich pozostałych kart (czyli
    pewnie szło EUR--->USD--->PLN).

  • 5. Data: 2010-05-12 20:38:30
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Wed, 12 May 2010 19:25:06 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Wyjątkiem były właśnie
    > transakcje w EUR wykonywane VG. Kurs wychodził wyraźnie gorszy niż dla
    > wszystkich pozostałych kart (czyli pewnie szło EUR--->USD--->PLN).

    No to teraz jak podmienią jednolicie dla wszystkich, to sprawdź i daj
    znaka jak to wygląda.

    Xenocide