  • 1. Data: 2002-05-06 20:37:21
    Temat: [INGBSK] KK EC/MC + VISA GOLD
    Od: <p...@p...onet.pl>

    Informacje, które udało mi się dzisiaj wyciągnąć z ING BSK:
    Karta kredytowa EC/MC oraz karta kredytowa VISA GOLD
    min. dochodów EC - 1.500 zł., VISA 5.000 zł. (netto)
    Karty embosowane o zasięgi międzynarodowym
    W przypadku klientów BSK nie będzie wymagane zaświadczenie o zarobkach
    Decyzję o przyznaniu karty podejmuje Oddział
    Limity: EC min.1000 zł. max 20.000 zł., VISA min.10.000 zł. max.50.000 zł.
    Greace period 21 dni kalendarzowych, cykl rozliczeniowy 10 lub 26 dzień
    miesiąca (EC), 6 lub 16 (VISA)
    Oprocentowanie kredytu 30,5%
    Bank przejmuje odpowiedzilność za transakcje dokonane skradzioną kartą lub
    utraconą na 24 godziny przed zastrzeżeniem
    Możliwość sprawadzania transakcji - wyciąg, call center, SMS (stan salda,
    potwierdzenie każdej transkacji), docelowo BSKOnLine i Home Cash.
    Niestety nie znam TOiP związanej z kartą oraz terminu wprowadzenia do ofert
    (zaklinają się,że to kwestia tego miesiąca). Pozdrawiam. Pawel.

  • 2. Data: 2002-05-07 08:10:32
    Temat: Re: [INGBSK] KK EC/MC + VISA GOLD
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    ofert
    > (zaklinają się,że to kwestia tego miesiąca). Pozdrawiam. Pawel.

    ciekawie to wyglada. Najwazniejsza dla mnie kwestia - to czy wprowadza
    promocje w pierwszym okresie emisji karty polegajaca np. na bezplatnym
    wydaniu karty ? :-)

    D.

  • 3. Data: 2002-05-07 15:51:18
    Od: "Bogdan" <b...@h...pl>

    > W przypadku klientów BSK nie będzie wymagane zaświadczenie o zarobkach
    Jeżeli ścisła informacja, jest to przewrót. W moim oddziale BSK jak
    chciałbym dostać chargową VISĘ, to musiałbym przynieść zaświadczenie o
    dochodach. A formularze (dwa!) są bardziej dociekliwe niż przy karcie
    kredytowej BZWBK.

    Bogdan

  • 4. Data: 2002-05-07 16:19:35
    Od: <k...@g...pl>

> [...]
    > chciałbym dostać chargową VISĘ, to musiałbym przynieść zaświadczenie o
    > dochodach. A formularze (dwa!) są bardziej dociekliwe niż przy karcie

    W wielu bankach OFICJALNIE dla stałych (mniej lub bardziej) klientów nie trzeba
    zaświadczeń. Oficjalnie..., niestety... A w BSK - o ile się orientuję - to
    teraz też nie trzeba zaświadczeń dla stałych klientów - poczytaj ulotki i www.
    Taka jest nasza, kurde, polska rzeczywistość.

  • 5. Data: 2002-05-14 12:31:53
    Od: <p...@p...onet.pl>

    > Niestety nie znam TOiP związanej z kartą

    Dzisiaj udało mi się wydobyć informacje na temat j/w:
    Wydanie karty V 120 zł. EC 70 zł.
    Karta dodatkowa V 80 zł. EC 50 zł.
    Prowizja od wypłat gotówki 3% min 9 zł.
    Opłata za ubezpieczenie bez opłat
    Przekroczenie limitu 40 zł.
    Zwłoka w spłacie min kwoty 40 zł.
    Opłata za podwyższenie limitu 30 zł.
    Zastrzeżenie karty przez Klienta - według kosztów rzeczywistych
    jw przez Bank - bez opłat
    Karty są już po testach (otrzymali je dyrektorzy oddziałów regionalnych)
    wyszły jakieś błędy w oprogarmowaniu, stąd poślizg we wprowadzeniu do
    oferty
    Pozdrawiam. Pawel

  • 6. Data: 2002-05-14 19:34:12
    Temat: [INGBSK] KK Nowe szczegóły
    Od: <p...@p...onet.pl>

    KK ING Nowe szczegóły>

  • 7. Data: 2002-05-22 09:36:28
    Od: <k...@g...pl>

    No..., ale dalej ich nie ma - a jakiś Medicover już jest.